برترین هتل جهان کجاست؟

به گزارش وبلاگ تاج، ما کنجکاویم با برترین ها در این جهان آشنا شویم، چه ماشین، غذا، خانه و پارک باشد و چه هتل. دلمان قصد دارد بدانیم برترین هتل جهان کجاست، چه امکاناتی دارد و هزینه یک شب اقامت در آن چقدر است و چرا عنوان برترین هتل را به آن داده اند، حتی اگر امکان اقامت در آن را نداشته باشیم و تنها از فکرش سر ذوق بیاییم و حتی اگر با شنیدن امکاناتش برق از سرمان بپرد.

برترین هتل جهان کجاست؟

هتلهایی که در زیر معرفی میگردد از برترین هتل های جهان به انتخاب سایت سی ان ان و تلگراف در سال 2017 هستند.

هتل پلیکان، توسکانی، ایتالیا

هتل پلیکان که همین چند وقت پیش تولد 50 سالگی اش را جشن گرفته، در 1960 به وسیله یک خلبان انگلیسی و همسر آمریکایی اش در سواحل توسکانی ایتالیا ساخته شده. و این روزها کارکنان آن مثل اعضای یک خانواده و مهمانانش بیشتر مشتریان همیشگی اش هستند. هتل پلیکان در میان درختان کاج و سرو با نمایی فوق العاده از غروب خورشید در انتهای ساحل واقع شده. اینجا مکانی شیک است که حال و هوایی قدیمی مثل داستانها دارد و در تزئین 50 اتاقش از زیباترین عتیقه های توسکانی استفاده شده. جدا از اتاقهایش هم کلبه هایی چوبی دارد که در زیر همان درختان زیتون و سرو ساخته شده اند.

پلیکان بیشتر شبیه به خانه است تا هتل. دو رستوران در این هتل وجود دارد، رستورانی شیک و رسمی و رستورانی معمولی که سرآشپزان زبده ایتالیایی در آن برترین غذاها را برای مهمانان تدارک می بینند. حمام هایی پوشیده شده با گل و ساخته شده از سنگ مرمر، استخر آب گرم و تراس های ساحلی، چیزهایی است که در این هتل انتظار مهمانانش را می کشد.

هزینه اقامت در اتاق دو تخته این هتل 345 پوند است.

هتل نایارا اسپرینگز،کاستاریکا

این هتل در کاستاریکا واقع شده است. هر 16 ویلای آن دارای استخر اختصاصی است و از آب چشمه های معدنی آتشفشان آرنال که در آن حوالی واقع شده است، پر می گردد. آینه های ونیزی، فرش های دستباف و ننوها به احساس سرخوشی حضور در این گوشه جنگل دورافتاده می افزایند و با چشمه های آب معدنی و یوگای روزانه تکمیل می شوند.

مهمانان هتل به وسیله یک راهنمای محلی با همسایگانشان یعنی میمون ها و پروانه های آبی رنگ آشنا می شوند و این تنها یکی از خدماتی است که این هتل برای مهمانانش فراهم میکند.

اقامت در اتاق دو تخته هتل نایارا اسپیرینگز از شبی 400 پوند آغاز می گردد.

هتل ماریس، ترکیه

هتلی که در روی تپه های ساحلی پوشیده شده از درختان بادام قرار گرفته و چشم اندازی رو به دریای اژه و مدیترانه دارد. دریای روشن فیروزه ای و آرامش و سکوت دریا، کمترین چیزهایی است که نصیب مهمانان هتل ماریس می گردد. هتل ماریس کفی شیشه ای دارد و اگر از امکاناتش بخواهید، باید بگوییم تراسی رو به دریا، استخر سرپوشیده، ساحل خصوصی، قایقرانی، ماساژ، غواصی، سالن ورزش، استخر روباز و هلیکوپتری که مهمانان هتل را از فرودگاه دالامن به آن منتقل می نماید، از جمله امکانات رفاهی اش است. رستورانی ژاپنی برای آنهایی که غذاهای آسیای شرقی را دوست دارند و چهار رستوران بین المللی،خیال مهمانان هتل با سلیقه های مختلف را حسابی راحت نموده.

اتاق دو تخته این هتل شبی 220 پوند است.

هتل لوکالا، فیجی

درست مثل این است که شما در بهشت باشید. لوکالا با آبشارهای سحرانگیز و جنگل های پر درخت و دشت های پرگل، اسب های وحشی، جزیره ای کوچک اما رویایی است. این جزیره رویایی متعلق به صاحب شرکت رد بول، تولیدنماینده نوشابه های انرژی زاست و 25 ویلای آن طوری ساخته شده که هرکدام از مهمانان آن انگار جزیره ای مختص به خود را دارند. یکی از ویلاها در پایین جزیره و ویلایی دیگر در بالاترین نقطه جزیره قرار گرفته.

حتما می خواهید از امکانات این هتل- ویلاها بدانید. یک مرکز قایقرانی با 14 قایق و زیردریایی و 5 رستوران مختلف که غذاهایش با محصولات کشت شده در جزیره درست می گردد، از هیجان انگیزترین بخش های اقامت در این جزیره است.

البته که داشتن همه اینها هم مقرون به صرفه نیست و هر شب اقامت در این هتل- ویلا 4 هزار پوند تمام می گردد.

هتل بالیفین، ایرلند

در این هتل همه چیز یادآور شکوه ویکتوریایی است. دریاچه، آبشار، باغ وحش، چشم انداز پانوراما از کوه های اطراف، اتاق هایی پر زرق و برق، نقاشی و عتیقه، همه طوری در نظر گرفته شده اند تا اوج دوره ویکتوریا را به فکر مخاطب متبادر نمایند. در هتل بالیفین که بعضی از اتاق هایش چشم اندازی رو به دریاچه دارند، چیزی نیست که فراهم نباشد. استخر سرپوشیده و مرکز ماساژ هتل و انواع و اقسام غذاهای آسیایی، فرانسوی و ایتالیایی و کارکنانی که همواره گوش به زنگند، این هتل را در زمره برترین های جهان قرار داده است.

هر شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل از شبی 407 پوند آغاز می گردد.

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین هتل جهان کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل جهان کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید