سریال و پخش خانگی

کندن پوست شیر در لوتوس مال

وحید مطلع، استاد حقوق عمومی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در هم میهن نوشت: لوتوس مال را دیده ام. معرف روزگار معاصر بالاشهر تهران است در نازی آباد. حالا این مکان با ثبت یک واقعه نادر؛ یعنی نمایش قسمت آخر یک سریال شبکه خانگی نمایش، بر سر زبان ها افتاده....

4 اردیبهشت 1402

فسیل گرگ بزرگ الجثه سریال بازی تاج و تخت در کانادا پیدا شد ، عکس

گجت نیوز نوشت: کشف فسیل یک جانور درنده عصر یخبندان در کانادا خبرساز شد؛ گرگ بزرگ الجثه منقرض شده یا همان دایرولف که در سریال گیم آف ترونز دیده بودیم.

29 فروردین 1402

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 50 میلیون تومان (آذر 1400)

خرید بهترین لپ تاپ اصلا کار راحتی نیست! قبول داریم. آنقدر کانفیگ ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد که همه گیج می شویم. ما در این راهنمای خرید لپ تاپ خبرنگاران مگ، به سراغ بهترین لپ تاپ های بازار از بازه 10 تا 50 میلیون تومان آذر 1400 رفته ایم.

27 تیر 1401

فصل دوم بازی مرکب کِی منتشر می گردد؟

هوانگ دونگ هیوک ـ کارگردان سریال بازی مرکب ـ اعلام نموده است که فصل دوم این سریال تا سال 2024 منتشر خواهد شد. این سریال کره ای در زمان پخش پربیننده ترین سریال نتفلیکس بود.

13 خرداد 1401

پیمان قاسم خانی مخ شیلا خداداد را زد

به گزارش فرتاک نیوز، پیمان قاسم خانی توانست شیلا خداداد را خام خود کند.

9 اردیبهشت 1401

جذابیت عجیب خانم بازیگرهای با چادر ! ، از سحر قریشی تا صدف طاهریان!

خبرنگاران:تصاویری از بازیگران زن با پوشش چادر در فیلم ها و سریال های تلویزیون منتشر شده است.

12 اسفند 1400

بعد از راهی به خانه نیست باید به مرد عنکبوتی شگفت انگیز فرصت دیگری بدهیم

دسامبر سال جاری اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به کارگردانی جان واتس، سومین دنباله از سه گانه مرد عنکبوتی استودیوی مارول که مرد عنکبوتی محبوب با آن ویژگی های کلاسیک را دوباره به خدمت گرفت، او را در مقابل بزرگ ترین دشمنان و بدخواهانش که از فیلم...

10 اسفند 1400

ریحانه پارسا برهنه شد ، دلار در ازای ...

خبرنگاران: ریحانه پارسا عکس های جدیدی را منتشر کرد که نشان می دهد مدل برهنه شده است.

10 بهمن 1400

علت قطع پخش سریال خاتون چیست ؟ ، اشکان خطیبی کار را خرابتر کرد !

خبرنگاران:طی این دو هفته یک نظرسنجی در کانال های مختلف فضای مجازی توجه همه را جلب کرد ؛ این که به نظر شما برترین سریال فعلی شبکه خانگی کدام است؟ به طور معین این سریال ها خیلی بیشتر از سریال های تلویزیونی بیننده دارند و دلیلش را همه می دانیم !

27 آبان 1400

دانلود قسمت 15 میخواهم زنده بمانم با لینک مستقیم

دانلود قسمت 15 میخواهم زنده بمانم با لینک مستقیم و کامل و با کیفیت را در ادامه مطلب به صورت قانونی دانلود نمایید.

24 تیر 1400

10 سریال فانتزی برتر در حال پخش از بدترین تا بهترین

سریال های تلویزیونی فانتزی طی چند سال گذشته بیشتر و کیفیت آن ها بهتر شده است. اما بهترین سریال های فانتزی به انتخاب راتن تومیتوز کدام سریال ها هستند؟

10 خرداد 1400

سعید آقاخانی و موفقیت های این روزهایش

سینمادیلی/با نزدیک به سی سال سابقه فعالیت در تلویزیون و کارنامه ای پُر بار در بازیگری و کارگردانی، بسیاری از مردم هنوز هم سعید آقاخانی را با کاراکتری که در یکی از آیتم های نمایشی ساعت خوش داشت به یاد می آورند. حق هم دارند، آقاخانی در تمامی این سال ها حضوری...

31 اردیبهشت 1400

بهترین فیلم های جنگی در 2020

اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییرات بسیار بزرگی در سازوکار صنعت سینما ایجاد شده، اما سینماداران بزرگ جهانی تلاش می کنند با جذاب تر کردن چیدمان اکران استقبال عمومی از تماشای فیلم در سالن های سینما را افزایش دهند.

7 آبان 1399

در اینستای ستاره های خارجی؛ بپا کرونا نگیری!

خبرنگاران: اینستاگرام، این روز ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده جهانی هنر و ورزش هم، از این طریق با هواداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای...

4 شهریور 1399

چگونه گوشی های سرقت شده را ردیابی کنیم؟

خبرنگاران: در صورتی که گوشی تان به سرقت رفته باشد، می توانید از قابلیت های خود گوشی و اپراتورها برای یافتن آن استفاده کنید؛ هرچند با اجرای طرح رجیستری در صورت عدم انجام فرآیند انتقال مالکیت، اپراتورها به سیم کارت جدید، سرویس نخواهند داد.

3 شهریور 1399

خبرنگاران تقویت زیرساخت برای توانمندسازی جمعیت حاشیه ای تکلیف مدیریت شهری است

اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: تقویت زیرساخت های لازم برای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه ای تکلیف مدیریت شهری است و این مهم در شهرداری اراک به خوبی دنبال می گردد.

8 مرداد 1399

بیوگرافی مازیار فلاحی، خواننده جوان موسیقی پاپ

مازیار فلاحی زاده 26 مهر 1353 در تهران خواننده، آهنگ ساز، نوازنده و ترانه سرای ایرانی است. قلب یخی، لعنت به من و ماه هفتم از آلبوم های اوست.

25 اردیبهشت 1399