آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 با ظاهر جدید منوی استارت منتشر شد

به گزارش وبلاگ تاج، شب گذشته آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 منتشر شد. همان طور که انتظار داشتیم، این آپدیت تغییرات زیادی برای ویندوز 10 ارائه نمی کند و فقط شاهد بعضی تغییرات جزئی مانند ظاهر جدید منوی استارت هستیم.

آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 با ظاهر جدید منوی استارت منتشر شد

البته شاید اصلا متوجه این تغییر نشوید ولی اگر کمی دقت کنید، می بینید که پنجره های این منو دیگر برای پس زمینه از رنگ دلخواه مانند آبی یا دیگر رنگ ها بهره نمی برند و حالا برای پس زمینه از یک لایه مات استفاده شده است. به همین خاطر با توجه به تیره یا روشن بودن تم کلی ویندوز 10، رنگ کلی این پنجره ها هم مبتنی بر همین موضوع خواهند بود. در سمت چپ منوی استارت هم دیگر آیکون برنامه ها در یک مربع رنگی قرار ندارند.

از دیگر تغییرات می توانیم به یکپارچگی بیشتر مایکروسافت اج با ویندوز 10 اشاره کنیم. به همین خاطر اگر برای دسترسی به برنامه ها باز از کلیدهای Alt و Tab استفاده می کنید، حالا با این کار به تب های باز شده در مرورگر مایکروسافت اج هم دسترسی دارید. در آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 به گیمرها هم توجه شده و به سادگی به وسیله تنظیمات سیستم می توانیم رفرش ریت مانیتور را تغییر دهید و دیگر لازم نیست چنین کاری را به وسیله تنظیمات کارت گرافیک یا دیگر برنامه ها انجام دهید.

مایکروسافت اعلام نموده در این نسخه جدید، نوتفیکیشن ها همراه با لوگوی برنامه دلخواه به نمایش در می آیند تا راحت تر شناسایی شوند. همان طور که گفتیم فرایند انتشار تدریجی این آپدیت از شب گذشته شروع شده ولی همانند دیگر آپدیت های ویندوز 10، بعضی کاربران برای دانلود و نصب آن باید چند هفته ای صبر نمایند.

  • آیا ویندوز 10 به آنتی ویروس احتیاج دارد؟

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 با ظاهر جدید منوی استارت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 با ظاهر جدید منوی استارت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید