قیمت نو محصولات ایران خودرو در آذر ماه؛ افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ

به گزارش وبلاگ تاج، بازار خودرو روزهای خوبی را سپری نمی نماید، قیمت ها به طور مداوم رشد می نماید. بعضی کارشناسان پیش بینی می نمایند که رشد قیمت ها در ماه های آینده هم ادامه یابد. شنیده ها حاکی است که افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ روی میز است تا در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد.

قیمت نو محصولات ایران خودرو در آذر ماه؛ افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ

بیش از 1 ماه از اعلام واگذاری مشخص قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار می گذرد و هر روز اخبار متفاوتی از اعلام قیمت های نو خودروهای داخلی آن هم به نقل از مسئولان دولتی منتشر می گردد؛ به نحوی که هر یک اعلام می نمایند ستاد تنظیم بازار این هفته قیمت های نو را به شرکت ها ابلاغ می نماید، روز مقرر فرا می رسد، ولی خبری از اعلام قیمت های نو نیست. به نظر می رسد هنوز مسئولان دولتی درباره قیمت های نو به توافق نرسیده اند و هرکس به صورت سلیقه ای خبرهای تأیید نشده ای را اعلام می نماید.

افزایش قیمت کارخانه ای بعضی خودروها در بازار می تواند بر رده کلی قیمت خودروها تأثیر بگذارد و حتی در شرایطی موجب افت قیمت خودرو در بعضی مدل ها گردد. به واقع با افزایش قیمت هر خودرویی در بازار، گویی این موضوع مانند موجی به سایر خودروها نیز نفوذ نموده است و باعث تکان خوردن قیمت ها در انواع دیگر اتومبیل ها می گردد. فارغ از اینکه عوامل پشت پرده افزایش قیمت خودرو چه باشد، تأثیر آن بر کل بازار گذاشته خواهد شد.

معمارباشی با اعلام اینکه با وضعیتی که شرکت های خودروساز با آن روبرو هستند، امکان فعالیت دیگر وجود ندارد؛ زیرا فراوری برای آنها زیان ده شده است، گفته است: این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار جمع بندی برای قیمت های نو انجام می گردد.

بر اساس آخرین شنیده ها گویا افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ در حال آنالیز است و قرار است در جلسه پیش از ظهر امروز، ستاد تنظیم بازار به تصویب نهایی برسد. درصورت نهایی شدن این قیمت ها از فردا فروش نو شرکت های خودروساز با قیمت های نو انجام خواهد شد.

نرخ های ذیل قیمت پایه است. (بدون احتساب مالیات، عوارض، شماره گذاری و ….)

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ تاج مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت نو محصولات ایران خودرو در آذر ماه؛ افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نو محصولات ایران خودرو در آذر ماه؛ افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید