درب خانه شریف بیرجند باز می گردد

به گزارش وبلاگ تاج، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذار خانه شریف بیرجند در مورد باز شدن این خانه تا آخر مهر قول مساعد داده است.

درب خانه شریف بیرجند باز می گردد

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: خانه شریف بیرجند به عنوان اولین هتل متفاوت در بیرجند که به خاطر خاص بودن سبک هنری و معماری خود معروفیت دارد، چند سال پیش به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

او اضافه نمود: سرمایه گذار این خانه در دولت قبلی از محل منابع خود در بانک تسهیلات دریافت نموده و مجددا سال جاری تسهیلات دولتی برای تأمین تجهیزات گرفته است.

شاهوردی بیان نمود: طبق قول سرمایه گذار، دربِ این خانه باید آخر شهریور به روی همشهریان باز می شد که دیروز طی جلسه ای با سرمایه گذار قول مساعد برای باز شدن آن تا آخر مهر را گرفتیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی توضیح داد: سرمایه گذار خانه شریف، دلیل تأخیر در باز شدن این خانه را نرسیدن تجهیزات اظهار داشت که اکنون تجهیزات خریداری شده و تا زمان قول داده شده، به استان وارد می گردد.

او مطرح کرد: این بنا به همت صندوق حفظ بنا مدیریت می گردد و طی قرارداد 15 ساله با سرمایه گذار، شخص تا 15 سال فرصت دارد تا بنا را بازسازی و از آن استفاده کند.

شاهوردی در خاتمه گفت: طبق مشاهدات، سرمایه گذار این خانه، املاک اطراف آن را نیز خریداری نموده و بستر مناسبی برای اقامت گردشگران ایجاد شده است.

وبلاگ تاج خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درب خانه شریف بیرجند باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب خانه شریف بیرجند باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید