13 علت عالی برای بازدید از دیدنی های نیوزلند

به گزارش وبلاگ تاج، اخرین سفر من به نیوزلند چند ماه پیش بود، این دومین سفر من به این کشور می باشد. این کشور از زمان اخرین سفر من که مربوط به دهه 90 بود، تغییرات زیادی نموده است. در گذشته این کشور بسیار شلوغ و گران بود و بیشتر شهرها فضایی گرفته و کسل داشتند، ولی امروزه اینجا به یک کشور توریستی تبدیل شده است. با این حال، نیوزیلند در گذشته ها نیز کشور بسیار زیبایی بوده است. شهر کرایست چرچ پس از بروز زمین لرزه ها خود را بازسازی کرد و حال حاضر یک مکان ارام می باشد؛ شهر وانکا هنوز یک مکان باور نکردنی برای پیاده روی است؛ یخچال های طبیعی انجا بسیار مجذوب کننده هستند؛ جنگل ها هنوز شگفت انگیز می باشند؛ و شهر کیویز به همان مقدار سرگرم کننده و محبت آمیز است. این بازدید دوم به من اجازه داد تا بسیاری از مکان های تازه را ببینم و بعلاوه برخی از موارد مورد علاقه ام دوباره ببینم. بنابراین، برای زمان مناسب بازدید ، من می گویم که چه زمانی به اینجا نروید، زیرا این کشور بسیار باورنکردنی است به طوری که باید 100٪ باید از جاذبه های گردشگری نیوزلند بازدید کنید، پس هر زمانی که توانستید درنگ نکنید و به جاهای دیدنی نیوزلند بیایید، در اینجا مکان های زیبا و کارهای جالبی برای انجام وجود دارد که به هیچ عنوان نباید انها را از دست بدهید. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای بازدید از دیدنی های نیوزلند...

13 علت عالی برای بازدید از دیدنی های نیوزلند

گردش در پارک ملی ابل تاسمان

قدم زدن در زیباترین جاذبه های گردشگری نیوزلند ابل تاسمان مانند قدم زدن در تایلند است. سواحل زیبا و آب های نیلگون به شما این حس را می دهد که گویی در منطقه ها استوایی به سر می برید نه نیوزیلند. مسیر پیاده روی به علت سرخس های غول پیکر، درختان بزرگ و سرسبز و آب و هوای معتدل بسیار زیبا و دلپذیر می باشد. در اینجا تورهای یک تا سه روزه برای پیاده روی وجود دارد و اگر شما واقعا بخواهید این پارک را ببینید، در اطراف ان کایاک نیز موجود می باشد. این به شما امکان می دهد تا خلیج های کوچک و سواحلی را که این منطقه را بسیار خاص می سازند، کشف کنید. این پارک برای یک سفر چند روزه بسیار مناسب و ایده ال می باشد.

بازدید از یخچال طبیعی فاکس اند فرانز جوزف

برای پیاده روی به این مکان بزرگ بروید. از آنجا که تعداد یخچال ها به سرعت کاهش یافته و به سرعت ذوب می شوند، بعضی از غارهای یخچالی و مسیرهای پیاده روی بسته شده اند. تنها راه برای بازدید از یخچال ها اکنون به وسیله هلی کوپتر است. (یک گردش نیم روزه با هلی کوپتر). اما بسیار گران می باشد (400 دلار نیوزیلند، یا 290 دلار آمریکا)، اما سوار شدن با هلی کوپتر بر روی تماشای های نیوزلند، یک تجربه کاملی است که به نظر من ارزش هزینه کردن دارد. علاوه بر این، شما فقط می توانید به وسیله تورهای گردشگری سوار هلی کوپتر شوید (ان هم فقط در حدود بیست دقیقه)، یا اینکه شما فقط می توانید در قسمت ابتدایی یخچال پیاده روی کنید. مهم نیست که چه گزینه ای را انتخاب می کنید، به هر حال باید به سمت جنوب جزیره بروید و از این منطقه عبور کنید.

ورزش فوق العاده ای را انجام دهید.

جاذبه های گردشگری نیوزلند مرکز ماجراجویی در دنیا است که در آن بیشتر مردم بودجه خود را بر روی طیف وسیعی از فعالیت های هیجان انگیز مانند بانجی جامپینگ یا اسکای دایوینگ (ورزش پرش از هواپیما و انچام عملیات اکروباتیک) صرف می نمایند. یک میلیون فعالیت برای انتخاب وجود دارد: شما می توانید اساسا در هر نقطه ای اسکای دایوینگ انجام دهید؛ کویینز تاون مکان جت های شوتور می باشد (موشک هایی که مانند قایق ها روی رودخانه های کم عمق شناور می شوند)؛ زیپ لاین؛ بانجی جامپینگ؛ غارنوردی؛ پیاده روی؛ پاراگلایدر و. . . . هر کاری که می توان آن را خارج از منزل انجام داد، می توان آن را در جاهای تماشای نیوزلند نیز انجام داد.

پیاده روی در مسیر تونگاریرو

مسیر تونگاریرو از جاذبه های گردشگری نیوزلند و بهترین مسیر پیاده روی روزانه در سراسر نیوزیلند می باشد، زیبایی این مسیر به شما در درک عظمت خداوند یاری می نماید. حدود 19. 4 کینومتر از ابتدا و انتهای این مسیر برای پیاده روی راحت و اسان می باشد ولی در سایر قسمت ها مسیر کمی شیب دار است (به ویژه بعد از مونت دوم)، بنابراین شما می توانید ترکیب خوبی از سطوح دشواری را دریافت کنید. با این حال ، حتی اگر شما یک فرد حرفه ای در پیاده روی نیستید، در طی یک روز به راحتی می توانید کل مسیر تونگاریرو را طی نمایید. محیط اتش فشانی و گوگردی و رنگ امیزی قرمز این مسیر از نکات برجسته و زیبای ان محسوب می گردد.

درباره فرهنگ مائوری اطلاعاتی را بدانید.

قبایل مائوری ساکنین اصلی نیوزیلند بودند و من علاقه مند به یادگیری در خصوص تاریخ و فرهنگ آنها بودم. (به ویژه پس از تماشا فیلم وال رایدر). انها مردمی محبت آمیز و مغرور هستند، و هیچ مائوری نبود که من او را دیدار کنم و به وی علاقمند نشوم. روتوروا از جاهای تماشای نیوزلند معمولا بهترین شهر برای تماشا نمایشگاه های فرهنگی مائوری است، گرچه نقاط قابل توجه دیگری مانند ویتانگی گروندز، تان ماتا و موزه یپاپا در ولینگتون وجود دارد.

بازدید از ولینگتون را از دست ندهید.

ولینگتون دارای شخصیت است. همه مردم درباره اوکلند صحبت می نماید (که بر خلاف باور عمومی، سرمایه محسوب نمی گردد)، اما جادوی واقعی در ولینگتون (که مرکز است) می باشد. معماری و جزییات این شهر به یک شخصیت متوحش شبیه می باشد. این شهر دارای بهترین تماشای های نیوزلند، کلاب های شبانه، تعداد زیادی از گالری های هنری و کافه ها و یک بندر زیبا است (که بهترین چشم انداز را از کوه ویکتوریا دارا می باشد) و به راحتی قابل دستیابی است. مطمئن باشید که از بعضی از موزه ها مانند موزه ولینگتون، تپاپا و نمایشگاه بزرگ جنگ بازدید می کنید.

از غار گلو ورمز بازدید کنید.

قطعا یکی از جالب ترین چیزهایی که من در نیوزیلند دیدم ، غار گلو ورمز می باشد که یک مکان بسیار شگفت انگیز و توریستی محسوب می گردد. هنگامی که شما در تاریکی قدم می زنید به سمت رودخانه (بسیار سرد) حرکت می کنید و به غارهایی که با چراغ هایی روشن شده اند نگاه می کنید. این مانند نگاه کردن به ستارگان است اما آنها در واقع قارچ هایی هستند که به وسیله یک واکنش شیمیایی درخشان می شوند چون غذا را جذب می نمایند. با این حال بسیار خیره نماینده می باشند. از نظر من بازدید از این مکان حدود سه ساعت به طول می انجامد اما اگر مایل به سوارکاری هستید، باید حدود پنج ساعت را در نظر بگیرید. این تجربه یکی از خاطرات ماندگار من از سفر به جاهای تماشای نیوزلند است.

از کویینز تاون بازدید نمایید.

همه افراد عاشق کویینز تاون هستند. کویینز تاون ترکیبی از همه ان چیزی است که مردم درباره ان می گویند. یک انرژی مضاعف را دارا می باشد. با اینکه اینجا به شدت محبوب می باشد و مردم بسیاری به اینجا می ایند اما من عاشق کویینز تاون نیستم. اینجا با قله های زیبا احاطه شده است، خیابان های باریک و پر از مغازه ها و رستوران هاست، دریاچه کریستال، مسیرهای پیاده روی و پارک ها بسیار زیبا و جذابی در اینجا وجود دارد. این یکی از بهترین نقاط تماشای های نیوزلند برای انجام ورزش هایی مانند بانجی جامپینگ، اسکای دایوینگ و غیره است.

بازدید از هابیتون

اگر شما هوادار ارباب حلقه ها هستید، نیوزیلند برای شما مناسب است. اینجا مکانی است که تمام فیلم را در ان فیلم برداری نموده اند و در سرتاسر اینجا شما می توانید اثار این فیلم را مشاهده کنید، حتما از فانگورن فارست، گاندور و فرادو بازدید نمایید. بیشتر مجموعه ها از بین رفته اند ولی بعضی از خانه ها هنوز در جزیره شمالی به جای مانده اند و از جاهای تماشای نیوزلند به شمار می روند.

آنالیز فیوردلند

این منطقه در قسمت جنوب غربی نیوزیلند واقع شده است (و مکان لوکیشن فیلم ارباب حلقه ها نیز بوده است)، این منطقه یکی از زیباترین و دور دست ترین کشورهای دنیا محسوب می گردد. پر از کوه های بزرگ، دریاچه های عمیق، رودخانه های خروشان، جنگل های سرسبز و شاداب می باشد که بیشتر آن ها تا به امروز به وسیله انسان کشف نشده اند. چندین محل برای نگه داری قایق ها و هواپیما ها وجود دارد و دولت اطمینان دارد که انها را به مدت طولانی در این زمین ها می تواند نگه داری کند. این منطقه در نزدیکی میلدفور و کپلر که بسیاری از امکانات کمپینگ و پیاده روی را دارا می باشد، واقع شده است. اگر می خواهید طبیعت و تماشای های نیوزلند را به دور از ازدحام ببینید به این منطقه بیایید.

کشف جزیره استوارت

جزیره استوارت از جاذبه های گردشگری نیوزلند که بسیار کوچک است و بیرون از جاده جزیره جنوبی در پایین نیوزیلند قرار گرفته است. این مکان جایی است که پرندگانی به نام کیوی تابستان ها به ان می ایند و اینجا برای فرار از فشار و شلوغی اوکلند بسیار مناسب می باشد. (در نیوزیلند هیچ مسئله ای و شلوغی وجود ندارد). این شهر ممکن است شامل فقط ده ساختمان باشد، خط ساحلی شامل خانه های خصوصی و قایق های افراد می باشد. مردم برای تماشا دلفین ها به یک سفر یک روزه به این جزیره می ایند. اگر قصد پیاده روی ندارید اقامتی یک یا دو روزه در این مکان خواهید داشت، ولی اگر در پی سکوت و ارامش هستید باید اینجا را برای اقامت دائمی انتخاب نمایید.

شهر کرایست چرچ

با اینکه این شهر در چند سال گذشته به شدت از زمین لرزه آسیب دیده است، اما اکنون تبدیل به یک شهر تجاری نو گشته است. شهر قدیمی کرایست چرچ بسیار خیره نماینده می باشد. در حالی که هنوز هم ساختمان های تخریب شده وجود دارد، شما می توانید بسیاری از ساخت و سازهای نو، احساس امیدواری، بازارهای بزرگ، رستوران های نو، مغازه ها و نمایشگاه ها را در اینجا مشاهده نمایید. مردم محلی واقعا از این فرصت استفاده می نمایند تا شهر کرایست چرچ بهتر گردد. من این مسئله را دوست می دارم. اگر برای چند روز در لابه لای جاهای تماشای نیوزلند هستید، حتما از موزه کانتربری و شهر کوئیک سیتی از تماشای های نیوزلند تماشا کنید و مطمئن باشید که سوار گوندولا (نوعی قایق که در کانال های شهر ونیز ایتالیا مرسوم است) نیز می شوید.

این لیست فقط بعضی از جاذبه های گردشگری نیوزلند را معرفی نموده است. دیگر تماشای های نیوزلند مانند راگلان، بای، کوروماندل، داندین واناکا برای بازدید وجود دارد. مسیرهای پیاده روی و چشمه های آب گرم بسیار زیبا و دلپذیر هستند. در این کشور زیبا همه نوع ماجراجویی برای شما وجود دارد. مسافران به ندرت چیزهای بدی درباره نیوزیلند می گویند و همان طور که می بینید ، شما می توانید جاهای تماشای نیوزلند مشاهده و فعالیت های زیادی را انجام دهید.

منبع: همگردی

به "13 علت عالی برای بازدید از دیدنی های نیوزلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 علت عالی برای بازدید از دیدنی های نیوزلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید