خبرنگاران دفاتر پیشخوان پر ازدحام پلمب می گردد

به گزارش وبلاگ تاج، مشهد- خبرنگاران- سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: ماموران مراکز بهداشت ضمن بازدید سرزده از دفاتر پیشخوان دولت، تذکرهای لازم را ارائه می دهند و اگر طی 24 ساعت برای برطرف ازدحام اقدامی صورت نگرفت، نسبت به پلمب آن ها اقدام می گردد.

خبرنگاران دفاتر پیشخوان پر ازدحام پلمب می گردد

به گزارش استانداری خراسان رضوی، دکتر محمدحسین بحرینی در حاشیه چهل ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی اضافه کرد: در جلسه امروز این ستاد، بیشتر مباحث مطرح شده مربوط به ساماندهی و درمان معتادان متجاهر بود که احتمال ابتلای آن ها به بیماری کرونا وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر با موج غیرمنتظره بیماری کرونا در بین این افراد روبرو نشویم، برنامه هایی برای ساماندهی و غربالگری آن ها تدوین شده که به زودی اجرا می گردد.

وی گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست می گردد، فقط داخل محیط اداره را برای رعایت موازین بهداشتی مهم نشمارند و از تجمع افراد در ورودی های اداره هم جلوگیری نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ارائه آموزش های تخصصی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کارمندان ادارات یکی از مصوبات این جلسه بود اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی این مسوولیت را پذیرفت که کارمندان را به طور علمی با اصول پیشگیری و مبارزه با کرونا آشنا کند.

وی ادامه داد: من هرگز نمی گویم که استان خراسان رضوی و شهر مشهد از شرایط قرمز خارج شده است، زمانی این حرف را می زنم که بیمار کرونایی در مشهد نداشته باشیم و تا روزی که یک بیمار کرونایی در مشهد وجود داشته باشد، شرایط قرمز است و باید انتظار وقوع فاجعه را داشت.

وی با بیان اینکه باید برای بدترین شرایط آماده باشیم گفت: من شرایط مشهد را به رغم آمارها و تحلیل های دانشمندان اپیدمیولوژی، سبز اعلام نمی کنم و معتقد هستم مردم تا روزی که تکلیف این ویروس از نظر واکسن و درمان تعیین گردد، باید شرایط را قرمز بدانند و موازین بهداشتی را رعایت نمایند.

براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 88 هزار و 194 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این بیماری تا به امروز جان پنج هزار و 574 نفر را در کشور گرفته است.

همچنین تا به امروز 66 هزار و 596 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دفاتر پیشخوان پر ازدحام پلمب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دفاتر پیشخوان پر ازدحام پلمب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید