اخبار صنعت

مبل شویی در ایام عید نوروز چگونه است؟

شستشوی مبل در ایام نوروز با توجه به این که ما ایرانی در این ایام رسم داریم که باید خانه تکانی انجام دهیم. شستشوی مبل در منل با توجه به این که یکی از کار هایی ایت که باید انجام شود. مبل ها نیز مانند هر وسیله ای دیگر باید در منزل شستشو شود تا خانه تکانی منزل...

12 بهمن 1402

حکم مهم رئیس جمهوری برای یک نماینده مجلس

نایب رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم ملایر در مجلس، طی حکمی ازسوی رئیس جمهور عضو هیات تطبیق قراردادهای نفتی کشور شد.

6 شهریور 1402

آیین سنتی بیل گردانی محلات سال جاری با تاخیر برگزار می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، آیین سنتی بیل گردانی محلات سال جاری با تاخیر برگزار می گردد.

24 فروردین 1402

خانه هایی با جنگلی ترین منظره های دنیا

در این مطلب، دوازده پروژۀ مدرن معماری در جنگل را برای شما فهرست کرده ایم. این خانه ها از دو جهت کاملا جنگلی هستند؛ یکی اینکه واقعا در قلب جنگل واقع شده اند و دیگر اینکه با نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگشان تصویری شگفت انگیز از محیط جنگل را به ساکنانشان...

21 فروردین 1402

ایلان ماسک از برنامه جامع جدیدی در حوزه انرژی پایدار رونمایی کرد

ایلان ماسک بخش سوم برنامه جامع (Master Plan) تسلا را فاش کرد که در آن این شرکت کوشش جهانی برای از بین بردن سوخت های فسیلی و روی آوردن به انرژی پایدار را رهبری خواهد نمود. تسلا با برگزاری یک رویداد در گیگافکتوری خود در آستین، تگزاس، به این طرح اشاره نموده...

11 اسفند 1401

رونق فروش متری مسکن در مرکز

بازار پیش فروش متراژهایی از یک آپارتمان به چند نفر در تهران گرم شده و این نوع معاملات عمدتا به وسیله تعاونی ها در منطقه 22 انجام می گردد. در این فرآیند افرادی که قادر به خرید شش دانگ یک آپارتمان نیستند، برای حفظ ارزش پول و سرمایه گذاری در بازار مسکن، سهام...

9 اسفند 1401

پدیده استثنایی یخ زدن حباب های گاز متان در روسیه ، عکس

وقتی گیاهانی که در کف عمیق دریاچه بایکال قرار دارند، پوسیده و تجزیه می شوند، گاز متان آزاد شده و به دلیل سرمای هوا در منطقه یخ می زنند.

19 دی 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید

هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشو Pocket S از یک ساعت هوشمند و یک کامپیوتر All-In-One هم رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات ساعت هواوی واچ GT Cyber و کامپیوتر موردنظر می پردازیم.

12 آبان 1401

52 درصد مسمومیت ها در ایران عمدی است ، 90 درصد مسمومیت ها با مواد شوینده رخ می دهد ، 80 درصد مرگ های ناشی از مسمومیت مردها هستند

مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو گفت: حدود 90 درصد مسمومیت با شوینده ها در منازل روی می دهد. بنابراین ایمن سازی منازل در مقابل عوامل بروز مسمومیت ها حائز اهمیت است.

4 آبان 1401

ببینید ، جدیدترین محصول ایران خودرو ؛ جایگزین مجذوب کننده پژو 206 ، قیمت احتمالی و مشخصات TF21 ایران خودرو

TF21 ایران خودرو سه شنبه 26 مهر 1401 رسما از سوی این خودروساز داخلی رونمایی شد. تصاویر جایگزین خانواده پژو 206 و 207 ایران خودرو را ببینید.

28 مهر 1401

توقف توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در این استان ، شرکت پخش فرآورده های نفتی جوابگو نیست

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان با انتقاد شدید از عدم توزیع بنزین یورو 4 و بنزین سوپر در جایگاه های سوخت استان گفت: در حال حاضر در جایگاه های سوخت خوزستان فقط بنزین معمولی عرضه می گردد.

24 مهر 1401

رباتی که هر 2 روز یک خانه می سازد

یک شرکت رباتیک پیروز به طراحی یک ربات هوشمند آجرچین شده که قادر است در یک ساعت کاری را که کارگران باید با کوشش فراوان در چهار تا 6 هفته انجام دهند، به انجام برساند.

23 مهر 1401

برترین کامیون دنیا برای ایران؛ کامیون اسکانیا گازسوز

اسکانیا یکی از پیروز ترین برندها در صنعت کامیون ایران است این شرکت به تازگی کامیون نو گازسوزی را معرفی نموده است که می تواند برترین گزینه برای بازار ایران باشد.

21 مهر 1401

آذربایجان غربی جزء 10 استان برتر کشور در جمعیت دامی است

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: این استان با 500 هزار راس دام سنگین و پنج میلیون راس دام سبک به ترتیب در جایگاه پنجم و سوم کشور از لحاظ جمعیت دامی قرار گرفته است.

15 مهر 1401

عرضه مرغ و گوشت کافی برای تنظیم بازار

ساداتی نژاد گفت: توزیع حداکثری گوشت مرغ در میادین، خرده فروشی ها و فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور در حال اجرا است.

10 مهر 1401

رشد بیش از 100 درصدی خرید تضمینی گندم در آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توسعه کشت محصولات استراتژیک موجب ارتقای ضریب امنیت غذایی می گردد.

25 شهریور 1401

لاماری ایما ، کوسه ای در اقیانوس خودروهای ایرانی

کراس اور نو لاماری ایما، با طراحی مدرن و امکانات جذابش توجه زیادی متوجه خودش نموده است. این خودروی نو آرین موتور تحت برند نو لاماری در ایران فراوری می گردد.

20 شهریور 1401

پوتراجایا شهر الکترونیکی مالزی

پوتراجایا شهری بسیار نو اما با تکنولوژی های فراوان است که به شهر هوشمند و الکترونیکی مالزی نیز مشهور است. پوتراجایا مرکز سیاسی مالزی است که 20 سال پیش تاسیس شد و با سیستم های هوشمند و منظم الکترونیکی و دیجیتالی طراحی شده است. از آن موقع به بعد این شهر به...

14 شهریور 1401

36 طرح کشاورزی در جنوب استان کرمان افتتاح می شود

رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با هفته دولت 36 طرح کشاورزی با اعتبار بالغ بر 858 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می شود.

7 شهریور 1401
تعداد: (154)