پوست اندازی برای سری 3 نو؛ معرفی ب ام و سری 3 مدل 2023

به گزارش وبلاگ تاج، ب ام و سری 3 با داشتن بیش از چهل و پنج سال سابقه درخشان و کسب موفقیت های بیشمار، همیشه به عنوان یک معیار در میان خودروهای لوکس اسپرت سایز میانه و نیز یکی از هسته های اصلی برند BMW شناخته می گردد. حال، ب ام و بر روی نسخه های سدان و استیشن Touring این مدل ماندگار، یک بروزرسانی و جراحی زیبایی ملایمی را انجام داده تا نسخه های فیس لیفت سری 3 با شخصیت پویا و اسپرت خود، امید ما را برای تماشا بیمرهای زیبا همچنان زنده نگه دارد.

پوست اندازی برای سری 3 نو؛ معرفی ب ام و سری 3 مدل 2023

تغییرات ظاهری انجام شده بر روی سری 3 تازه، در مقایسه با محصولات تازه ب ام و، بسیار جزئی و محافظه کارانه بوده است، هر چند که این تغییرات و ارتقای جزئیات، با دقت کاملی انجام شده تا بر شخصیت پویا و جسورانه سری 3 لطمه ای وارد نشده و ظاهری مدرن و اسپرت را از آن به نمایش بگذارد.

نخستین مشخصه طراحی نمای جلو، تغییر ظاهری جلوپنجره و چراغ ها است که ساختار بصری قوی تر و در عین حال عریض تری را به پیکره جلو خودرو بخشیده است تا در کنار خطوط پویا و مستحکم روی کاپوت و بعلاوه ورودی های هوای تازه با جزئیات متمایز که به صورت L شکل طراحی شده اند و در المان های گرافیک چراغ های LED جلو نیز به نوعی منعکس شده است، نمای جلو سری 3 را بیش از پیش مدرن و جسورانه نموده است.

قبلی 1 از 4 بعدی

بعلاوه، به علت تغییرات فرمی ایجاد شده بر روی چراغ های جلو و حذف بریدگی پایین آن ها که به علت شباهت های آن با نسل قبل پژو 2008، همیشه مورد انتقاد کارشناسان و مخاطبان قرار می گرفت، از خطوط روی سپر کاسته شده و اکنون سپر جلو با اصلاحات انجام شده از سطوحی ساده و تمیزتری برخوردار شده است.

تازهترین آگهی های ب ام و سری 3 سدان

در نمای عقب نیز فیس لیفت صورت گرفنه در مقایسه با نمای جلو بسیار محدود تر بوده که از جمله آن می توان به نازک تر شدن گرافیک چراغ ها و بازطراحی سپر عقب اشاره نمود که با الگوهای L شکل ترکیب شده با دیفیوزر به همراه سراگزوزهای دایره ای دو طرف و نیز چراغ های مه شکن عمودی، علاوه بر ایجاد قرینگی بیشتر با نمای جلو، حالتی ایستا و عمودی تر را به این نما بخشیده است. از دیگر ویژگی های تازه و بروز شده نمای بیرونی سری 3 فیس لیفت می توان به رینگ های تازه، طیف های رنگی تازه و اسپویلر عقب M Sport اشاره نمود.

اما با ورود به کابین خودرو، با تغییراتی به مراتب گسترده تر در مقایسه با نمای بیرونی رو به رو می شویم که این بروزرسانی ها، فضایی مدرن تر و لوکس تری را برای فضای داخلی سری 3 به ارمغان آورده که از جمله دلایل آن، استفاده از یک صفحه نمایش منحنی بزرگ است که به صورت یکپارچه پنل صفحه نمایش 12/3 اینچی پشت آمپر و 14/9 اینچی نمایشگر اطلاعات و تفریح را ترکیب می نماید و از فناوری های تازهی مانند سیستم iDrive ب ام و به همراه سیستم عامل OS 8 برخوردار است که گرافیک و ساختار منو شبیه به گوشی های همراه را در خود جای داده است.

قبلی 1 از 3 بعدی

از دیگر بروزرسانی های انجام شده در کابین سری 3 که عمدتا نیز تغییراتی ظاهری بوده می توان به باریکتر شدن دریچه های سیستم تهویه، دکمه های کنترلی، غربالک فرمان تازه و نیز اهرم تعویض دنده بسیار کوچک تر اشاره نمود. در قسمت قوای محرکه مانند نسل قبل، نسخه فیس لیفت سری 3 به همراه پیشرانه های متنوعی عرضه خواهد شد که شامل یک موتور دو لیتری چهارسیلندر توربو شارژر با قدرت 255 اسب بخار و نیز یک نسخه پلاگین هیبرید با قدرت ترکیبی 288 اسب بخار است.

بعلاوه، یک پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری با قدرت 382 اسب بخار در دسترس خریداران خواهد بود که به همراه سیستم چهار چرخ متحرکxDrive عرضه خواهد شد. ب ام و هنوز جزئیات قیمتی مربوط به نسخه فیس لیفت سری 3 را منتشر ننموده است، اما انتظار می رود که قیمت آن نزدیک به قیمت پایه 42 هزار دلاری 330i و 55 هزار دلاری M340i باشد.

خرید و فروش و قیمت سری 3 سدان

تازهترین آگهی های ب ام و سری 3 سدان
منبع: دیوار

به "پوست اندازی برای سری 3 نو؛ معرفی ب ام و سری 3 مدل 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوست اندازی برای سری 3 نو؛ معرفی ب ام و سری 3 مدل 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید