خودرو

تسمه تایم ماشین و زمان تعویض آن

تسمه تایم ماشین قطعه ای مقرون به صرفه قیمت اما بسیار حیاتی است. در گزارش زیر از باورهای غلط راجع به زمان تعویض و بعلاوه برندهای پر فروش بازار مطلع شوید.

26 بهمن 1402

برترین کفش ورزشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پوشیدن یک کفش ورزشی نامناسب و بی کیفیت نه تنها می تواند تاثیر تمرین شما را کم کند، بلکه می تواند بسیار آسیب زا هم باشد. کفش ها و کتانی هایی که کف نازکی دارند، در هنگام پیاده روی می توانند احتمال پیچ خوردن مچ پای شما را بیشتر نمایند. یا برای مثال اگر کفش...

4 آذر 1402

تصاویر بزرگترین زلزله قرن مغرب ، از خودروهای له شده زیر آوار تا ریزش یکباره ساختمان مسکونی

کشور مغرب نیمه شب گذشته شاهد وقوع زلزله ای 7ریشتری بود که به گفته کارشناسان مغربی، بزرگترین زلزله یک قرن اخیر این کشور به شمار می رود. مرکز ژئوفیزیک مغرب، قدرت زمین لرزه را 7.2 ریشتر و مرکز آن را در 71 کیلومتری جنوب غربی این کشور اظهار داشت.

18 شهریور 1402

استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا، سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا لندکروزر به علت این که یکی از قابل اعتمادترین و تواناترین شاسی بلندهای تاریخ است، از معروفیت بسیار خوبی برخوردار شده است؛ اما به سختی می توان تویوتا لند اسپید کروزر را در بین شاسی بلندهای سریع قرار داد.

6 مرداد 1402

خانه هایی با جنگلی ترین منظره های دنیا

در این مطلب، دوازده پروژۀ مدرن معماری در جنگل را برای شما فهرست کرده ایم. این خانه ها از دو جهت کاملا جنگلی هستند؛ یکی اینکه واقعا در قلب جنگل واقع شده اند و دیگر اینکه با نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگشان تصویری شگفت انگیز از محیط جنگل را به ساکنانشان...

21 فروردین 1402

تصاویر ثبت شده از درخشان ترین انفجاری که تا کنون دیده شده، عکس

همشهری آنلاین نوشت: در ماه اکتبر 2022، دانشمندان درخشان ترین انفجار پرتو گامای تمام دوران را مشاهده کردند.

9 فروردین 1402

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ونکوور

ونکوور شهری با جاهای دیدنی فراوان در کانادااست؛ چشمان شما را طبیعت زیبای آن خیره خواهد کرد و در عین حال می توانید به کلی تفریح بپردازید. از تفریحات ونکور می توان به اسکی و موج سواری اشاره کرد. اگر هم گرسنه شدید اصلا نگران نباشید، بیشتر غذاهای محلی فرهنگ...

25 اسفند 1401

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده ها تا شنبه آینده؛ هراز و چالوس یکطرفه می گردد

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به افزایش 7.1 درصدی تردد خودرو ها در محور های برون شهری جزئیات محدودیت ترافیکی تا شنبه هفته آینده را گفت.

17 اسفند 1401

تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین ها ، مرد در سایه از یک میلیمتر خطا هم نمی گذرد

دیجیاتو نوشت: بوگاتی بی شک در میان گران ترین و لوکس ترین خودروسازان دنیا می گیرد و طبیعتا می خواهد کیفیت بالاتری را نیز نسبت به سایرین ارائه دهد. درواقع مدیران این کمپانی تا آنجا بر روی خطای مونتاژ حساب هستند که از یک مترولوژیست باتجربه را به کار گرفته...

13 اسفند 1401

ایلان ماسک از برنامه جامع جدیدی در حوزه انرژی پایدار رونمایی کرد

ایلان ماسک بخش سوم برنامه جامع (Master Plan) تسلا را فاش کرد که در آن این شرکت کوشش جهانی برای از بین بردن سوخت های فسیلی و روی آوردن به انرژی پایدار را رهبری خواهد نمود. تسلا با برگزاری یک رویداد در گیگافکتوری خود در آستین، تگزاس، به این طرح اشاره نموده...

11 اسفند 1401

تصاویر ، تبدیل تسلا Y معمولی به خودرویی منحصر به فرد

یک کمپانی تیونینگ آلمانی خودروی برقی تسلا Y را از یک خودروی نه چندان مجذوب کننده به خودرویی ایده آل و رویایی تبدیل کرده است.

7 اسفند 1401

عکس ، شهاب سنگ نیم تنی در کره زمین فرود آمد

همشهری آنلاین نوشت: ناسا بیان کرد که شی مرموز که آسمان تگزاس را روشن کرد به عنوان یک شهاب سنگ شناخته شده است.

2 اسفند 1401

هتل سی وی کی تکسیم استانبول

هتل سی وی کی تکسیم (CVK Taksim Hotel) در قلب استانبول و در یکی از معروفترین میدان های شهر؛ میدان تقسیم قرار گرفته است. منطقه بی اوغلو با فروشگاه ها و مراکز فرهنگی متنوع و کاخ دلمه باغچه یکی از جاذبه های دیدنی استانبول در مجاورت هتل قرار دارند. هتل سی وی کی تکسیم...

18 آذر 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

یک هیوندای متفاوت در راه ایران

سبد محصولات نو هیوندای در ایران با ورود یک عضو تازه نفس، کامل و بدون نقص خواهد شد.

8 آذر 1401

عکس ، رونمایی پیکاپ غول پیکر چینی در ایران!

گجت نیوز نوشت: پیکاپ G9 در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد. این پیکاپ غول پیکر نو بازار ایران نسخه چینی دوج رم 1500 محسوب می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

4 آذر 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

هشدار آتش نشانی آبادان : مقابل ساختمان متروپل تجمع نکنید ، احتمال ریزش بخش دیگر ساختمان وجود دارد ، فرد دیگری زیر آوار است؟

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با اشاره به ریزش بخش دیگری از ساختمان متروپل گفت : نیروهای امدادی در محل ریزش متروپل هستند و شهروندان از حضور در محل و منطقه به علت خطرات احتمالی خودداری نمایند.

5 آبان 1401

52 درصد مسمومیت ها در ایران عمدی است ، 90 درصد مسمومیت ها با مواد شوینده رخ می دهد ، 80 درصد مرگ های ناشی از مسمومیت مردها هستند

مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو گفت: حدود 90 درصد مسمومیت با شوینده ها در منازل روی می دهد. بنابراین ایمن سازی منازل در مقابل عوامل بروز مسمومیت ها حائز اهمیت است.

4 آبان 1401

ببینید ، جدیدترین محصول ایران خودرو ؛ جایگزین مجذوب کننده پژو 206 ، قیمت احتمالی و مشخصات TF21 ایران خودرو

TF21 ایران خودرو سه شنبه 26 مهر 1401 رسما از سوی این خودروساز داخلی رونمایی شد. تصاویر جایگزین خانواده پژو 206 و 207 ایران خودرو را ببینید.

28 مهر 1401
تعداد: (111)