ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تاج، هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشو Pocket S از یک ساعت هوشمند و یک کامپیوتر All-In-One هم رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات ساعت هواوی واچ GT Cyber و کامپیوتر موردنظر می پردازیم.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید

هواوی واچ GT Cyber

طراحی این ساعت هوشمند شبیه به هیچ مدلی نیست. در سمت راست بدنه یک دکمه چرخنده دیده می گردد که امکان جداسازی کامل این بدنه از بند و نواحی اطراف وجود دارد. به لطف همین مشخصه، این ساعت در زمینه شخصی سازی ظاهری حرف زیادی برای گفتن دارد.

هواوی سه مدل Urban، Sport و Fashion این ساعت را راهی بازار می نماید. هر سه مدل دارای نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 و تراکم پیکسلی 352 پیکسل در اینچ هستند. مدل اول و سوم از بدنه سرامیکی نانو کریستال و فولاد 316L تشکیل شده و بدنه مدل اسپورت مبتنی بر کامپوزیت فیبر است. وزن این سه مدل به همراه بند به 77، 59 و 58 گرم می رسد.

هواوی واچ GT Cyber از سیستم عامل اختصاصی هواوی موسوم به HarmonyOS بهره می برد و از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید. به غیر از سنسور های همیشگی و رایج اکسیژن خون، ضربان قلب و پایش خواب، درون این ساعت چیپ GPS هم تعبیه شده است. این ساعت به طور بی سیم هم شارژ می گردد و با هر بار شارژ در صورت استفاده سنگین، باتری آن 4 روز دوام می آورد و در صورت استفاده معمولی، کاربران با عمر باتری 7 روزه روبرو می شوند.

مدل اسپورت این ساعت با قیمت 180 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید هرکدام از دو مدل دیگر باید 204 دلار بپردازند.

هواوی MateStation X 2023

مدل اصلی این کامپیوتر اوایل 2022 معرفی گردید که البته از پردازنده AMD بهره می برد. حالا هواوی همان کامپیوتر را با پردازنده اینتل راهی بازار می نماید. هواوی MateStation X 2023 از پردازنده Core i9-12900H اینتل بهره می برد که قدرت سخت افزاری بالایی را ارائه می نماید.

نمایشگر 28.2 اینچی این کامپیوتر از نوع لمسی است و رزولوشن آن به 3840 در 2560 پیکسل می رسد. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به بهره گیری از رم 16 گیگابایتی اشاره کنیم.

مدل 512 گیگابایتی این سیستم با قیمت 1650 دلار راهی بازار چین می گردد و مدل 1 ترابایتی آن 1785 دلار قیمت دارد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید