کسب و کار

10 برنامه نوروزگاه در کاشان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، 10 برنامه نوروزگاه در کاشان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود.

23 اسفند 1402

تسمه تایم ماشین و زمان تعویض آن

تسمه تایم ماشین قطعه ای مقرون به صرفه قیمت اما بسیار حیاتی است. در گزارش زیر از باورهای غلط راجع به زمان تعویض و بعلاوه برندهای پر فروش بازار مطلع شوید.

26 بهمن 1402

برای خونه روشنی کادو چی بگیرم؟

خرید کادو برای خرید خانه یک رسم مجذوب کننده و دوست داشتنی است که در بین ایرانیان به شدت مرسوم است. این رسم با هدف سبک شدن بار خرید وسایل منزل انجام می گردد و البته گاهی اوقات هم می تواند باعث زحمت افراد گردد. به این علت که تصور کنید تمام افراد فامیل برای...

25 دی 1402

از حذف صندلی وسط تا خوابیدن روی تختخواب؛ ایده های نوآورانه هوانوردی

از کانسپت کابینی که صندلی وسط را کاملا از بین می برد تا طراحی شیک که کلاس تجاری هواپیما های تک راهرو را به سطح جدیدی می برد لیست نهایی جوایز کریستال کابین امسال میلادی نگاهی هیجان انگیز به آینده بالقوه هوانوردی ارائه می دهد.

27 اسفند 1401

رونق فروش متری مسکن در مرکز

بازار پیش فروش متراژهایی از یک آپارتمان به چند نفر در تهران گرم شده و این نوع معاملات عمدتا به وسیله تعاونی ها در منطقه 22 انجام می گردد. در این فرآیند افرادی که قادر به خرید شش دانگ یک آپارتمان نیستند، برای حفظ ارزش پول و سرمایه گذاری در بازار مسکن، سهام...

9 اسفند 1401

تصاویر ، تبدیل تسلا Y معمولی به خودرویی منحصر به فرد

یک کمپانی تیونینگ آلمانی خودروی برقی تسلا Y را از یک خودروی نه چندان مجذوب کننده به خودرویی ایده آل و رویایی تبدیل کرده است.

7 اسفند 1401

شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را اعلام کنید

در نامه ای که از سوی رییس هیات مدیره نصر تهران برای وزیر ارتباطات نوشته شده، حسین اسلامی به اخباری اشاره نموده که حاکی از درخواست بعضی نهادها، دستگاه ها و شرکت های نرم افزاری جهت دسترسی به اینترنت بدون فیلتر است.

14 بهمن 1401

7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد

آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش ها در میکاپ صورت است و در آرایش چشم ریمل یکی از مهم ترین وظایف را دارد؛ مجذوب کننده تر کردن چشم ها و حالت دادن به آن ها. از آن جایی که چشم ها اعضای بسیار حساسی هستند، به همان اندازه هم انتخاب یک ریمل با کیفیت و استاندارد اهمیت...

29 دی 1401

فایل های قرمزپوش بازار مسکن

بازار فروش آپارتمان های مسکونی تهران این روزها یک محدوده قرمز پوش دارد. فایل های قرمزپوش در بازار مسکن مرکز اغلب با قیمت های بیشتر از محدوده مورد انتظار عرضه شده اند و بعضی موتورهای جست وجوی ملکی که واجد قابلیت دسته بندی قیمتی فایل ها بر اساس وزن حدود...

17 آذر 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

اینفوگرافیک ، مهاجرت سالانه 2 هزار پرستار از ایران ، پرستاران ایرانی بیشتر به کدام کشورها مهاجرت می نمایند؟

سالانه 2 هزار پرستار برای یافتن فرصت های شغلی بهتر و زندگی نرمال تر، از ایران مهاجرت می نمایند.

9 آذر 1401

عکس ، رونمایی پیکاپ غول پیکر چینی در ایران!

گجت نیوز نوشت: پیکاپ G9 در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد. این پیکاپ غول پیکر نو بازار ایران نسخه چینی دوج رم 1500 محسوب می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

4 آذر 1401

معروف ترین غذاهای سنتی قطر که باید امتحان کرد

سفر تا وقتی که خوردنی های مخصوص آن شهر را نخورید، سفر نمی گردد! البته وقتی پای سفر به کشورهای خاورمیانه در میان باشد، موضوع کمی جدی تر می گردد، چرا که غذاهای محلی این کشورها ریشه در فرهنگ و تاریخ دراز مردم دارند. اگر قصد سفر به قطر برای جام جهانی را دارید،...

26 آبان 1401

بهبود سه شاخص اصلی مالی در استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه از بهبود سه شاخص اصلی مالی در استان اطلاع داد و گفت : نرخ بیکاری استان در سه فصل متوالی کاهشی بوده و به کمترین مقدار خود در هشت سال گذشته رسیده است.

18 آبان 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

اسکمیو های اینوئیت پیش از نابودی به وسیله آنفولانزای اسپانیایی

تصاویری که به تازگی از جوامع اینوئیت در سال ها قبل از نابودی کامل به وسیله آنفولانزای اسپانیایی منتشر شده نشان می دهد که آن ها از زندگی سخت شمالگان جان سالم به در برده اند.

2 مهر 1401

لاماری ایما ، کوسه ای در اقیانوس خودروهای ایرانی

کراس اور نو لاماری ایما، با طراحی مدرن و امکانات جذابش توجه زیادی متوجه خودش نموده است. این خودروی نو آرین موتور تحت برند نو لاماری در ایران فراوری می گردد.

20 شهریور 1401

آتشفشانی که تمدن های بشری را ویران می نماید

دانشمندان هشدار می دهند که شانس وقوع یک آتشفشان سهمگین در قرن بیست و یکم که منجر به تغییرات گسترده در سطح جهانی گردد، یک به شش است و بشریت برای مواجهه با این حادثه آماده نیست.

10 شهریور 1401

راهنمای جامع سفر به تفلیس

تفلیس مرکز گرجستان و بزرگترین شهر آن است. این شهر در کنار رودخانه کورا قرار گرفته است و جمعیت آن حدود 1.5 میلیون نفر است. تفلیس به علت معماری شاخص و متمایزی که دارد، از مقاصد محبوب گردشگری به شمار می رود. معماری تفلیس بازتابی از گذشته این شهر و گلچینی از...

6 شهریور 1401

نحوه تنظیم ترموستات آبسردکن پاناسونیک

همان طور که می دانید بیشتر آبسردکن ها دارای ترموستات داخلی هستند؛ بنابراین دکمه بیرونی برای تنظیم دما برای آن ها تعبیه نشده است. با این حال تنظیم ترموستات داخلی آبسردکن امکان پذیر است. البته ترموستات داخلی آبسردکن ها به صورت پیش فرض روی دمای استاندارد...

21 مرداد 1401
تعداد: (128)