اعتبار مجوز کدهای خدماتی تمدید می گردد

به گزارش وبلاگ تاج به نقل از رگولاتوری، مهرداد ویسی مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اظهار داشت: آن دسته از دارندگان مجوز کدهای خدماتی که اعتبار مجوز آنها خاتمه یافته و پیروز نشده اند در زمان معین شده اعتبار مجوز خود را تمدید نمایند، می توانند از 19 فروردین تا خاتمه خرداد امسال درخواست تمدید خود را در سامانه صدور مجوز خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ثبت نمایند.

اعتبار مجوز کدهای خدماتی تمدید می گردد

وی گفت: متقاضیان دریافت مجوز کدهای خدماتی و دارندگان مجوز این کدها، باید درخواست صدور یا تمدید مجوز خود را در پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir، بخش خدمات الکترونیک، گزینه ارائه مجوزهای مربوط به خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات در سامانه صدور مجوز خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ثبت نمایند.

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اضافه کرد: بعد از تاریخ مشخص شده، اعتبار کدهای خدماتی که درخواست تمدید آنها در سامانه ثبت نشده باشد، تمدید نمی گردد.

وی اضافه کرد: سامانه صدور مجوز خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، بر اساس مصوبه 212 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور کاهش زمان صدور و تمدید مجوز کدهای خدماتی در بهمن سال گذشته، راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتبار مجوز کدهای خدماتی تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار مجوز کدهای خدماتی تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید