حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت نظارت کامل بر متابولسیم بدن

به گزارش وبلاگ تاج، استارتاپ تناسب اندام Ultrahuman در حال راه اندازی حلقه هوشمندی است که ادعا می نماید به کاربران قدرت فرا انسانی می دهد. قدرت فرا انسانی این شرکت به معنای یک ردیاب تناسب اندام است که با نظارت بر خواب و حرکت، بینشی در خصوص متابولیسم انسان می دهد.

حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت نظارت کامل بر متابولسیم بدن

به گزارش وبلاگ تاج، این حلقه هوشمند با استفاده از پچ نظارت بر گلوکز Ultrahuman M1 این شرکت، قادر است متابولیسم عمیق را نیز ردیابی کند. طراحی Ultrahuman از حلقه محبوب Oura الهام گرفته شده است. این حلقه ویژگی هایی مانند سنسور ضربان قلب PPG، سنسور دما و سنسور حرکت را ارائه می دهد.

این حلقه هوشمند مانند Oura فاقد صفحه نمایش و قابلیت لمسی است و کاربران برای مشاهده اطلاعات باید به اپلیکیشن Ultrahuman مراجعه نمایند. حلقه Ultrahuman مراحل خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب (HRV) و دمای بدن را ردیابی می نماید. بدنه این حلقه از تیتانیوم ساخته شده است و یک روکش کاربید تنگستن نیز برای دوام بیشتر بر روی آن به کار رفته است. این شرکت می گوید حلقه Ultrahuman به وزنه برداری، قایقرانی و ورزش های کششی یاری خواهد نمود.

حلقه Ultrahuman با یک بار شارژ چهار تا شش روز دوام می آورد. این مقدار با بیشتر ردیاب های تناسب اندام و حلقه Oura برابری می نماید. این حلقه می تواند به تنهایی نیز مورد استفاده قرار گیرد، اما این شرکت ادعا می نماید که اگر با پچ Ultrahuman M1 جفت گردد، کاربران می توانند تاثیر مصرف غذا بر بهبود عملکرد بدنی خود را نیز مشاهده نمایند.

M1 یک مانیتور قند است. این حسگر شامل یک سوزن توخالی است که با ایجاد یک برش کوچک در پوست، پچ را قادر می سازد تا سطح قند خون انسان را در هر لحظه به طور دقیق میزان گیری کند. پس از این کار M1 بر اساس مقدار مصرف غذا و مقدار ورزش یک امتیاز متابولیک به انسان اختصاص داده و تاثیر بعضی از غذاها بر تمرین یا کیفیت خواب را آنالیز می نماید. افزودن حلقه هوشمند به این برنامه داده های بیشتری مانند دمای بدن و ضربان قلب را نیز به این اطلاعات اضافه می نماید.

حلقه Ultrahuman در چهار رنگ مشکی، خاکستری، نقره ای و طلایی ارائه می گردد. موهیت کومار بنیانگذار و مدیر عامل Ultrahuman در بیانیه ای خاطرنشان کرد: با استفاده از حلقه Ultrahuman و مجموعه جدیدی از نشانگرهای زیستی متابولیک، نه تنها متوجه می شوید که چه چیزی بر متابولیسم گلوکز شما تأثیر می گذارد، بلکه می توانید نحوه تاثیر عملکردهای مختلف بر روی آن را نیز متوجه شوید. شما می توانید با استفاده از این حلقه متوجه شوید که مقدار متابولیسم گلوکز شما تحت تاثیر کمبود خواب است یا خود غذا. Ultrahuman Ring از 7 جولای برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود و انتظار می رود در ماه آگوست به طور رسمی عرضه گردد. این حلقه هوشمند با قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید و احتیاج به صرف هیچ هزینه دیگری در آینده نخواهد داشت.

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت نظارت کامل بر متابولسیم بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت نظارت کامل بر متابولسیم بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید