انتشار پیش از اینکه بمیرید، بمیرید

به گزارش وبلاگ تاج، کتاب پیش از اینکه بمیرید، بمیرید نوشته محمد پارسیون(پژوهشگر و دندان پزشک) منتشر شد.

انتشار پیش از اینکه بمیرید، بمیرید

به گزارش وبلاگ تاج، در معرفی این کتاب عنوان شده است: موضوع اصلی بررسی و مقایسه گزارش ها و تجربه های روحی درباره جهان ارواح در سه حوزه اسپریتیسم، تجارب نزدیک به مرگ و هیپنوتیزم است. با توسعه دامنه های تحقیقات علمی در جهان، پای پژوهش های علمی به رویدادهای روحی و معنوی نیز باز شده است. مساله ای که گرچه برکات و فواید خاص خود را دارد، اما از طرفی ممکن است منجر به بدفهمی هایی نیز بشود.

محمد پارسیون سعی کرده است تا در این کتاب ضمن برشمردن یافته ها و اطلاعات منابع علمی در حوزه امور روحی به نقد و بررسی آن ها نیز بپردازد و سره را از ناسره جدا کند به طوری که خواننده بتواند با رویکردی نقادانه هم از جنبه های مثبت این تحقیقات بهره مند بشود و هم آثار و جنبه های منفی آن را بشناسد.

نویسنده بر این باور است که این کتاب از حقیقت مسلم و مستقلی سخن می گوید که اعتقاد یا عدم اعتقاد افراد به آن، تاثیری در وقوع حتمی اش نخواهد داشت. اگرچه بر چگونگی وقوع آن و همین طور سرنوشت افراد، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

پیش از اینکه بمیرید، بمیرید را می توانید از کتابفروشی های معتبر تهیه کنید و یا برای سفارش و ارسال به این خط فقط پیام دهید: 09196386959.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتشار پیش از اینکه بمیرید، بمیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار پیش از اینکه بمیرید، بمیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید