علم و تکنولوژی

استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا، سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا لندکروزر به علت این که یکی از قابل اعتمادترین و تواناترین شاسی بلندهای تاریخ است، از معروفیت بسیار خوبی برخوردار شده است؛ اما به سختی می توان تویوتا لند اسپید کروزر را در بین شاسی بلندهای سریع قرار داد.

6 مرداد 1402

قیافه احتمالی موجودات فضایی، حیات فرازمینی در منظومه شمسی این شکلی است؟، عکس

به راستی اگر موجود زنده ای در جای دیگری از منظومه شمسی وجود داشته باشد، چه شکلی خواهد داشت؟

4 تیر 1402

مایکروسافت ورودی صوتی را به نسخه دسکتاپ چت بات بینگ افزود

زومیت نوشت: چت بات بینگ دسکتاپ اکنون از ورودی صوتی و قابلیت تبدیل متن به گفتار پشتیبانی می نماید.

23 خرداد 1402

مقرون به صرفه ترین عینک آفتابی خارجی و اصل زنانه

در گذشته بسیاری از مردم عینک آفتابی را به عنوان کالایی لوکس و مختص افراد خاص می شناختند، اما امروزه می دانیم خرید یک عینک آفتابی مناسب با قابلیت حفاظت از چشمان در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه قدرت حفاظت عینک آفتابی...

11 خرداد 1402

چین ماه را روی زمین شبیه سازی کرد

شبیه ساز جامع سطح ماه که قادر است چندین محیط بسیار شبیه به شرایط واقعی ماه را شبیه سازی کند، به ما یاری می نماید مکانیسم تشکیل غبار ماه در چنین محیطی و اثرات آن بر فضاپیماها، لباس های فضایی و فضانوردان را درک کنیم.

20 اردیبهشت 1402

فسیل گرگ بزرگ الجثه سریال بازی تاج و تخت در کانادا پیدا شد ، عکس

گجت نیوز نوشت: کشف فسیل یک جانور درنده عصر یخبندان در کانادا خبرساز شد؛ گرگ بزرگ الجثه منقرض شده یا همان دایرولف که در سریال گیم آف ترونز دیده بودیم.

29 فروردین 1402

عکس، دانش آموزان نابغه ریاضیدانان بزرگ را متحیر کردند!

دو نوجوان دبیرستانی، پیروز به انجام کاری شدند که ریاضیدانان تا به امروز قادر به انجامش نشده بودند.

22 فروردین 1402

از حذف صندلی وسط تا خوابیدن روی تختخواب؛ ایده های نوآورانه هوانوردی

از کانسپت کابینی که صندلی وسط را کاملا از بین می برد تا طراحی شیک که کلاس تجاری هواپیما های تک راهرو را به سطح جدیدی می برد لیست نهایی جوایز کریستال کابین امسال میلادی نگاهی هیجان انگیز به آینده بالقوه هوانوردی ارائه می دهد.

27 اسفند 1401

شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را اعلام کنید

در نامه ای که از سوی رییس هیات مدیره نصر تهران برای وزیر ارتباطات نوشته شده، حسین اسلامی به اخباری اشاره نموده که حاکی از درخواست بعضی نهادها، دستگاه ها و شرکت های نرم افزاری جهت دسترسی به اینترنت بدون فیلتر است.

14 بهمن 1401

7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد

آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش ها در میکاپ صورت است و در آرایش چشم ریمل یکی از مهم ترین وظایف را دارد؛ مجذوب کننده تر کردن چشم ها و حالت دادن به آن ها. از آن جایی که چشم ها اعضای بسیار حساسی هستند، به همان اندازه هم انتخاب یک ریمل با کیفیت و استاندارد اهمیت...

29 دی 1401

عکس های زیبایی از زمین و ماه که به وسیله مدارگرد ماه دانوری منتشر شده

مرکز فضایی ملی کره جنوبی روز سه شنبه اعلام نمود که اولین مدارگرد ماه این کشور به نام دانوری Danuri عکس های سیاه و سفید از سطح ماه و زمین ارسال نموده است.

22 دی 1401

مارک زاکربرگ به دشمنانش اعلام جنگ می نماید ، فیسبوک آرایش حمله گرفت

به نظر می رسد به زودی فیسبوک وارد آرایش حمله خواهد شد و ضد مخالفان و دشمنانش سپر دفاعی را بلند می نماید. این دقیقا محتوایی است که از جدیدترین سخنان مارک زاکربرگ برداشت می گردد.

10 دی 1401

آیفون 14 به بازار نرسیده، طرح آیفون 15 لو رفت! ، عکس

زومیت نوشت: طرح مفهومی جدیدی از آیفون 15 پرو اپل فاش شده است که با شایعات قبلی مبنی بر گرد شدن لبه های این دستگاه مطابقت دارد.

7 دی 1401

آنالیز هدفون بی سیم لنوو HE05؛ پرفروش ترین هدفون لنوو در خبرنگاران

خرید یک هدفون بی سیم خوب و با کیفیت به خاطر وجود مدل های متنوع واقعاً کار سختی شده است؛ اما با این حال می توان مدل های خوب و با کیفیت را با اندکی تحقیق و جست و جو پیدا کرد. هدفون بی سیم لنوو مدل HE05 دقیقا یکی از همان هدفون هاست که هم قیمت بسیار مناسبی دارد...

20 آذر 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

یک هیوندای متفاوت در راه ایران

سبد محصولات نو هیوندای در ایران با ورود یک عضو تازه نفس، کامل و بدون نقص خواهد شد.

8 آذر 1401

عکس ، رونمایی پیکاپ غول پیکر چینی در ایران!

گجت نیوز نوشت: پیکاپ G9 در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد. این پیکاپ غول پیکر نو بازار ایران نسخه چینی دوج رم 1500 محسوب می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

4 آذر 1401

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید

هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشو Pocket S از یک ساعت هوشمند و یک کامپیوتر All-In-One هم رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات ساعت هواوی واچ GT Cyber و کامپیوتر موردنظر می پردازیم.

12 آبان 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

دستکش هوشمندی که حس لامسه را بازسازی می نماید

محققان از توسعه سیستم رندرینگ لمسی پوشیدنی تازه خبر داده اند که می تواند حس های لمسی را با وضوح فضایی بالا و نرخ پاسخ سریع تقلید کند.

2 آبان 1401
تعداد: (185)