احتمال غیبت آل کثیر مقابل آلومینیوم و استقلال، نامه پرسپولیس به رادوشوویچ برای بازگشت

به گزارش وبلاگ تاج، خبرگزاری خبرنگاران- تمرینات پرسپولیس تا روز بازی با آلومینیوم اراک تعطیل نخواهد بود.

احتمال غیبت آل کثیر مقابل آلومینیوم و استقلال، نامه پرسپولیس به رادوشوویچ برای بازگشت

به گزارش وبلاگ تاج، با توجه به فاصله زمانی کوتاهی که تا بازی با آلومینیوم اراک به جای مانده، کادر فنی پرسپولیس خلاف هفته های قبل به بازیکنان استراحت نخواهد داد. کاروان پرسپولیس پس از مساوی مقابل فولاد، ساعت چهار بامداد امروز به تهران بازگشت. تمرین ریکاوری سرخ پوشان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه کاظمی برگزار می شود و با توجه به فاصله زمانی کم تا دیدار بعدی پرسپولیس برابر آلومینیوم، خلاف هفته های گذشته کادر فنی برنامه ای برای تعطیلی یک روزه تمرینات و استراحت بازیکنان ندارد، مگر این که در طول تمرینات این نیاز دیده شود. طبق نظر کادر فنی، مهم ترین تمرین تاکتیکی سرخ پوشان قبل از بازی با شاگردان علیرضا منصوریان فردا برگزار شده و پرسپولیس جمعه هم با انجام یک تمرین سبک آماده این دیدار می شود. پرسپولیس از ساعت 20:55 شنبه هفته آینده به مصاف آلومینوم خواهد رفت.

- به احتمال زیاد عیسی آل کثیر بزرگ ترین غایب پرسپولیس در دربی حذفی خواهد بود. عیسی آل کثیر به احتمال فراوان حداقل دو بازی بعدی پرسپولیس را از دست می دهد. مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه همسترینگ است و این احتمال وجود دارد مهاجم تاثیر گذار پرسپولیس بازی های حساس این تیم از جمله دربی پیش رو را از دست بدهد. همان طور که امروز نوشتیم، قرار است عصر از پای عیسی ام آر آی گرفته شود تا مقدار مصدومیت و دوری احتمالی او از میادین مشخص شود اما خبرهای دریافتی از درون تیم حکایت از آن دارد مصدومیت از ناحیه همسترینگ قطعی بوده و تعداد روزهای غیبت عیسی در تمرین گروهی، بستگی به نوع کشیدگی عضله همسترینگ دارد. مصدومیتی مشابه مصدومیت امیری که بین دو هفته تا یکماه زمان می برد. بدین ترتیب عیسی به احتمال فراوان دو بازی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و استقلال را از دست خواهد داد.

- در حالی برخی صحبت ها در مورد محرومیت کنعانی زادگان مطرح می شود که این بازیکن مقابل فولاد محروم نبوده است. سازمان لیگ در مورد محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان به باشگاه پرسپولیس چیزی اعلام نکرده بود. طی چند ساعت اخیر خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر محرومیت کنعانی زادگان مقابل فولاد مطرح و بیان شده مدافع پرسپولیس نمی توانسته مقابل فولاد به میدان برود. ادعایی که ابتدا از سوی باشگاه سپاهان مطرح شد.

این در حالی است که اگر بازیکنی محروم باشد در جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم اعلام می شود و در جلسه هماهنگی دو تیم پرسپولیس و فولاد هم فقط محرومیت یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد. موضوعی که نشان می دهد کنعانی زادگان محروم نبوده و سازمان لیگ در این خصوص هیچ موضوعی را به سرخ پوشان اعلام نکرده است. پرسپولیس شب گذشته در دیدار با فولاد به نتیجه مساوی رسید اما سپاهان هم مقابل پیکان امتیاز از دست داد تا سرخ پوشان تهرانی همچنان صدرنشین لیگ برتر بمانند.

- سرخپوشان خواهان بازگشت دروازه بان کروات هستند. عصر امروز و از سوی مدیریت باشگا پرسپولیسه، بار دیگر نامه ای برای بوژیدار رادشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس ارسال شد. به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، در این نامه، باشگاه پرسپولیس بار دیگر از رادوشوویچ درخواست کرد به تهران بازشود و ضمن دریافت مطالبات خود به صورت نقدی، در تمرینات و بازی های تیم تا انتها فصل شرکت کند.

- سیامک نعمتی بالاخره پس از هفته ها مصدومیت در بازی مقابل فولاد به نام بازیکن تعویضی راهی میدان شد سیامک نعمتی که در دیدار سوپرکاپ مقابل تراکتور با مصدومیت روبرو شد، دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند و همین موضوع باعث شد او چند هفته ای دور از ترکیب باشد، آن هم در حالی که قبل از بازی با تراکتور هم دچار مصدومیت خفیفی بود. سیامک نعمتی پس از چند هفته غیبت بالاخره در دقایق انتهای بازی با فولاد فرصت حضور در زمین را به دست آورد تا امیدوار باشد کم کم بتواند به ترکیب اصلی سرخ ها برشود. هرچند او رقابت سختی با مهدی شیری برای بازگشت به منطقه راست خط دفاعی خواهد داشت.

مهدی شیری در بازی با فولاد یکی از بهترین نفرات زمین بود و در تقابل با دو بازیکن سرعتی و خوش تکنیک فولاد یعنی ساسان انصاری و وحید حیدریه نمایش بسیار موفقی داشت. حالا باید منتظر بود و دید با توجه به این که نعمتی به شرایط مسابقه برگشته و شیری هم مقابل فولاد نمایش دلپذیری داشته، گل محمدی در بازی حساس مقابل آلومینیوم اراک از کدام یک به نام مدافع راست بهره خواهد برد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احتمال غیبت آل کثیر مقابل آلومینیوم و استقلال، نامه پرسپولیس به رادوشوویچ برای بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت آل کثیر مقابل آلومینیوم و استقلال، نامه پرسپولیس به رادوشوویچ برای بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید