خبرنگاران 500مدرسه لرستان در امور خیریه فعال هستند

به گزارش وبلاگ تاج، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 500 مدرسه این استان در امور خیریه مشارکت دارند و می توانند مدارس حاشیه نشین را تحت حمایت قرار دهند.

خبرنگاران 500مدرسه لرستان در امور خیریه فعال هستند

به گزارش وبلاگ تاج، جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در ملاقات با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان نمود: ارتباط تنگاتنگی بین این 2 نهاد وجود دارد و در مراسمی همچون جشن نیکوکاری و جشن عاطفه ها منشا خیر و برکت زیادی برای دانش آموزان محروم و نیازمند بوده اند.

وی هدف کمیته امداد و مجموعه تعلیم و تربیت از دنبال کردن مراسم مشترک را ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری میان دانش آموزان و نسل جوان برشمرد و اضافه کرد: بهترین راه این است که با ساختاری منسجم و بهره گیری از شرایط موجود گام برداشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: باید با موضوع هر دانش آموز یک نقش اجتماعی برای تقویت نقش این قشر در جامعه متناسب با فرهنگ اقدام نمود.

محمدی فارسانی همچنین فضای مجازی را حائز اهمیت برشمرد و گفت: می توان کارهای تبلیغاتی شامل برنامه ها، کلیپ، اخبار و اطلاعات با موضوع احسان و نیکوکاری را در نرم افزار شاد انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در سرانجام به طرح هرکارمند یک حامی معنوی بچه ها امداد اشاره کرد و گفت: امید است با انجام این طرح در اردیبهشت ماه سال آینده هیچ کودک یتیمی در ایران بدون حامی نباشد.

104 هزار و 500 خانوار با جمعیت 230 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 500مدرسه لرستان در امور خیریه فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500مدرسه لرستان در امور خیریه فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید