ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر انقلاب اسلامی را بیمه می نماید

به گزارش وبلاگ تاج، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: چیزی که انقلاب ما را بیمه می نماید، ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر است.

ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر انقلاب اسلامی را بیمه می نماید

دکتر بهرام ستاری در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم فجر لرستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اعلام کرد: آن چیزی که انقلاب ما را بیمه می نماید ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر بوده که در حال حاضر این موضوع به خوبی در لرستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: از تمامی دست اندرکاران هفتمین فیلم فجر در استان که کوشش بسیاری برای رضایتمندی مردم انجام داده اند تقدیر و تشکر می کنم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اعلام کرد: قطعاً همه ما می دانیم آن چیزی که انقلاب اسلامی را در اذهان نگهداشته، هنر است و در قالب فیلم کاملاً روایتگری این موضوع را دارد و این افتخار شامل لرستان شده که هفتمین فیلم فجر در دو شهر لرستان برگزار گردد.

ستاری اظهار کرد: هفتمین جشنواره فیلم فجر در دو شهر خرم آباد و بروجرد با کیفیت بسیار خوب و اکران سی و دو فیلم، 16 فیلم در خرم آباد و 16 فیلم در بروجرد برگزار شده و تداعی کننده این است که انقلاب اسلامی پویا و زنده در عرصه اجرایی و هنر می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر انقلاب اسلامی را بیمه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر انقلاب اسلامی را بیمه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید