لوازم و ظروف مسی در دکوراسیون داخلی خانه در زیباترین اشکال

به گزارش وبلاگ تاج، استفاده ترکیبی از مواد فلزی در دکوراسیون داخلی بعنوان مد طراحی در سال 2016 شناخته شده است. جای تعجبی نیست که قرار دادن لوازم و ظروف مسی در دکوراسیون روز به روز در حال افزایش بوده و به طور قطع حداقل تا خاتمه سال به محبوبیت آنها افزوده خواهد شد. در این مطلب با تعدادی از زیباترین دکوری های مسی، از مبلمان و چراغ ها گرفته تا ظروف و لوازم دکوراتیو، در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی آشنا خواهید شد.همانطور که می دانید فلز مس با درخشش گرمابخشی که دارد به راحتی می تواند در هر مکانی زیبایی خود را بنمایش بگذارد بخصوص اگر مس با دیگر فلزات مانند نقره و برنج ترکیب شود دیگر زیبایی ها به نهایت خود خواهد رسید. البته باز هم تاکید می کنیم که خود مس می تواند به تنهایی در دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد زیرا به اندازه کافی زیبا و برجسته است.

لوازم و ظروف مسی در دکوراسیون داخلی خانه در زیباترین اشکال

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که یک صندلی ساده چگونه با فریم های مسی به صندلی ای استثنائی تبدیل شده است. این صندلی از ترکیب چرم در قسمت نشیمنگاه و مس و چوب افرا سفید شده در قسمت فریم ها تشکیل شده است. (مدل میز و صندلی ناهارخوری شیک در دکوراسیون اتاق غذاخوری)

جالب است که حتی مس راه خود را به منسوجات هم پیدا کرده است، مخصوصا زمانی که در مورد کوسن ها و بالش ها حرف می زنیم. مدل های کوسن با روکش فویل مسی هر دکوراسیونی را زنده و بسیار شیک نشان می دهد. در کوسن ها یکی کاملا از فویل مسی استفاده کرده و دیگری از رگه های فویل بروی پارچه ای مخملی بهره می برد که طرح های هندسی جالبی را بوجود آورده است.

منبع: اتاق

به "لوازم و ظروف مسی در دکوراسیون داخلی خانه در زیباترین اشکال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم و ظروف مسی در دکوراسیون داخلی خانه در زیباترین اشکال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید