تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین ها ، مرد در سایه از یک میلیمتر خطا هم نمی گذرد

به گزارش وبلاگ تاج، دیجیاتو نوشت: بوگاتی بی شک در میان گران ترین و لوکس ترین خودروسازان دنیا می گیرد و طبیعتا می خواهد کیفیت بالاتری را نیز نسبت به سایرین ارائه دهد. درواقع مدیران این کمپانی تا آنجا بر روی خطای مونتاژ حساب هستند که از یک مترولوژیست باتجربه را به کار گرفته اند.

تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین ها ، مرد در سایه از یک میلیمتر خطا هم نمی گذرد

متخصص اندازه شناس یا مترولوژیست از اندازه گیری های دقیق برای اطمینان از اینکه یک فرآیند یا محصول با بالاترین استانداردها مطابقت دارد استفاده می نماید و بوگاتی در این زمینه از گریگور هالر مه یر یاری می گیرد. او مسئول اندازه گیری و تحلیل تمام قطعات برای اطمینان از نصب دقیق آن ها است.

هالر مه یر شرح می دهد: من باید دلیل این موضوع را پیدا کنم که چرا فاصله بین دو قطعه تنها یک میلیمتر از اندازه مشخص شده بیشتر شده است. چون این می تواند منجر به ایجاد صداهای نامطلوب در سرعت های بالا به وسیله ابرخودروهای ما گردد.

متخصص اندازه شناس بوگاتی در کار خود از ترکیبی از ابزارهای دستی و اسکنرهای سه بعدی با دقت 0.005 میلیمتر استفاده می نماید. اگر او قطعه ای را پیدا کند که محل قرارگیری آن با مقادیر تعریف شده به وسیله بوگاتی مطابقت ندارد، وظیفه او آنالیز دلیل اصلی این موضوع است. او سپس یافته های خود را با مهندسان بوگاتی در میان خواهد گذاشت تا قطعه را جایگزین نمایند یا محل قرارگیری آن را تغییر دهند.

مترولوژیست برای همه مشتریان بوگاتی

متخصص اندازه شناس بوگاتی هالر مه یر در ادامه می گوید: با این حال، اندازه گیری قطعات مختلف و اندازه انحراف آن ها تنها بخشی از کار من است. بخش دیگری از کار من مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها برای تضمین و بهبود مداوم استانداردهای کیفی و تضمین عالی بودن ابرخودروهای ما است.

این خودروساز می گوید که سطح مشابهی از دقت در جزئیات و بازرسی دقیق را برای تمام مدل های خود اعمال می نماید، بدون توجه به اینکه آن خودرو یک بوگاتی شیرون معمولی است یا یک نسخه فراوری محدود مانند بوگاتی چنتودیه چی یا مدل تک لا ویچر نویر. در واقع بوگانی به ازای هر دلار وجهی که بابت خودروهایش از مشتریان می گیرد، برترین خودروها را بالاترین سطح کیفی در اختیار آن ها قرار می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین ها ، مرد در سایه از یک میلیمتر خطا هم نمی گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین ها ، مرد در سایه از یک میلیمتر خطا هم نمی گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید