برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در انتظار مجوز

به گزارش وبلاگ تاج، جمشید زند در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سرپرست سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون با پیگیری ها مستمر و رایزنی های لازم در پی اخذ مجوز برگزاری رقابت های قهرمانی کشور است.

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در انتظار مجوز

وی به نقل از سعید خرمی سرپرست سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته اضافه نمود: به دلیل زمان اندک باقیمانده تا رقابتهای قهرمانی جهان که قرار است در آبان ماه برگزار شود، در تلاش هستیم رایزنی هایی را با فدراسیون پزشکی و ورزشی انجام دهیم تا با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و همچنین افزایش تعداد روزهای برگزاری رقابتها، مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم.

زند ادامه داد: قطعاً اولویت نخست ما تأمین سلامتی کامل شرکت کنندگان و مربیان است اما با توجه به زمان اندک و همچنین الزام به برگزاری اردوها ناچار هستیم رقابتهای انتخابی را برگزار کنیم. به همین دلیل نامه نگاری های لازم را انجام دادیم و لزوم برگزاری رقابتهای انتخابی را به اطلاع فدراسیون پزشکی و ورزشی رساندیم و اکنون منتظر اخذ مجوز مجدد هستیم.

وی گفت: به محض اخذ مجوز و یا راهکاری از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی، برنامه زمان بندی دقیق و نحوه اجرای پروتکل ها به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در انتظار مجوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در انتظار مجوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید