بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد

به گزارش وبلاگ تاج، رئیس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کتابخانه دیجیتال حنان با افزودن بیش از 13 هزار عنوان کتاب لاتین در دسترس کاربران دانشگاه قرار گرفته است.

بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، کوهى رستمى رئیس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ظهور منابع الکترونیکی و گسترش آن ها در کتابخانه­ های دانشگاهی، تغییراتی در انتظارات کاربران و عملکرد و نقش فراهم آوری مجموعه منابع روز آمد به وجود آورده است.

کوهى رستمى اضافه نمود: از سوی دیگر شیوع و گسترش همه گیری ویروس کرونا موجب توجه بیشتر به منابع الکترونیکی در کتابخانه های دانشگاهی شده است.

رئیس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه نمود: بر این اساس کتابخانه دانشگاه نیز این مهم را در اولویت توسعه مجموعه خود قرار داده و در فاز نخست منابع روزآمدی را برای این کتابخانه تهیه نموده است.

وی اضافه نمود: در این راستا، کتابخانه دیجیتال حنان با اضافه نمودن بیش از 13 هزار عنوان کتاب لاتین در حوزه های موضوعی مختلف و بیش از پنج هزار عنوان مقاله از پایگاه IEEE در دسترس کاربران قرار گرفته است.

رئیس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: در این به روزرسانی در حوزه های موضوعی به تفکیک، علوم انسانی شش هزار و 649، علوم پایه دو هزار و 246، فنی و مهندسی با چهار هزار و 216، کشاورزی و دامپزشکی 303، هنر و معماری 193 عنوان کتاب الکترونیکی انگلیسی جدید و بیش از 50 هزار عنوان مقاله از پایگاه IEEE به مجموعه منابع الکترونیکی کتابخانه اضافه شده است.

وى گفت: کتابخانه دیجیتال حنان به وسیله آدرس dlib.scu.ac.ir در دسترس قرار گرفته است و کاربران برای دریافت راهنمای عضویت و استفاده از کتابخانه دیجیتال حنان می توانند به آدرس https://lib.scu.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید