انتخاب مدیرفنی تیم کشتی فرنگی در هاله ای از ابهام

به گزارش وبلاگ تاج، دوازدهمین روز از فروردین ماه سال جاری بود که حسن رنگرز به دلیل انتصاب به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش از مدیریت تیم ملی کشتی فرنگی استعفا داد. اتفاقی که یکی از مهره های تاثیرگذار و باتجربه کشتی فرنگی را از بدنه تیم ملی و فدراسیون کشتی جدا کرد و تا به امروز هم هنوز جانشین مناسبی برای او انتخاب و معرفی نشده است.

انتخاب مدیرفنی تیم کشتی فرنگی در هاله ای از ابهام

هر چند قرار بود جانشین حسن رنگرز به عنوان مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ماه گذشته بعد از برگزاری نشست ویژه ای در فدراسیون کشتی انتخاب و معرفی گردد، اما انگار این انتخاب فعلا بنا به دلایل مختلفی مقدور نیست و همه چیز به روزهای آینده موکول می گردد.

البته متولیان فدراسیون کشتی به خوبی می دانند انتخاب چنین مدیری در کنار محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید کاملا منطقی و حساب شده صورت گیرد تا از هرگونه اتفاقات حاشیه ای و اختلاف نظر احتمالی بین مدیر فنی و سرمربی تیم ملی اجتناب گردد.

به هر حال اهالی کشتی مدتهاست همچنان منتظر تصمیم فدراسیون مبنی بر انتخاب جانشین حسن رنگرز هستند. انتخابی که واقعا به نوعی چالش برای متولیان کشتی تبدیل شده، چرا که پیش از این رنگرز با توجه به توان و دانش بالای مدیریتی و تجربه همکاری قبلی با محمد بنا عهده دار این مسئولیت بود.

بی تردید کمتر کسی می تواند همچون رنگرز در کنار نام بزرگی مثل محمد بنا قرار گیرد و به عنوان مدیر فنی تیم ملی به فعالیت بپردازد، اما با مشکل خاصی روبرو نگردد.

البته این امکان هم وجود دارد که فدراسیون کشتی به کلی قید انتخاب مدیرفنی تیم ملی را بزند و برای پیشگیری از هرگونه اختلاف نظر در کادر فنی تیم ملی، صفر تا صد امور کشتی فرنگی را همچنان به محمد بنا بسپارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتخاب مدیرفنی تیم کشتی فرنگی در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیرفنی تیم کشتی فرنگی در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید