محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟

به گزارش وبلاگ تاج، اسپانیا مقصدی مجذوب نماینده برای تمام سلیقه هاست اما انتخاب یک هتل ایده آل و مناسب می تواند مجذوب نمایندهیت سفر به این کشور را چندین برابر کند. نه فقط هتل های اسپانیا بلکه تمام هتل های اتحادیه اروپا طبق استانداردهای هتلی این حوزه ساخته شده و در عین متنوع بودن اقامتی بی دغدغه را به میهمانان خود هدیه می دهند. بنابراین گردشگران اسپانیایی این امکان را دارند که با توجه به هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته اند محل اقامت خود را انتخاب نمایند. در مطلب محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟ با برترین هتل های مادرید و بارسلون آشنا می شویم.

محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟

نقش هتل در سفر به قدری پر رنگ است که نمی توان آن را ندیده گرفت. به ویژه اگر مقصد قاره سرسبز اروپا و کشور زیبای اسپانیا باشد. تمام مقاصد جهانگردی اسپانیا از مادرید و بارسلون گرفته تا جزایر ایبیزا و قناری اقامتگاه های متنوعی را در خود دارند. در مطلب محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟ می خواهیم هتل های دو شهر بارسلون و مادرید را که امکانات عالی داشته و دسترسی عالی به مرکز شهر دارند معرفی کنیم. اگر را برای سفر انتخاب نموده اید مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می دهیم.

هتل های مادرید اسپانیا

در شهر مادرید به عنوان مرکز اسپانیا هتل های 3 تا 5 ستاره آماده اند تا با امکانات عالی از میهمانان پذیرایی نمایند. همکاران ما در واحد تورهای خارجی با توجه به انتظارات شما برترین هتل را پیشنهاد می دهند.

گرن ملیا هتل مادرید (Geran Melia Hotel)

این هتل 5 ستاره برترین گزینه برای کسانی به شممار می رود که به اقامت در بناهای تاریخی مادرید علاقه دارند. چرا که ساختمان آن در مرکز شهر و نزدیک آثار تاریخی مانند کاخ سلطنتی، تئاتر شهر، کلیسای جامع و موزه دل پرادو قرارگرفته است. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا شما به راحتی به مراکز اصلی شهر دسترسی داشته باشید. معماری هتل بسیار زیبا بوده و از نقاشی های Velazquez نقاش معروف اسپانیایی الهام گرفته شده است. هرکدام از اتاق های هتل دارای بالکن هایی هستند که نمای فوق العاده شهر مادرید را به نمایش می گذارند، از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سالن ماساژ تایلندی و رستوران های فرانسوی و اسپانیایی با غذاهای بسیار لذیذ اشاره نمود.

آدرس هتل 5 ستاره گرن میلیا مادرید: Cuesta Santo Domingo 5, 28013 Madrid, Spain

ویلا ماگنا هتل مادرید (Villa Magna Hotel)

در ادامه مطلب محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟ به معرفی هتل ویلا ماگنا می رسیم. این هتل 5 ستاره، ساختمانی بسیار لوکس و شیک دارد و در مدرن ترین خیابان مادرید قرار گرفته، نزدیکی به مراکز خرید مادرید از ویژگی منحصربه فرد هتل ویلا ماگنا به شمار رفته و باعث محبوبیت آن در میان جهانگردانی شده که می خواهند بیشتر وقت خود را در مراکز خرید بگذرانند. اتاق های هتل بسیار مدرن و مجهز به پیشرفته ترین امکانات هتلی هستند. سالن بدنسازی با پیشرفته ترین تجهیزات و بعلاوه کارکنان خوش اخلاق و میهمان نواز از دیگر ویژگی های هتل ویلا ماگنا به شمار می فرایند.

آدرس هتل 5 ستاره ویلا ماگنا مادرید: Paseo Castellana, 22, Salamanca, 28046 Madrid, Spain

میگل آنجل هتل (Miguel Angel Hotel)

میگل آنجل هتلی 4 ستاره است که در نزدیکی برج های کیو و ایستگاه مترو پلازا دکاستیلا شهر مادرید واقع شده؛ بنابراین شما با اقامت در این هتل دغدغه ای برای رفتن به مراکز تاریخی و تفریحی شهر نخواهید داشت بعلاوه می توانید به راحتی به وسیله مترو خود را به سایر منطقه ها تاریخی و تفریحی مادرید برسانید. این اقامتگاه از تمامی امکانات یک هتل 4 ستاره را در خود دارد، اتاق های آن بسیار تمیز و مرتب بوده و انتخابی مناسب برای جهانگردانی ست که می خواهند اقامتی به صرفه و در عین حال بی دغدغه در مادرید داشته باشند.

آدرس هتل 4 ستاره میگل آنجل مادرید: Miguel Ángel, 29-31, Chamberí, 28010 Madrid, Spain

ملیا آویندا هتل (Melia Avenida Hotel)

این هتل 4 ستاره از هتل های محبوب جهانگردانی است که می خواهند با هزینه ای مناسب اقامتی آرام را در مادرید تجربه نمایند. شاید ساختمان هتل خیلی شیک به نظر نرسد، اما وجود اتاق های بسیار تمیز و کارکنان خوش اخلاق باعث شده تا امتیاز قابل قبولی را از میهمانان خود دریافت کند. هتل ملیا تا مرکز شهر مادرید 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به مرکز درمان آبگرم، سالن بدنسازی و بعلاوه شاتل رایگان به فرودگاه اشاره نمود.

آدرس هتل 4 ستاره ملیا آویندا مادرید: (Melia Avenida Hotel): Juan Ignacio Luca de Tena, 36, San Blas, 28027 Madrid, Spain

هتل های بارسلون اسپانیا

شهر بارسلونا به عنوان دومین شهر بزرگ اسپانیا با داشتن آثار معماری منحصربه فرد و خط ساحلی بسیار زیبا توانسته بیشترین جهانگرد را به سوی خود جذب کند. میهمانان این شهر می توانند یکی از هتل های 3 تا 5 ستاره را برای اقامت انتخاب نمایند.

مرکر هتل بارسلون (Mercer Hotel)

از برترین اقامتگاه هایی که می توان در مطلب محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟ به آن اشاره نمود مرکر است. هتل 5 ستاره مرکر اقامتگاهی بسیار لوکس و شیک است که در قلب شهر بارسلون خودنمایی می نماید. این هتل با قرار گرفتن در کنار مترو، راه را برای رسیدن میهمانان خود به مراکز تاریخی شهر راحت نموده است. ساختمان هتل در نزدیکی مراکز خرید و ساحل زیبای شهر بارسلون واقع شده و اتاق های آن تجیزاتی کامل به همراه معماری بسیار زیبا و خلاقانه ای دارند. وجود یک حیاط با درختان بلند و سرسبز زیبایی هتل را دوچندان نموده است.

آدرس هتل 5 ستاره مرکر بارسلون: Dels Lledo, 7, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spain

آلما هتل بارسلون (Alma Hotel)

هتل 5 ستاره آلما با ساختمانی بسیار مجذوب کننده و منحصر به فرد در مرکز شهر بارسلون قرار گرفته، اتاق های هتل دکوراسیونی متفاوت و شیک داشته و با آخرین امکانات روز هتلی جهان تجهیز شده اند. وجود رستوران های شیک، مرکز آبگرم، استخر با سونا و سالن ماساژ و بدنسازی از از دیگر دلایلی هستند که هتل آلما را در بین جهانگردان محبوب نموده اند.

آدرس هتل 5 ستاره آلما بارسلونMallorca, 269-271, Eixample, 08008 Barcelona, Spain

کاتالونیا هتل بارسلونا (Catalonia Hotel)

کاتالونیا یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره در شهر بارسلون به شمار می رود. اتاق های هتل در عین سادگی فضای وسیع داشته و میزان بزرگ آن ها به همراه امکانات عالی سبب شده تا مسافران این هتل را برای اقامت در بارسلون انتخاب نمایند. ساختمان هتل در نزدیکی کلیسای معروف ساگرادا فامیلیا و مراکز خرید بارسلون واقع شده است. وجود 3 ایستگاه مترو در نزدیکی هتل کاتالونیا از دیگر مزیت های آن می باشد.

آدرس هتل 4 ستاره کاتالونیا بارسلون::Avenida Meridiana, 151, Sant Martí, 08026 Barcelona, Spain

آیرا هتل گران ویا بارسلون (Ayre Hotel Gran via)

این هتل 4 ستاره مدرن در مرکز شهر بارسلون واقع شده است. اتاق های آن همگی مجهز به تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و سایر تجهیزات استاندارد یک هتل 4 ستاره هستند. هتل آیر در نزدیکی نمایشگاه های معروف بارسلون واقع شده و فقط چند ایستگاه با ساختمان های تاریخی شهر فاصله دارد.

آدرس هتل 4 ستاره آیر بارسلون: Gran Vía de les Corts Catalanes 322, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona, Spain

منبع: ستاره ونک

به "محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید