استقرار مربی ورزشی در بوستان های پایتخت؛ به زودی

به گزارش وبلاگ تاج، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از استقرار مربی ورزشی در بوستان های پایتخت برای آموزش وسایل ورزشی پارکی اطلاع داد.

استقرار مربی ورزشی در بوستان های پایتخت؛ به زودی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: در این هفته شهروندان را تشویق می کنیم که حتما ورزش نمایند. چاقی روز به روز بر ما چیره می گردد و طبق آمارها بچه ها و نوجوانان به خاطر عدم تحرک به خصوص در زمان کرونا، روز به روز چاق تر می شوند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد اینکه همه ما در هر سن و شرایطی می توانند ورزش نمایند، اضافه کرد: 1200 ایستگاه در بوستان های پایتخت وجود دارد. در شهر تهران 3 میلیون مخاطب و بیش از یک هزار فضای ورزشی داریم.

او با تاکید بر اینکه در زمان بروز ویروس کرونا ورزش را در قالب شبکه های مجازی به مردم عرضه کردیم، اظهار کرد: در این روزها برای تمام سنین از جمله جوانان، بچه ها، سالمندان و ... برنامه هایی را در قالب ویدئو برای شهروندان آماده سازی نموده ایم.

محسنی با بیان اینکه در 2200 بوستان تهران وسایل ورزشی پارکی داریم، ادامه داد: به تازگی آموزش استفاده از 30 نوع وسایل پارکی را در قالب ویدئوی آموزشی فراوری نموده ایم که شرح داده شده که تمامی این وسایل استاندارد هستند. این در حالی است که پزشکان و کارشناسان فیزیوتراپی و طب، استفاده از این وسایل پارکی را در ویدئوهایی آموزش می دهند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در سرانجام اعلام کرد: به زودی مربی های ورزشی در بوستان ها استقرار می یابند، اگرچه صبح ها در بوستان های شهر تهران، مربی های ورزشی در ایستگاه های ورزش بوستان ها، نسبت به ورزش شهروندان اقدام می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقرار مربی ورزشی در بوستان های پایتخت؛ به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار مربی ورزشی در بوستان های پایتخت؛ به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید