والیبال

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ونکوور

ونکوور شهری با جاهای دیدنی فراوان در کانادااست؛ چشمان شما را طبیعت زیبای آن خیره خواهد کرد و در عین حال می توانید به کلی تفریح بپردازید. از تفریحات ونکور می توان به اسکی و موج سواری اشاره کرد. اگر هم گرسنه شدید اصلا نگران نباشید، بیشتر غذاهای محلی فرهنگ...

25 اسفند 1401

شایعات عجیب درباره سعید معروف بعد از بازی با تیم زنان

خبرنگاران: در والیبال ایران به ویژه در دهه گذشته، کمتر بازیکنانی توانستند به سطح سعید معروف و محمد موسوی برسند. دو ستاره ای که هر کدام نشان دادند سطح والیبال شان به مراتب از والیبال آسیا بالاتر است. این دو در تیم ملی ایران هم ستاره های مثال زدنی بودند.

23 تیر 1401

مصوبه ستاد عالی در مورد اعزام رشته های رکوردی به بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، اعزام کاروان کیفی به بازی های آسیایی 2022 مبنای کار کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حضور در این دوره بازی هاست. این مسئله ملاک عمل و تصمیم گیری در نشست های ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک است؛ تا آنجا که منجر به مشخص چارچوب برای...

16 خرداد 1401

تهران میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا شد

با انصراف باشگاه شهرداری ارومیه از میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا، این مسابقات در سالن فدراسیون در تهران برگزار خواهد شد.

19 اردیبهشت 1401

طلوع کیان: نگرانی کادر فنی تیم ملی، مصدومیت ملی پوشان است، مسئله ای بابت برنامه ریزی نداریم

مربی تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، فرصت کافی برای آماده شدن جهت بازی های آسیایی را خواهد داشت.

13 اسفند 1400

ساحل درختان نارگیل کیش؛ منطقه ای دیدنی در شرق خلیج فارس

ساحل درختان نارگیل کیش یکی از جاذبه های بی مثال جزیره کیش بوده و در شرق خلیج فارس جای دارد. با ما در این مقاله جالب و خواندنی همراه شوید تا بدانید ساحل درختان نارگیل کجاست و با دیدنی های ساحل درختان نارگیل بیش از پیش آشنا شوید.

16 دی 1400

قرعه کشی لیگ برتر معین شد، معین و تکلیف اقتصادی شرط حضور تیم ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سی وپنجمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر مردان ایران از دوم آبان به صورت رفت و برگشت شروع خواهد شد.

23 مهر 1400

نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2020 شد

کاپیتان تیم ملی بسکتبال به اسم پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو انتخاب شد.

7 مرداد 1400

شایسته پیروزی بودیم، به همه تیم ها احترام می گذاریم

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم سپاهان با نتیجه سه بر صفر از سد تیم قزوین گذشت.

14 اسفند 1399

مصطفی کارخانه به کرونا مبتلا شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه سایپا، مصطفی کارخانه مربی نام آشنا و پر افتخار والیبال ایران که در این فصل رهبری تیم والیبال بزرگسالان سایپا را برعهده دارد، مبتلا به ویروس کرونا شده است.

13 شهریور 1399

4 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند

در فاصله 93 روز مانده به شروع تور جهانی کیش، ایتالیا به عنوان چهارمین تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرد.

9 فروردین 1399

تدوین اطلس بازی های بومی و محلی در خوسف

خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف از تدوین اطلس بازی های بومی و محلی در شهرستان اطلاع داد و گفت: این اطلس به زنده نگه داشتن بازی های بومی و محلی شهرستان یاری شایانی خواهد نمود.

25 اسفند 1398