شگفتی در جام جهانی ، حذف تیم مدعی با تساوی برابر کرواسی ، صعود مقتدرانه مراکش

به گزارش وبلاگ تاج، بلژیک که جام جهانی پرحاشیه ای را پر سر می گذاشت در بازی آخر هم به تساوی رسید تا وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشته باشد.

شگفتی در جام جهانی ، حذف تیم مدعی با تساوی برابر کرواسی ، صعود مقتدرانه مراکش

به گزارش وبلاگ تاج روز پایانی ملاقاتهای مرحله مقدماتی گروه F بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت 18:30 دقیقه امروز پنجشنبه با ملاقات تیم های مراکش - کانادا و کرواسی - بلژیک پیگیری شد که نهایت تیم های مراکش و کرواسی به مرحله بعد صعود کردند.

رقابتهای این گروه در شرایطی روز پایانی خود را پشت سر گذاشت که کرواسی و مراکش 4 امتیازی بودند و نسبت به تیم ملی بلژیک شرایط بهتری برای صعود داشتند. کانادا هم که از دو بازی ابتدایی خود امتیازی کسب نکرده بود قبل از ملاقاتهای روز پایانی حذف شده بود.

با این حال مراکشی ها آغاز خوبی برابر کانادا داشتند و در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش افتادند تا در ادامه استرس کمتری برای گرفتن امتیاز داشته باشند.

در ادامه تیم ملی مراکش فزونی 2 بر یک خود را حفظ کرد و با توجه به تساوی کرواسی برابر بلژیک این تیم آفریقایی به عنوان صدرنشین این گروه با 7 امتیاز راهی مرحله بعد شد و تیم ملی کرواسی هم با 5 امتیاز در جایگاه دوم نهاده شد و راهی مرحله بعد شد.

تیم ملی بلژیک هم که یکی از شانس های رسیدن به مراحل بالاتر بود در همین دور مقدماتی حذف شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شگفتی در جام جهانی ، حذف تیم مدعی با تساوی برابر کرواسی ، صعود مقتدرانه مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی در جام جهانی ، حذف تیم مدعی با تساوی برابر کرواسی ، صعود مقتدرانه مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید