طراحی گرافیکی و چاپ

لاماری ایما ، کوسه ای در اقیانوس خودروهای ایرانی

کراس اور نو لاماری ایما، با طراحی مدرن و امکانات جذابش توجه زیادی متوجه خودش نموده است. این خودروی نو آرین موتور تحت برند نو لاماری در ایران فراوری می گردد.

20 شهریور 1401

اپلیکیشنی که سرطان را شناسایی می کند!

اگر جزو افرادی هستید که از آزمایش های خون یا قرار گرفتن در دستگاه MRI خوشتان نمی آید، خوش شانس هستید؛ زیرا احتمالاً از این پس راحت تر می توانید سلامتی خود را مورد بررسی قرار دهید و حتی لازم نیست از خانه بیرون بروید.

16 مرداد 1401

پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم

اگر بخواهید دکوراسیون محل کار یا خانه را تغییر بدهید یا برای طراحی لگو یا هر طراحی معماری ،هنری، نقاشی و گرافیکی سایت پل دیزاینر به کمک شما خواهد شتافت.

1 تیر 1401

لیلا زارع در آزردگان

با سرانجام مراحل فنی آزردگان با کارگردانی مهدی فردقادری، سازندگان این فیلم در پی دریافت پروانه نمایش هستند. چند عکس تازه از این فیلم به همراه لوگوی آن هم منتشر شد.

19 خرداد 1401

آیا واقعا چشم انداز و چشم انداز اتاق مهم است؟

با وجود چشم انداز اتاق هتل خود، از سفرتان بیشتر لذت ببریدهنگامی که در یک مرکز دارای چند ساختمان مختلف اقامت دارید، بهتر است از مسئولان آن بخواهید که نقشه ساختمان را برای شما فاکس کرده و یا به پست الکترونیکی شما ارسال کنند.

4 اردیبهشت 1401

چرا چاپ اقلام تبلیغاتی برای سال 1401 لازم است؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی مزایای عملی زیادی دارد، زیرا می تواند به شما یاری کند تا در کار خود ادامه دهید، و به شما امکان می دهد رویدادهای مختلف و تاریخ های مهم را علامت گذاری و نظارت کنید، بدون تقویم، یک کسب و کار در حرفه خود دچار کمبود...

29 فروردین 1401

موزه عکاسی کاشان یا نمایشگاه موقت، مسئله این است!

موزه تاریخ عکاسی کاشان، 4 ماه پس از رسانه ای شدن خبر افتتاحش نه تنها تعطیل می گردد، بلکه طبق تعریف سازمان میراث فرهنگی هیچگاه موزه نبوده است.

29 بهمن 1400

آینده طراحی تجهیزات صنعتی کشور با چاپگرهای سه بعدی

فناوری چاپ سه بعدی یکی از حوزه هایی است که با همگرایی فناوری هایی مانند مواد و ساخت پیشرفته، فراوری محصولات خلاق­محور با دانش روز را سرعت داده است.

8 آذر 1400

کدام خطرناک تر است؟ قند یا چربی؟

چربی ها معروفیت خوبی ندارند. همه ما شنیده ایم که اگر مصرف غذاهای چرب را کم کنیم، وزنمان کم می شود. با وجود اینکه مصرف چربی ها کمتر شده، آمار چاقی رو به افزایش است. چرا؟

11 آبان 1400

دانترولن (DANTROLEN)

آموزش بیمار- خانواده: اثر بهتر دارویی در مصرف دارو با غذا حاصل می گردد. ممکن است در بلع و غذا خوردن اشکال ایجاد کند.

29 مهر 1400

چرا سیب در تغذیه بچه ها اهمیت ویژه ای دارد

تهران (پانا) - اگر نگران تغذیه و سلامتی کودکتان هستید حتماً سیب را در برنامه غذایی او بگنجانید. چون فواید زیادی برای بدن او دارد.

22 مهر 1400

استقلال خوزستان به فعالیت خود ادامه می دهد

به گزارش خبرنگاران، مسئولان شرکت گروه ملی ایران در تاریخ بیست و یکم شهریورماه امسال 100 درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان را در چند مرحله با چاپ آگهی در روزنامه رسمی به مزایده گذاشتند که با پیگیری های اجرا شده مسائل این باشگاه برای ادامه حضور...

30 شهریور 1400

مفهوم شیءگرایی را به راحت ترین شکل برای مخاطب تفسیر کردیم

خبرنگاران- شی ءگرایی یک الگوی فکری در برنامه نویسی است و هیچ ارتباطی به یک زبان برنامه نویسی ندارد، بلکه مجموعه ای از مفاهیم مرتبطی است که از طریق زبان های بسیاری مثل جاوا، سی پلاس پلاس، پایتون، پی اچ پی و... پشتیبانی می گردد. برای موفقیت در هر زبانی شما...

12 تیر 1400

تز های کرونایی پروفسور سوئدی

سوئد به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشور های اسکاندیناوی نتوانسته است، بیماری کرونا را مهار کند. این شاید یکی از عجیب ترین اتفاقات جهان باشد؛ چراکه این کشور عمدتا در زمینه مسائل بهداشتی زبانزد دیگر کشور ها است؛ اما چرا این کشور نتوانسته از مهار این بیماری...

18 اردیبهشت 1400

وزرای دفاع اسبق آمریکا درباره دخالت ارتش در انتخابات هشدار دادند

به گزارش خبرنگاران، کارشکنی های کریستوفر میلر سرپرست پنتاگون در راستا همکاری با تیم انتقال قدرت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا، موجب شد تا 10 تن از وزرای دفاع پیشین این کشور در بیانیه ای که در روزنامه واشنگتن پست به چاپ رسید؛ به وی درباره نظامی کردن...

22 بهمن 1399

راکت لب بوستر موشک قابل بازیابی خود را با موفقیت آزمایش کرد

شرکت راکت لب (Rocket Lab) با قرار دادن یک گروه ماهواره در مدار و بازیابی پرتابگر خود، گامی بلند در جهت استفاده دوباره از بوستر موشک برداشت.

1 دی 1399

خبرنگاران تحلیلگر سیاسی صرب: آمریکا در تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران ناکام ماند

بلگراد - خبرنگاران - تحلیلگر سیاسی صرب در باره ناموفق بودن آمریکا در تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران نوشت: دولت آمریکا نتوانست تحریم های 13 ساله معاملات تسلیحاتی ایران را که یک پیروزی دیپلماتیک برای تهران است، تمدید کند.

5 آذر 1399

آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 با ظاهر جدید منوی استارت منتشر شد

شب گذشته آپدیت اکتبر 2020 ویندوز 10 منتشر شد. همان طور که انتظار داشتیم، این آپدیت تغییرات زیادی برای ویندوز 10 ارائه نمی کند و فقط شاهد بعضی تغییرات جزئی مانند ظاهر جدید منوی استارت هستیم.

1 آذر 1399

انتشار دومین مجموعه شعر نیما قیومی

به گزارش خبرنگاران ، کتاب پشت میله های ارغوانی دومین مجموعه شعر از شاعر جوان نیما قیومی است که در آن مجموعه ای از اشعار شاعر از سال های 1395 تا 1398 در قالب سپید آمده است.

25 مرداد 1399

آشنایی با انواع صنایع دستی ایران زمین در ویکی خبرنگاران

صنایع دستی برای هر کشور و فرهنگی نیاز مبرم و نماینده ای از تاریخ و نحوه زندگی خبرنگارانن است.

22 مرداد 1399
تعداد: (25)