گزارش سالانه فلای تودی 1401: وقتی اعداد و ارقام حرف می زنند!
به گزارش وبلاگ تاج، گزارش سالانه فلای تودی در سال 1401، گویای آمار فروش، خدمات، محصولات تازه، رفتار کاربران، توسعه منابع انسانی و بعلاوه چشم اندازهای این شرکت است.
گزارش سالانه فلای تودی 1401 منتشر شد. این گزارش نگاهی دارد بر آنچه که در سال 1401 در فلای تودی گذشت و به آنالیز آمار فروش، خدمات، محصولات تازه، رفتار کاربران، توسعه منابع انسانی و بعلاوه چشم اندازهای این شرکت می پردازد. نگاهی به این آمار نشان می دهد که سهم فلای تودی در صنعت گردشگری کشور قابل توجه بوده و نمی توان به راحتی آن را نادیده گرفت. در این گزارش به رشد 129% فروش بلیط هواپیما و بعلاوه رشد 340% رزرو هتل داخلی و خارجی در سال 1401 اشاره شده که نشان می دهد بازار فروش خدمات گردشگری در ایران تک قطبی نیست. نسخه کامل گزارش فلای تودی در سال 1401 را می توانید از اینجا دانلود و مطالعه کنید.
رشد 129% فروش بلیط هواپیما
بر اساس گزارش منتشر شده، فلای تودی توانسته در بخـش پـرواز داخلـی و خارجی در سال 1401 نسـبت بـه سال 1402، رشـدی معادل با 129% داشـته باشد. رشد فروش بلیط خارجی 179% و بلیط داخلی 79% بوده است.
بعلاوه این گزارش نشان می دهد، در بخش فروش هتل داخلی و خارجی نیز فلای تودی رشد 340% را نسبت به سال قبل تجربه نموده است. با توجه به آمار، رشد فروش هتل خارجی 208% و هتل داخلی 471% بوده که رقم قابل توجهی نسبت به گذشته محسوب می گردد.
با توجه به این گزارش، فلای تودی توانسته رتبه یک فروش بلیط هواپیما خارجی و بعلاوه هتل های خارجی را به خود اختصاص دهد.
900 ایرلاین و 1.5 میلیون هتل در دسترس کاربران
در گزارش سالانه فلای تودی آمده است، تعداد 900 ایرلاین خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و بعلاوه 1.5 میلیون محل اقامت در سراسر دنیا در سال گذشته در اختیار کاربران نهاده شد. علاوه بر این 117,557,030 نفر در سال 1401 از این سایت بازدید کردند.
رشد مخاطبان جوان در فلای تودی
در قسمت دیگری از گزارش فلای تودی به رشد کاربران اشاره شده است. در سالی که گذشت، خرید بلیط در گروه سنی 25 تا 34 سال در فلای تودی رشد 112% داشته است. بعلاوه آمار به دست آمده نشان می دهد که تعداد کاربران خانم نیز افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته که نه تنها استقبال این قشر از خدمات سایت فلای تودی را نشان می دهد، بلکه نشان از علاقه آن ها به سفر و کسب تجربه های تازه دارد.
تخفیف باشگاه مشتریان
بر اساس داده های منتشر شده در گزارش فلای تودی، تخفیف این پلتفرم در باشگاه مشتریان به کاربران، معادل با خرید 35,900 بلیط هواپیمای تهران مشهد در سال 1401 بوده است.
رونمایی از سفرکارت در سال 1401
در این گزارش آمده، محصول تازه فلای تودی به نام سفرکارت هدیه ای از جنس سفر به کاربران است. سفر کارت فلای تودی برای استفاده از خدمات خرید پرواز و رزرو هتل در این پلتفرم ارائه می گردد. آمار این گزارش نشان می دهد، در سال اول رونمایی از این محصول، بیش از 10 هزار عدد سفرکارت برای افراد و سازمان ها صادر شده است.
رشد 30 درصدی منابع انسانی
در گزارش سالانه 1401 فلای تودی، آماری درباره توسعه منابع انسانی این شرکت نیز ارائه شده است. این آمار نشان می دهد تعداد کارکنان این شرکت در سال 1401 نسبت به سال قبل آن، 30 درصد رشد یافته و نسبت کارکنان خانم به آقا 60% به 40% است.
در سرانجام گزارش فلای تودی هم به این نکته اشاره شده که در آینده ای نزدیک کاربران می توانند علاوه بر سفر هوایی، سفر با قطار را نیز تجربه نمایند. بعلاوه خدماتی مانند ویزا و تور نیز به محصولات این شرکت گردشگری اضافه خواهد شد.
منبع: کجارو