مبل شویی در ایام عید نوروز چگونه است؟

به گزارش وبلاگ تاج، شستشوی مبل در ایام نوروز با توجه به این که ما ایرانی در این ایام رسم داریم که باید خانه تکانی انجام دهیم. شستشوی مبل در منل با توجه به این که یکی از کار هایی ایت که باید انجام شود. مبل ها نیز مانند هر وسیله ای دیگر باید در منزل شستشو شود تا خانه تکانی منزل کامل شود. مبل شویی یا بهتر بگویم خشکشویی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده از طریق شرکت های خدماتی مبل شویی و قالیشویی ها انجام می شود. اگر در این ایام در تهران در پی یک مبل شویی خوب و با تجربه بودید که هم عضو اتحادیه باشد و هم استاد کار های آموزش دیده داشته باشد می توانید با این شرکتی که ما از آن خدمات دریافت کرده ایم و راضی بودیم تماس بگیرید. برای تماس با این شرکت اینجا کلیک کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

مبل شویی در ایام عید نوروز چگونه است؟

مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی و شستشوی انواع مبلمان از آن دسته خدماتی است که در طول سال درخواست زیادی دارد. شستشوی مبل با فرا رسیدن سال تازه و ایام نوروز برای این خدمات در منزل درخواست بیشتر می گردد. با بهره گیری از دستگاه های مکانیزه و صنعتی خشکشویی مبل در محل خیلی آسان و راحت شده است. ما با کادری متخصص آماده ارائه خدمات می باشیم. شستشوی مبل های خود را در منزل به متخصص های ما بسپارید. با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی مبل را به شما همشهریان ارائه می کنیم. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در منزل به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می گردد. این روز ها شستشوی مبل در منزل انجام می گردد.

برای شستن مبل در منزل نیازی به جا به جایی ندارد و ما با بهترین روش شستشوی مبل های شما را در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام می دهیم. شرکت پاک سیما دارای کادری منظم، مجهز، استادکار و متخصص در زمینه شستشوی مبل در محل می باشد. خشکشویی انواع مبل در آپارتمان شما با بهترین کیفیت و بدون ریزش آب و کثیف کاری کمتر از یک ساعت تحویل می دهیم. شستشوی انواع مبل را در محل با دستگاه تضمینی و با سرویس رایگان و بدون هزینه های اضافی در تمام منطقه ها تهران و شهر کرج انجام می دهیم. مبل شویی با دستگاه بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می گردد.

مبل شویی در منزل چگونه انجام می گردد؟

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو از طریق استادکار های حرفه ای انجام می گردد. مبل ها این روز ها در تمام خانه ها هست و نیاز به شستشو دارد ما این مبل ها را با دستگاه به صورت حرفه ای شستشو می دهیم. مبل شویی در چند مرحله به صورت حرفه از طریق استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می گردد. ما سرویس کار های خود را برای شستشوی انواع مبل با دستگاه آموزش داده ایم. متخصص های ما بدون جا به جایی و ریزش آب شستشوی انواع مبل و کوت را در محل شستشو می دهند. مبل شویی در گذشته با دست و دستمال شستشو می شد و یا پارچه مبل و یا خود مبل را عوض می کردند. اما این روز ها نیازی به این کار ها نیست مبل را با دستگاه در منزل در کمترین زمان شستشو می دهند و تمیز می کنند.

شستشوی مبل با دستگاه از قدیم تا به الان

مسئله تغییر و تحولات کسب و کارها و افزایش تقاضای خدمات در نزدیکی ایام عید بر کسی پوشیده نیست و این مسئله خدمات مبل شویی را نیز شامل می گردد. این تحول سبب افزایش 5 برابری تقاضا در خدمات شده و همچنین به تعداد اکیپ های مبل شور افزوده و سطح تبلیغات بسیار گسترده تر می گردد. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

طبق رسم و رسوماتی از نیاکان ما بر جای مانده با نزدیکی به ایام پایانی سال توجه ها به نظافت و تمیزی خانه بیشتر می گردد که به ان خانه تکانی می گویند. این کار علاوه بر زمان، انرژی زیادی را از شما می برد و بسیاری از خانم های خانه دار را در گیر خود می نماید. در گذشته نه چندان دور شستشوی قالی و قالیچه بیشتر مورد توجه بود اما با توجه به زندگی های مدرن امروزی خانه تکانی کمی متفاوت تر از گذشته می باشد. مبلمان به عنوان عنصر اصلی تشکیل دهنده خانه های امروزی بیشتر تمرکز نظافت محیط به انها می باشد.

مبلمان به راحتی با انواع محیط ها سازگاری می یابند و بر خلاف فرش می توان از انها در انواع محیط های بزرگ و کوچک استفاده کرد. مسئله نظافت و شستشوی مبل کمی چالش برانگیز است و نمی توان همانند فرش و قالی به شستشوی انها به روش سنتی اب و کف بپردازید. شستشوی انواع مبل در منزل این روز ها به صورت تخصصی انجام می گردد. این شرکت علاوه بر شستشوی مبل موکت شویی هم انجام می دهد. این روش برای شرکت هایی که کف سالن های خود را با موکت پوشانده اند و برای زیبای شرکت خود از موکت استفاده کرده اند. می توان با دستگاه این موکت ها را شستشو داد.

خدمات مبل شویی در منزل و استاندارد های آن

  • اولین اصل در خدمات مبل شویی و خشکشویی در منزل کسب رضایت مشتریان است. با توجه به این اصل هزینه شستشوی مبل تنها در صورت رضایت بخش بودن نتیجه کار از مشتریان دریافت می گردد.
  • دومین استاندارد خدمات مبلشویی در منزل مربوط به رعایت نظافت خانه و محل مورد نظر است. بر همین اساس با به کارگیری پارچه های ضد آب و نمگیر در زیر مبلمان از نشت آب و مواد شوینده بر روی زمین جلوگیری می گردد.
  • از مواد شوینده درجه یک و استاندارد برای شستن مبلمان استفاده می گردد. البته نرخ شستشوی مبلمان با شوینده های نانو و ممتاز در مقایسه با شوینده های معمولی بیشتر خواهد بود. هرچند استفاده از مواد شوینده با توافق و درخواست مشتری صورت خواهد گرفت، اما به طور کلی به کارگیری شوینده های استاندارد و مناسب برای شستن مبلمان توصیه می گردد.
  • بر اساس استانداردهای خدمات مبلشویی در منزل حمل و نقل و جابجایی مبلمان در زمان شستشو از وظایف سرویس کار به شمار می آید. چنانچه خدمات خشکشویی مبل در منزل امکان پذیر نباشد برای انتقال آن به کارخانه هزینه حمل نیز به قیمت شستشوی مبلمان اضافه می گردد.
  • شستشوی مبل در منزل با سرعت عمل و دقت بالایی انجام می گیرد. به طور معمول خدمات شستشوی مبل 7 نفره در حدود 1 ساعت زمان نیاز داشته و هزینه شستن مبل 7 نفره نیز بر همین اساس تعیین می گردد. همچنین مبلمان در حدود چند ساعت بعد از شستشو کاملاً خشک خواهند شد.

آیا دستگاه های مبل شویی به مبل آسیب وارد می کنند؟

برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه به تعداد و تشک های اضافی مبل بستگی دارد. مبل هایی که تعداد آنها نه نفره یا بیشتر باشد از مبل های هفت نفره زمان بیشتری نیازی دارد. خشکشویی مبل به دستگاه ها و متخصص ها نیز بستگی دارد. برای مبل هفت نفره حداقل چهل دقیقه زمان کافی می باشد. برای مبل های نه نفره یک ساعت و اگر بخواهید به این مبل ها تشک های اضافی و صندلی نهار خوری اضافه کنی باید برای آنها زمان بندی لازم را داشته باشید. متخصص ها بدون ریزش آب کاری شستشوی انواع مبل را انجام می دهند.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "مبل شویی در ایام عید نوروز چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبل شویی در ایام عید نوروز چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید