همدانی: هافبک های استقلال خلاقیت ایجاد موقعیت ندارند، درباره کیفیت ژستد تردید دارم

به گزارش وبلاگ تاج، پیشکسوت استقلال معتقد است هافبک های این تیم خلاقیت ساختن فرصت های گلزنی برای مهاجمان آبی پوش را ندارند.

همدانی: هافبک های استقلال خلاقیت ایجاد موقعیت ندارند، درباره کیفیت ژستد تردید دارم

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تاج، درباره شرایط تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: پس از تحولات مدیریتی، ارکان باشگاه استقلال به همبستگی رسیدند و اتحاد به باشگاه بازگشت. بازیکنان، مدیران و مربیان استقلال دیگر مقابل هم نیستند، اما بعضی مسائل ساختاری و فنی همچنان در باشگاه وجود دارد. خوشبختانه تیم جدیدی تشکیل شده است که از بازیکنان جوان و باانگیزه بهره می برد و هماهنگی آنها زمان می برد.

وی در خصوص نقطه ضعف اصلی آبی پوشان در لیگ بیست ویکم توضیح داد: خط هافبک، موتور محرکه هر تیم است و ضعف عمده استقلال را در وسط زمین می بینم. هافبک های ما باید دوندگی و جنگندگی بیشتر و بازیسازی بهتری داشته باشند. درباره کیفیت رودی ژستد تردید دارم، اما کوین یامگا بازیکن بسیار خوبی محسوب می گردد.

پیشکسوت استقلال راجع به شرایط دفاعی این تیم خاطر نشان کرد: استقلال تا به امروز تنها یک گل دریافت نموده است و همین مسئله نشان می دهد تیم ساختار دفاعی خوبی دارد. بازیکنان باکیفیتی به تیم آمده اند، اما خط هافبک استقلال اینقدر خلاق نیست که فرصت گلزنی ایجاد کند و پاس های خوبی بدهد تا مهاجمان تغذیه شوند. آنها باید در حمله به خوبی یکدیگر را حمایت نمایند.

همدانی درباره امتیازات از دست رفته شاگردان فرهاد مجیدی در دو هفته گذشته لیگ برتر به وبلاگ تاج گفت: خوشبختانه امتیازات استقلال در دو هفته ای از دست رفت که همین اتفاق برای رقبا نیز رخ داد. استقلال باید هفته به هفته بهتر گردد و فکر می کنم سال جاری رقابت دشواری برای قهرمانی دارد. باشگاه های گل گهر، سپاهان و پرسپولیس تیم های بسیار خوبی بسته اند و استقلال کار آسانی نخواهد داشت.

وی با اشاره به درخشش علیرضا رضایی در دروازه استقلال و اینکه آیا بهتر نیست این باشگاه، یکی از سه دروازه بان باکیفیت خود را بفروشد یا خیر، بیان نمود: مظاهری و سیدحسین حسینی، دو دروازه بان بزرگ فوتبال ایران هستند و نمی توان از توانایی های آنها چشم پوشی کرد. رضایی عملکرد بسیار خوبی داشت و به ما نوید داد که استقلال سه دروازه بان آماده دارد. این سه بازیکن را باید مدیریت کرد و کادر فنی باید ببیند می تواند این کار را انجام دهد یا خیر. البته بعضی ها می گویند حضور دو دروازه بان باکیفیت در یک تیم هم ایراد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "همدانی: هافبک های استقلال خلاقیت ایجاد موقعیت ندارند، درباره کیفیت ژستد تردید دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: هافبک های استقلال خلاقیت ایجاد موقعیت ندارند، درباره کیفیت ژستد تردید دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید