7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد

به گزارش وبلاگ تاج، آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش ها در میکاپ صورت است و در آرایش چشم ریمل یکی از مهم ترین وظایف را دارد؛ مجذوب کننده تر کردن چشم ها و حالت دادن به آن ها. از آن جایی که چشم ها اعضای بسیار حساسی هستند، به همان اندازه هم انتخاب یک ریمل با کیفیت و استاندارد اهمیت زیادی پیدا می نماید. زمانی که می خواهید برترین ریمل را انتخاب کنید علاوه بر کارکرد آرایشی، فرمولاسیون استاندارد و بی خطر هم اهمیت بسیاری پیدا می نماید. در این مطلب شما را هدایت نموده ایم تا بتوانید برترین ریمل را برای آرایش چشمان تان پیدا کنید. با ما همراه باشید.

7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد

آنچه در این مطلب می خوانید:

انواع ریمل

ویژگی های برترین ریمل برای آرایش چشم ها

برترین مارک ریمل

جمع بندی

انواع ریمل

انواع ریمل را می توانیم بر حسب رنگ، نوع کارکرد آرایشی و بعلاوه ترکیبات آن آنالیز کنیم. ریمل های مشکی رایج ترین نوع ریمل ها هستند چرا که به هر نوع چشم و رنگ پوست و مویی می آیند. ریمل های قهوه ای مناسب کسانی است که بور هستند، موها و مژه های روشن دارند و می خواهند آرایش شان طبیعی به نظر برسد. ریمل هایی با رنگ های فانتزی و گلیتری برای افرادی که به آرایش های فانتزی و یا مجلسی خاص علاقه مندند توصیه می شود.

ریمل ها از نظر نوع ترکیباتشان هم به ریمل های محلول در آب و ریمل های ضدآب تقسیم بندی می شوند. ریمل های محلول در آب به راحتی با آب شسته می شوند، اما ریمل های ضدآب یا استخری به صورت یک نوع ماسک روغنی دور مژه را می گیرند و با آب شسته نمی شوند. اگر فعالیت خاصی انجام می دهید و یا چشم هایتان زیاد اشک می آید ریمل های ضدآب برای شما بهتر هستند.

ریمل های بلند نماینده

این ریمل ها مخصوص کسانی هستند که مژه های کوتاهی دارند. ریمل های بلند نماینده اغلب یک برس بلند و نازک و دارند و با دارا بودن موادی الیاف مانند باعث می شوند مژه ها بلند تر دیده بشوند. البته برس های مخروطی هم که برای داشتن چشمانی گربه ای مورد استفاده قرار می گیرند، برای بلند کردن مژه مناسب هستند و برس های S شکل علاوه بر خاصیت بلند نمایندگی باعث حجم دادن به مژه هم می شوند.

ریمل های فر نماینده یا حالت دهنده مژه

این ریمل ها یک برس منحنی دارند و با فرمولاسیونی تشکیل شده از مواد حالت دهنده مانند پلیمر و رزین می توانند به مژه ها حالت دهند و آن ها را فر نمایند. البته برس های ساعت شنی و مارپیچی علاوه بر حالت دادن باعث حجیم کردن مژه ها هم می شوند.

ریمل های حجم دهنده و پرپشت نماینده

این نوع ریمل ها برس ها ضخیم و گرد با موهای فشرده دارند و فرمولاسیون آن ها حاوی مواد حجم دهنده ای مانند سیلیکون و موم است. ریمل های حجم دهنده مخصوص کسانی است که مژه های ظریف و کم پشت دارند.

برس ضخیم برترین برس مورد استفاده برای این ریمل های حجم دهنده و پرپشت نماینده است، اما برس های S شکل، ساعت شنی و مارپیچی هم برای حجم دادن مناسب هستند. البته این برس ها علاوه بر حجم دادن، به حالت دادن مژه یا بلند کردن آن هم یاری می نمایند.

ویژگی های برترین ریمل برای آرایش چشم ها

یک ریمل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این بخش از مطلب ویژگی های برترین ریمل ها را با یکدیگر آنالیز می کنیم.

  1. ریمل خوب ریملی است که سبک باشد و روی پلک هایتان احساس سنگینی نکنید. سنگینی در پلک ها منجر به خستگی چشم ها و سردرد خواهد شد.
  2. پخش نشدن ریمل بر روی مژه ها و زیر چشم یکی دیگر از تعیینه های اصلی ریمل های خوب است. پخش شدن ریمل باعث می شود ریمل وارد چشمان تان شود و تاثیری خطرناک داشته باشد.
  3. اگر مژه هایتان هم کوتاه است و هم نازک و کم حجم، باید ریملی بخرید که خاصیت حجم دهندگی و بلند نمایندگی را با هم داشته باشد. یعنی هم بلندنماینده و هم حجم دهنده باشد. به ریمل هایی که این دو خاصیت را دارند، ریمل دوکاره گفته می شود. پس برای مژه های کوتاه و نازک، ریمل دو کاره برترین گزینه است.
  4. اگر مژه های بلند اما کم پشتی دارید، از ریمل های حجم دهنده بهره ببرید تا مژه های پرپشت تر به نظر آیند. شما می توانید از ریمل های رنگی هم بهره ببرید و ظاهری خاص به مژه های خود دهید.
  5. اگر مژه های بی حالت و صافی دارید باید از ریمل های بلند نماینده و حالت دهنده بهره ببرید. برای مژه های صاف و بی حالت در پی ریمل حجم دهنده نباشید، چون استفاده از ریمل حجم دهنده برای مژه های کوتاه و صاف باعث می شود مژه ها حالت مصنوعی به خود گرفته و سنگین شوند. سنگینی بیش از حد مژه هم سبب می شود چشم خسته شده و دچار قرمزی شود. نکته مهم دیگری که این افراد باید رعایت نمایند این است که ابتدا مژه های صاف خود را به یاری فرمژه کمی حالت داده و بعد با استفاده از ریمل دوکاره بلند نماینده و حالت دهنده، مژه هایشان را زیباتر نمایند.
  6. اگر مژه های بلند و پرپشتی دارید، از ریمل هایی با برس درشت بهره ببرید تا مژه های شما را به خوبی مرتب کند و آن ها را به هم نچسباند.
  7. اگر لنز می گذارید و یا چشمان حساسی دارید باید از ریمل هایی بهره ببرید که برچسب ضدحساسیت دارند.

برترین مارک ریمل

با توجه به تنوع بسیار برندها و مدل ها در بازار ممکن است برای پیدا کردن برترین ریمل کمی گیج شوید. با توجه به اهمیت و حساسیت ریمل در آرایش چشم برای بسیاری از خانم ها پیدا کردن برترین مارک ریمل خارجی یا برترین برند ایرانی ریمل اهمیت زیادی دارد.

نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که برای پیدا کردن برترین برند ریمل احتیاجهای شما و نوع مژه هایتان هم بسیار مهم است. ممکن است یک مدل ریمل در بازار دنیای بسیار محبوب و پرفروش باشد و در فهرست های متعددی به عنوان برترین برترین برند ریمل مطرح شده باشد اما نتواند احتیاجهای به خصوص شما را برآورده کند.

در این بخش از مطلب بعضی از برترین برندهای فراوری نماینده ریمل در بازار ایران و دنیا را برایتان معرفی می کنیم. از آن جایی که قیمت و مالی بودن محصول هم ممکن است برای بسیاری از خوانندگان مطلب اهمیت داشته باشد، هم به محصولات گران قیمت پرداخته ایم و هم از میان ریمل های مالی چندین مدل باکیفیت را برایتان معرفی نموده ایم.

لانکوم

برند فرانسوی لانکوم یکی از خانواده های برند لورآل است که در فراوری محصولات لوکس آرایشی در دنیا یکی از برندهای پرچم دار محسوب می شود. لاین فراوری ریمل در این برند پرچم دار یکی از لاین های بسیار محبوب این کمپانی است و سال هاست که در میان دیگر محصولات مطرح بازار لوازم آرایشی حرف بسیاری برای گفتن دارد.

ریمل لانکوم مدل Hypnôse drama به عقیده بسیاری، برترین ریمل پرپشت نماینده است. وجود رنگدانه های غلیظ مشکی، باعث تیره و حجیم شدن مژه ها می شود و برس مخروطی آن هم، قادر است به کوتاه ترین ریزترین مژه هایتان حجم بدهد. این به برترین شکل ممکن به مژه هایتان حجم می دهد و با داشتن ویتامین B5 آن ها تقویت می نماید.

گلیسیرین و سیلیکون موجود در ترکیبات این ریمل هم انعطاف پذیری مژه های شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و حالت مژه ها را به برترین شکل حفظ می نماید. این ریمل ماندگاری بسیار بالایی هم دارد و ضدآب است. اگر در پی برترین ریمل برای عروس و آرایش های مجلسی می گشت این مدل ریمل می تواند یکی از برترین گزینه های شما باشد.

ریمل لانکوم مدل Hypnôse drama

1,600,000

تومان

ریمل لانکوم مدل Monsieur Big

1,400,000

تومان

خرید انواع ریمل لانکوم

مشاهده همه

لورال

برند فرانسوی لورآل که یکی از شناخته شده ترین برندهای آرایشی و مراقبت از پوست در دنیا است در ایران هم هواداران بسیاری دارد. در کنار دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی لاین فراوری انواع ریمل هم در لورآل عملکرد فعالی دارد و هم در بازار ایران و هم بازار دنیای جزو برندهای محبوب است.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Ultimated یکی از محبوب ترین و خاص ترین ریمل های برند لورال است. در طراحی این ریمل از خلاقیت بسیار کاربردی استفاده شده است که می توانید با برداشتن قفل پلاستیکی روی دسته آن، ریمل را با زاویه 45 درجه و به راحتی هرچه تمام تر استفاده کرد. این موضوع باعث می شود تا در هنگام استفاده از ریمل، حرکت دست در آینه، جلوی دید فرد استفاده نماینده از آن را نگیرد و در واقع شما می توانید با دید بهتری در آینه و با خیال راحت تر از این ریمل بهره ببرید. براش نرم این ماسکارا بیشترین مواد را در خود نگه می دارد و با بیش از 200 فیبر تک تک مژه ها را تسخیر می نماید تا حجمی فوق العاده به مژه ها بدهد.

یکی دیگر از برترین ریمل های حجم دهنده مژه مارک لورآل، مدل Mega Volume Collagene 24H است. این ریمل علاوه بر حجم دادن فوری به مژه ها، لیفتینگ و پرپشت کردن آن ها، ماندگاری بالا در حد 24 ساعت دارد که احتیاج شما از استفاده مجدد در طول روز را رفع می نماید. البته این محصول ضد آب نیست و در اثر شستن پاک می شود.

ریمل حجم دهنده مدل Paradise لورآل نیز یکی دیگر از ریمل های پرپشت نماینده این برند است که دارای برسی نرم و موج دار با فرمولاسیون ابریشمی است. این محصول بسیار سبک بوده و بعد از استفاده به چشم های شما حس سنگینی نمی دهد. روغن کرچک، جوجوبا، نخل و روغن زیتون از ترکیبات ریمل لورآل مدل پارادایس است که باعث می شوند از خرد شدن ریمل روی مژه ها جلوگیری شود.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

248,000

تومان

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Ultimated

399,000

تومان

خرید انواع ریمل لورآل

مشاهده همه

میبلین

برند میبلین که یکی از برندهای بسیار مطرح و پرطرفدار لوازم آرایشی است که اولین بار در سال 1915 در امریکا تاسیس شد. این برند معتبر دنیای که محصولاتش را به بیش از 120 کشور دنیا صادر می نماید از فناوری ها و فرمولاسیون بسیار پیشرفته ای در فراوری محصولاتش استفاده می نماید. مبیلین در لاین فراوری و طراحی ریملش چندین ریمل بسیار محبوب و پرفروش فراوری نموده است که دربین پرفروش ترین و محبوب ترین ریمل ها در بازار دنیای جایگاه خاصی دارند.

ریمل حجم دهنده میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black یکی از پرفروش ترین ریمل های برند میبلین است. این ریمل تا 9 برابر می تواند به مژه ها حجم بدهد و دارای فرمولاسیون غنی شده با کلاژن است.

برس این ریمل برای این که در حین حجم دادن ایجاد چسبندگی نکند بزرگ و کاربردی طراحی شده است بعلاوه به خاطر داشته باشید که این ریمل ضدحساسیت است و افرادی که لنز دارند هم می توانند از آن استفاده نمایند.

بعضی ریمل کولوسال را برترین ریمل میبلین میدانند. اگر دنبال برترین ریمل حجم دهنده خارجی می گشت با توجه به بازخوردهای بسیار خوب این ریمل در فروشگاه های دنیای مانند آمازون این ریمل را به شما توصیه می کنیم.

ریمل میبلین مدل Lash Sensational یکی دیگر از ریمل های محبوب و پرفروش برند میبلین است. ویژگی خاص این ریمل دو کاره بودن آن است که هم به مژه ها حجم می دهد و هم آن را بلند می نماید. اگر در پی برترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت می گشت با توجه به قابلیت حجم دهی و بلند نمایندگی همزمان این ریمل می تواند جزو گزینه هایتان باشد. این ریمل یک برس ویژه منحنی شکل با موهای کوتاه و بلند دارد که به هنگام استفاده مانع از چسبیدن مژه ها به هم می شود.

ریمل میبلین مدل Lash Sensational

221,940

تومان

ریمل میبلین مدل Lash Sensational

190,000

تومان

خرید انواع ریمل میبلین

مشاهده همه

ایزادورا

ایزادورا یک برند آرایشی سوئدی با سابقه فعالیت نزدیک به چهار دهه است. این برند محصولاتی با کیفیت بالا اما قیمت مناسب فراوری می نماید و به همین علت مشتریان وفادار بسیاری دارد. ریمل ایزادورا مدل Big Bold یکی از ریمل های پرپشت نماینده این مارک است که برای افراد با چشم های حساس یا کسانی که از لنز استفاده می نمایند، مناسب است. این ریمل برسی با پرزهای کوتاه و بلند دارد که باعث پخش یکدست ریمل روی مژه می شود.

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme هم برای حجیم و خوش حالت کردن مژه ها بسیار مناسب است و ظاهری طبیعی به آن ها می دهد. این محصول ضدآب حجم فوق العاده ای به مژه ها می دهد و علاوه بر آن می توانید از ضدحساسیت بودن آن مطمئن باشید.

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

214,000

تومان

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10

219,000

تومان

انواع ریمل ایزادورا

مشاهده همه

بورژوا

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Glamour یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ریمل های برند بورژوا است که با در مسی اش می توانید آن را از نمونه های فیک تشخیص دهید. این ریمل حاوی موم طبیعی برای افزایش انعطاف پذیری مژه ها و با پنجاه درصد افزایش در حجم مژه ها مناسب افرادی با مژه های کوتاه و کم پشت است.

ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black یکی دیگر از ریمل های برتر برند بورژوا است که نه تنها به مژه هایتان حجم می دهد بلکه در افزایش طول مژه دخیل است. برس این ریمل با دو حالت مختلف طراحی شده است، به طوری که سر آن را با یک پیچش چرخانده و فرم برس تغییر می نماید که دارای عملکرد متفاوت روی مژه خواهد بود.

برس این محصول از نوع ژله ای است و از چسبندگی مژه ها به هم خودداری می نماید، به صورت یکدست در سطح مژه هایتان پخش می شود. این ریمل برای افرادی که از لنز استفاده می نمایند و یا چشمانی حساس دارند هم مناسب است.

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس

154,000

تومان

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Glamour

309,330

تومان

خرید انواع ریمل بورژوا

مشاهده همه

اسنس

این برند آلمانی که در سال 2001 تاسیس شده است در میان خانم های ایرانی به علت لوازم آرایش مالی و با کفیتیش محبوبیت بسیاری دارد. برند اسنس در میان گستره وسیع محصولات آرایشی اش لاین بسیار متنوع و پرفروشی در فراوری ریمل دارد و سال هاست که ریمل های اسنس در میان پرفروش ترین ریمل های بازار دنیای جایگاه مطلوبی دارد.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volum یکی از شناخته شده ترین ریمل ها در سرتاسر دنیا است که هم کارایی و هم قیمت مناسبی دارد. در میان ریمل های اسنس این محصول به عنوان برترین ریمل بلند نماینده مژه ها شناخته می شود و با توجه به قیمتش برای استفاده روزمره مناسب است.

ریمل اسنس مدل 24 اور بلد یکی دیگر از ریمل های محبوب برند اسنس است که با فرمولاسیون خاصش و دارا بودن روغن جوجوبا، بادام و ویتامین ای مژه ها را تقویت می نماید. اگر علاوه بر کارکرد آرایشی خاصیت تغذیه نمایندگی ریمل هم برایتان مهم است این ریمل 24 ساعته تغذیه نماینده برایتان مناسب خواهد بود.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل Lash Princess False Lash Effect همان طور که از نامش تعیین است حالتی شبیه مژه مصنوعی به مژه ها می دهد. این ریمل از لحاظ حجم دهندگی تاثیر بسیار قوی دارد و ضدآب است.

ریمل ضدآب اسنس مدل بای بای پاندا آیز یکی دیگر از ریمل های ضدآب اسنس است که فروش بالایی هم در سرتاسر دنیا دارد. این محصول یک حجم دهنده فوق العاده است که دوام بالایی دارد و در تمامی طول روز بدون ریزش در زیر چشم، به خوبی باقی می ماند.

این ریمل، دارای ترکیبات گیاهی و فاقد تست حیوانی بوده و از این رو انتخاب مناسبی برای افراد وگن است. ریمل اسماج پروف بای بای پاندا آیز اسنس فاقد پارابن، رایحه، الکل و سایر مواد حساسیت زا است؛ در نتیجه حساس ترین چشم ها حتی استفاده نمایندگان از لنز هم می توانند از آن استفاده نمایند.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

133,030

تومان

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

135,510

تومان

خرید انواع ریمل اسنس

مشاهده همه

ریمل لاندن

برند ریمل یک برند انگلیسی است که تاریخچه آن به سال 1834 بازمی شود. برند ریمل توجه زیادی به چشم ها و فراوری محصول ریمل داشت. در حقیقت کلمه ریمل در بسیاری از زبان ها از جمله فارسی از نام این برند گرفته شده است.

پس از جنگ دنیای دوم برند ریمل بسیار دست به دست شد، اما در طی 16 سال اخیر این برند جزئی از شرکت عطرسازی coty inc بوده است. محصولات این برند در بیش از چهل کشور به فروش می رسند و پرفروش ترین برند محصولات آرایشی در بریتانیا است.

ریمل حجم دهنده ریمل لندن Flash Scandale Eyes که از پرفروش ترین محصولات برند لاندن است به علت بافت سبکی که دارد، هیچ گونه وزنی بر روی مژه های شما ایجاد نخواهد کرد و به همین علت برترین ریمل برای استفاده روزمره است. یکی از ترکیبات مفید استفاده شده در این ریمل حجم دهنده، کراتین است که حجمی فوق العاده به مژه ها می دهد. این ریمل فاقد پارابن است.

ریمل ضدآب ریمل لاندن مدل Wonderfull یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند است که خاصیت ضدآب دارد و با فرمولاسیون غنی شده از روغن آرگان مژه ها را تقویت و نرم می نماید. این ریمل هم فاقد پارابن است و اگر دنبال ریملی برای تقویت مژه هایتان می گشت می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Scandal Eyes Lycra Flex

195,000

تومان

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes

203,000

تومان

خرید انواع ریمل لاندن

مشاهده همه

بی یو

بی یو یک مارک آلمانی لوازم آرایشی است که محصولاتی بسیار باکیفیت فراوری می نماید و در مدت کوتاهی هواداران بسیاری پیدا نموده است. ریمل بی یو مدل Volume Now یکی از برترین ریمل های پرپشت نماینده این مارک است که علاوه بر حجیم کردن مژه ها، با رنگدانه های قوی و براق خود، مژه ها را مشکی براق می نماید. این ریمل از چسبیدن مژه های شما به هم جلوگیری می نماید و ظاهری نرم و یک دست به آن ها می دهد.

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Power

239,800

تومان

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

284,000

تومان

خرید انواع ریمل بی یو

مشاهده همه

دوسه

کمپانی دوسه یکی از بزرگ ترین شرکت های فراوری نماینده لوازم آرایشی در نیویورک آمریکا است که محصولاتی لوکس و بسیار با کیفیت و عاری از هر گونه مواد شیمیایی فراوری می نماید. این کمپانی آمریکایی چند مدل از پرفروش ترین ریمل های دنیا را فراوری نموده است.

ریمل دوسه مدل Punk یکی از ریمل های پرفروش و محبوب در بازار دنیا است. مزیت بزرگ این ریمل داشتن برس مخروطی و بزرگ است که قادر به جدا کردن تک تک مژه ها از هم و افزایش طول آن ها است. ریمل پانک دوسه ساختاری کرمی و سبک دارد که به مژه های شما حالتی زیبا و فر خورده می دهد.

رنگدانه بسیار سیاه آن هم باعث جلوه ای زیبا در مژه ها می شود. این ریمل فوق العاده مارک دوسه، یکی از برترین ریمل های آن بوده که ماندگاری بالایی داشته و بدون ریختن و سیاه کردن دور چشم باعث پرپشت نموده مژه ها می شود.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل 10XL

480,000

130,000

تومان

ریمل حجم دهنده دوسه مدل BIGER LASHES

80,000

تومان

خرید انواع ریمل دو سه

مشاهده همه

کافهرستا

برند ایرانی کافهرستا به وسیله شرکت آریان کیمیا تک فراوری می شود و یکی از پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران است. ریمل های کافهرستا در فروشگاه وبلاگ تاج جزو پرفروش ترین ریمل ها طبقه بندی شده و یک گزینه مالی و کاربردی برای استفاده روزانه محسوب می شوند.

ریمل حجم دهنده کافهرستا مدل Extend Volume یکی ازبرترین ریمل ها در میان ریمل های ایرانی است که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارد. از ویژگی های این ریمل می توان پرپشت نماینده، بلند و خوش حالت نماینده مژه ها، حاوی رنگدانه های غلیظ و مشکی و ماندگاری مناسب اشاره نمود.

ریمل حجم دهنده کافهرستا مدل Bold Volume هم یکی دیگر از ریمل های پرفروش ایرانی است. این ریمل که فاقد چربی و مواد معطر است هم مژه هایتان را حجیم و پرپشت، بلند و خوش حالت می نماید.

ریمل حجم دهنده کافهرستا مدل Extend Volume

208,656

176,310

تومان

ریمل حجم دهنده کافهرستا مدل Wonder Volume

173,880

146,930

تومان

خرید انواع ریمل کافهرستا

مشاهده همه

جمع بندی

همان طور که پیش تر در متن به آن اشاره نمودیم برای انتخاب برترین ریمل برای آرایش چشمان تان علاوه بر نکات کلی در مورد ریمل های استاندارد باید به نوع مژه هایتان دقت کنید و در نهایت با توجه به نوع برس، نوع ترکیبات ریمل و البته مارک های معتبر برترین ریمل را برای خودتان بخرید.

در بخش نهایی مطلب نکات مهم و اساسی را در انتخاب برترین ریمل برایتان جمع بندی نموده ایم تا راحت تر بتوانید ریمل مد نظرتان را انتخاب و بخرید.

برترین ریمل حجم دهنده

برترین ریمل های حجم دهنده برس هایی ضخیم و گرد با موهای فشرده دارند و فرمولاسیون آن ها حاوی مواد حجم دهنده ای مانند سیلیکون و موم است. اگر می خواهید ریمل حجم دهنده تان علاوه بر خاصیت حجم دهندگی خاصیت هایی همانند لیفت و یا بلند نمایندگی هم داشته باشد برس های S شکل، ساعت شنی و مارپیچی برایتان بهترند.

در میان ریمل های های مطرح موجود دربازار، ریمل لانکوم مدل Hypnôse drama، ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Glamour، ریمل حجم دهنده میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black، ریمل حجم دهنده اسنس مدل Lash Princess False Lash Effect و ریمل حجم دهنده لورآل مدل Ultimated حجم دهنده های فوق العاده ای برای مژه های شما هستند.

برترین ریمل بلندنماینده برای مژه های کوتاه

ریمل های بلندنماینده یک برس بلند و نازک و دارند و با فرمولاسیون حاوی موادی الیاف مانند باعث می شوند مژه ها بلند تر دیده بشوند. البته برس های مخروطی هم که برای داشتن چشمانی گربه ای مورد استفاده قرار می گیرند، برای بلند نمایندگی مژه مناسب هستند و برس های S شکل که علاوه بر بلند نمایندگی باعث حجم دادن به مژه هم می شوند.

در میان ریمل های مطرح موجود در بازار ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black، ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volum و ریمل دوسه مدل Punk محصولات بسیار خوبی برای بلند کردن مژه ها هستند.

برترین ریمل استخری و ضدآب

ریمل های ضدآب یا استخری به صورت یک نوع ماسک روغنی دور مژه را می گیرند و با آب شسته نمی شوند. معمولاً روی بسته بندی ریمل ضدآب، عبارت Waterproof به معنی ضدآب درج می شود و این ساده ترین راه برای تشخیص ریمل ضدآب است.

در میان ریمل های مطرح موجود در بازار ریمل لانکوم مدل Hypnôse drama، ریمل ضدآب ریمل لاندن مدل Wonderfull، ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme و ریمل ضدآب اسنس مدل بای بای پاندا آیز برای کسانی که دنبال برترین ریمل های ضدآب می گردند، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

منبع: maybelline

چند پرسش پرتکرار:

آیا با لنز می توان از ریمل استفاده کرد؟

بله، اگر لنز می گذارید و یا چشمان حساسی دارید باید از ریمل هایی بهره ببرید که برچسب ضد حساسیت دارند. ریمل های Twist Up The Volume Ultra Black و ریمل ایزادوار مدل big bold برایتان مناسب است.

براش ریمل های حجم دهنده چه ویژگی هایی دارند؟

برترین ریمل های حجم دهنده برس هایی ضخیم و گرد با موهای فشرده دارند و فرمولاسیون آنها حاوی مواد حجم دهنده ای مانند سیلیکون و موم است. اگر می خواهید ریمل حجم دهنده تان علاوه بر خاصیت حجم دهندگی خاصیت هایی همانند لیفت و یا بلند نمایندگی هم داشته باشد برس های S شکل، ساعت شنی و مارپیچی برایتان بهترند.

محبوب ترین برند های ریمل در بازار چه برند هایی هستند؟

لانکوم، میبلین، بورژوا، دوسه، بی یو، اسنس، لورآل و کافهرستا از جمله محبوب ترین ریمل های موجود در بازار هستند.

برترین ریمل برای آرایش عروس کدام است؟

ریمل های لاکچری برند لانکوم برای آرایش عروس و آرایش های مجلسی عالی اند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید