در کنار طرفداران خونگرم روزهای خوبی را برای نساجی رقم می زنیم

به گزارش وبلاگ تاج، رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و سرمربی فصل گذشته تیم امید این باشگاه با عقد قراردادی یک ساله به عضویت کادر فنی تیم نساجی مازندران در آمد تا لیگ بیستم را در این تیم باشد.

در کنار طرفداران خونگرم روزهای خوبی را برای نساجی رقم می زنیم

حسن زاده در مصاحبه با وبلاگ تاج در این رابطه گفت: از اینکه حضور در تیم نساجی با طرفداران خونگرم را تجربه می کنم بسیار مسرور هستم. همیشه کار کردن با تیم های پرهوادار باعث خوشنودی است.

وی اضافه نمود: مگر در ایران چند تیم داریم که طرفداران پر شمار و تیفوسی دارند، به جز استقلال و پرسپولیس فقط تراکتور، صنعت نفت و البته نساجی چنین طرفدارانی دارند و من بسیار مسرورم بار دیگر حضور در یک تیم پرهوادار را تجربه نموده و امیدوارم فصل بیستم در کنار طرفداران خونگرم نساجی روزهای خوبی را رقم بزنیم.

مربی تیم نساجی گفت: در فصل بیستم به نوعی تقسیم قدرت اجرا شده و بسیاری از تیم ها برای کسب سهمیه بسته شده و کوشش می نمایند و من بدون آنکه بخواهم توقع را از نساجی بالا ببرم باید بگویم ما هم برای کسب سهمیه چندان بدون شانس نیستیم. شرایط به نوعی است که تصور می کنم رقابت داغی برای قهرمانی و رقابتی داغ تر برای کسب سهمیه آسیا بین چند تیم جریان داشته باشد و مسرورم بگویم تیم ما نیز از چرخه این تیم ها خارج نیست.

سرمربی پیشین تیم امید استقلال که همراه با این تیم سهمیه حضور در لیگ برتر کشور را هم به دست آورد بیان داشت: مهم ترین کاری که به عنوان سرمربی در تیم امید استقلال انجام دادم کسب سهمیه لیگ برتر نبود. بلکه معرفی چند جوان مستعد به سطح اول فوتبال ایران بود. خروجی های خوبی که در تیم امید داشتیم بسیار مهم تر از سهمیه لیگ برتر بود.

حسن زاده گفت: گرچه شاید از نظر چارتی و قانونی به من ارتباط نداشته باشد، اما چون از نظر احساسی و عاطفی احساس مسئولیت می کنم دوست دارم چرخه بازیکن سازی در آموزشگاه استقلال تداوم داشته باشد و امیدوارم سیاستگذاری خوبی در این رابطه صورت گیرد.

وی در سرانجام بیان داشت: بعد از اتمام اردوی کیش کارمان را در تهران دنبال می کنیم و امیدوارم در لیگ بیستم بتوانیم در کنار طرفداران خوب و خونگرم نساجی روزهای خاطره انگیزی را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در کنار طرفداران خونگرم روزهای خوبی را برای نساجی رقم می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کنار طرفداران خونگرم روزهای خوبی را برای نساجی رقم می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید