چگونه سفر ارزان به ترکیه داشته باشیم

به گزارش وبلاگ تاج، خبرنگاران زمانی که بحث سفر ارزان به ترکیه پیش می آید، بسیاری از افراد تصور می نمایند که چنین چیزی امکان پذیر نیست. اما اگر نکاتی که بیان می کنیم را رعایت کنید می توانید سفر ارزان به ترکیه داشته باشید. از سال گذشته تا کنون، بیماری کرونا تاثیر زیادی بر صنعت گردشگری گذاشته است. اما هم اکنون مرزهای کشورهای مختلف با ملاحظات ویژه ای باز هستند و امکان سفر به کشورهای مختلف وجود دارد. اما مسائل اقتصادی همچنان پابرجا هستند و به دلیل هزینه های سفر به سختی می توان به خارج از کشور سفر کرد.

چگونه سفر ارزان به ترکیه داشته باشیم

راهنمای سفر ارزان به ترکیه

ترکیه کشوری با آثار تاریخی، مراکز تفریحی و آب و هوای مناسب است. همچنین به علت نزدیکی به ایران و امکان سفر ارزان به ترکیه، این کشور یک مقصد محبوب برای ایرانیان به شمار می رود. شما می توانید با مدیریت هزینه های خود سفر ارزان به ترکیه داشته باشید. به یاد داشته باشید که بیشترین هزینه های سفر معمولا به هزینه های اقامت، هتل و بلیط هواپیما اختصاص دارد. پاسخ این سوال که چگونه ارزان به ترکیه سفر کنیم می توان گفت که نکته اصلی در هزینه بلیط هواپیما و هتل نهفته است.

با انتخاب پروازهای چارتری یا لحظه آخری می توانید هزینه کم تری برای بلیط بپردازید و همچنین با انتخاب هتل های ارزان یا هاستل هزینه های خود را به شدت کاهش خواهید داد. اگر به خوبی هتل های ترکیه را جستجو کنید می توانید هتل های سه ستاره ای پیدا کنید که خدمات مناسبی ارائه می دهند و تمیز هستند.

مورد دیگری که باعث می گردد سفر ارزان به ترکیه داشته باشید، زمان سفر است. اگر در زمان High Season (های سیزن) به ترکیه سفر کنید مسلما هزینه های زیادی را باید پرداخت کنید. از هزینه غذا و تفریحات گرفته تا هزینه بلیط و هتل، همگی افزایش خواهند داشت. پیشنهاد ما به شما سفر به ترکیه در پاییز است. زیرا قیمت ها بسیار پایین هستند و هوای ترکیه در پاییز به اندازه زمستان سرد نیست. به طور کلی در ماه های سرد سال می توانید سفر ارزان به ترکیه داشته باشید.

نمایی زیبا از شهر استانبول که گردشگران زیادی دارد

سفر ارزان به استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است. این شهر همچنین بزرگترین شهر ترکیه است و جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است. استانبول گزینه اول سفر برای مسافرانی است که قصد سفر به ترکیه را دارند. اما چگونه با هزینه کم به استانبول سفر داشته باشیم؟ این شهر هتل های بسیار زیادی دارد و از بین آن ها می توانید هتل های ارزانی را پیدا کنید که خدمات خوبی ارائه می دهند و در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته اند. به احتمال زیاد در بین آن ها هتل هایی را پیدا می کنید که قیمت بسیار ارزانی دارند. هتل ارزان باعث می گردد سفر ارزان به ترکیه داشته باشید. زیرا بخش بزرگی از هزینه هایتان کاهش می یابد.

شما می توانید غذاهای خیابانی استانبول را امتحان کنید. اشتباه نکنید! کلمه خیابانی شما را نباید به اشتباه بیندازد. این غذاها کیفیت بسیار بالایی دارند و بسیار خوشمزه هستند. پس آن ها را از دست ندهید چرا که بسیار معروف هستند.

برای حمل و نقل نیز می توانید از دلموش (مینی بوس های کوچک ترکیه) یا استانبول کارت بهره ببرید. استانبول کارت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از خدمات حمل و نقل عمومی ترکیه را با تخفیف بهره ببرید. همچنین برای اینترنت و بازدید از مکان های دیدنی نیز تخفیف خواهید گرفت. اگر به صورت معمولی بلیط خریداری کنید، هزینه شما دو برابر خواهد شد. این کارت را می توانید در ورودی ایستگاه های مترو یا کیوسک ها، خریداری و شارژ نمایید. اگر این نکات را رعایت کنید، سفر ارزان به ترکیه خواهید داشت.

به صورت کلی بهترین راه برای کاهش هزینه های سفر، استفاده از تور لحظه آخری استانبول است. ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی کوشش خود را کردیم تا با ارائه تور ارزان استانبول شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. ما لیستی از قیمت تور استانبول را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و احتیاج و نیز بودجه خود، بهترین تور را انتخاب کنید. قیمت تور لحظه آخری استانبول با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و دیگر امکانات تعبیه شده، در تورها متغیر می باشد.

غذاهای خیابانی استانبول که ارزان و با کیفیت هستند

سفر ارزان به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی در جنوب ترکیه است. آنتالیا از شهرهای پیشرفته از نظر هتل و گردشگری است. تفریحات و هتل های آنتالیا کمی گران هستند. به ویژه اگر تفریحات آبی و هتل های کنار دریا مد نظر شما باشد.

تفریحات آبی آنتالیا شامل اسکی روی آب، موج سواری و قایقرانی است. اگر در وقت مناسبی از سال به آنتالیا سفر کنید تخفیف های زیادی را می توانید تجربه کنید. معمولا آنتالیا در تابستان، شلوغ و گران تر است. در فصولی که آنتالیا گردشگران کمتری دارد می توانید سفر ارزان به ترکیه داشته باشید.

اگر می خواهید قیمت های کم تری را تجربه کنید، توصیه می کنیم تور آنتالیا ارزان را انتخاب کنید. آنتالیا، شهری مملو از هتل های لوکس و جاذبه های دیدنی است که همین موارد گویای این است که جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این شهر سفر می نمایند. توجه داشته باشید که هزینه تور آنتالیا بسته به امکانات تور، هتل، نرخ بلیط هواپیما آنتالیا و حتی آژانس مسافرتی که با آن سفر می کنید متفاوت است آژانس مسافرتی مهر پرواز با بهترین و ارزان قیمت ترین تور آنتالیا، انواع پکیج ها را به همراه آفرهای ویژه به شما ارائه می دهد و شما می توانید از بهترین و ارزانترین تورهای آنتالیا بهره مند شوید و سفر بی نظیری را تجربه نمایید.

نمایی زیبا از سواحل آنتالیا

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! به وسیله (آژانس هواپیمایی مهرپرواز(www.mehrparvaz.com))می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط دنیا سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. کوشش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چگونه سفر ارزان به ترکیه داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سفر ارزان به ترکیه داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید