کیانی: خسته بودیم اما عالی نتیجه گرفتیم، امیدوارم به هدف بزرگ مان برسیم

به گزارش وبلاگ تاج، ملی پوش هندبال کشورمان گفت: امیدوارم به هدف مان که کسب سکوی قهرمانی آسیا و جهانی شدن است، برسیم.

کیانی: خسته بودیم اما عالی نتیجه گرفتیم، امیدوارم به هدف بزرگ مان برسیم

محمد کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تاج، در مورد فزونی تیم ملی هندبال کشورمان برابر استرالیا در نخستین ملاقات از مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بازی خوبی انجام و این تیم را با اختلاف 22 گل شکست دادیم. همواره بازی اول سخت و سخت است و خوشبختانه ما در این ملاقات حریف را شکست دادیم. هدف ما ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه مطلوب بود. با اینکه یک روز قبل از مسابقه به عربستان رسیدیم و هنوز خستگی جهت را هم داشتیم اما نتیجه بسیار عالی بود.

وی در مورد اینکه آیا پیش بینی پیروزی با اختلاف گل زیاد را داشتید، گفت: روی کاغذ برنده بازی ما بودیم ولی سعی کردیم با قدرت آغاز کنیم و خداراشکر نتیجه دلخواه را هم گرفتیم.

ملی پوش هندبال کشورمان در مورد ملاقات عصر امروز برابر هند تاکید نمود: بازی با هند شرایط خودش را دارد. قبل بازی کادر فنی بررسی تیم هند را در اختیار ما قرار می دهد. امیدوارم مثل بازی برابر استرالیا با قدرت پیروز شویم .

کیانی در مورد ملاقات آخر مرحله گروهی برابر عربستان گفت: بازی به بازی پیش می رویم و فعلا تمرکزمان روی بازی با تیم هند است. امیدوارم در انتها مسابقات به هدف بزرگی که داریم برسیم و این موفقیت با جهانی شدن و روی سکو رفتن همراه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیانی: خسته بودیم اما عالی نتیجه گرفتیم، امیدوارم به هدف بزرگ مان برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: خسته بودیم اما عالی نتیجه گرفتیم، امیدوارم به هدف بزرگ مان برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید