کاهش تردد های جاده ای، اعمال محدودیت های کرونایی

به گزارش وبلاگ تاج، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از کاهش تردد های جاده ای در پی اعمال محدودیت های کرونایی در کشور اطلاع داد.

کاهش تردد های جاده ای، اعمال محدودیت های کرونایی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تاج، سرهنگ احمد شیرانی گفت: به استثنای جاده شهداد نهبندان و خرم آباد پلدختر، بقیه جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

وی اضافه کرد: میانه اندازه تردد در جاده های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهر های گروه قرمز و نارنجی و توسعه محدودیت های ترافیکی، فرایند کاهشی داشته است که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است که ضروری است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم.

شیرانی ادامه داد: ورود خودرو ها با پلاک غیربومی و خروج خودرو ها با پلاک بومی به شهر های گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: البته ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیت ها مستثنی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: استان تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و تردد خودرو های متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است.

وی اضافه کرد: کنترل تردد ها در جاده ها و شهر ها به وسیله دوربین های مکانیزه ثبت تخلف و تیم های استقراری و گشتی پلیس انجام می گیرد.

شیرانی گفت: هموطنان در صورت احتیاج به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهر ها اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش تردد های جاده ای، اعمال محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تردد های جاده ای، اعمال محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید