مصالح ساختمانی

پل قزل کرپی زنوز یکی از پل های دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، پل قزل کرپی زنوز یکی از پل های دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود.

2 مهر 1402

قیافه احتمالی موجودات فضایی، حیات فرازمینی در منظومه شمسی این شکلی است؟، عکس

به راستی اگر موجود زنده ای در جای دیگری از منظومه شمسی وجود داشته باشد، چه شکلی خواهد داشت؟

4 تیر 1402

خانه هایی با جنگلی ترین منظره های دنیا

در این مطلب، دوازده پروژۀ مدرن معماری در جنگل را برای شما فهرست کرده ایم. این خانه ها از دو جهت کاملا جنگلی هستند؛ یکی اینکه واقعا در قلب جنگل واقع شده اند و دیگر اینکه با نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگشان تصویری شگفت انگیز از محیط جنگل را به ساکنانشان...

21 فروردین 1402

اختلال در خطوط مشترکان مخابرات شهرستان نظرآباد

مدیر کل مخابرات منطقه البرز گفت: خطوط تلفن و دیتای مشترکان مرکز شهرک آزادگان شهرستان نظرآباد امروز شنبه 29مرداد ماه دچار اختلال شد.

29 مرداد 1401

نکاتی برای طراحی بیرونی خانه های کوچک

تنها فضای داخلی و باغ برای سازماندهی یک خانه کافی نیست. منطقه ای که خانه را از بیرون نشان می دهد ، نمای بیرونی است. هر چه طراحی بیرونی ، دکوراسیون داخلی و طراحی زیباتر و شیک تر باشد ، افراد بیشتری که خانه شما را می بینند فکر می نمایند که شما در دکوراسیون...

2 مرداد 1401

پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم

اگر بخواهید دکوراسیون محل کار یا خانه را تغییر بدهید یا برای طراحی لگو یا هر طراحی معماری ،هنری، نقاشی و گرافیکی سایت پل دیزاینر به کمک شما خواهد شتافت.

1 تیر 1401

10 مورد جالب از اهرام مصر ، نحوه ساخت اهرام چگونه بوده است؟

قبل از آن که به معرفی 10 مورد جالب از اهرام مصر بپردازیم خوب است توضیحات مختصری را در رابطه با این شگفتی زیبا و تاریخچه تشکیل آن با هم مرور کنیم.

27 خرداد 1401

اصطلاحات دکوراسیون داخلی؛ راهنمای جامع بهمراه جدول و عکس!

اصطلاحات دکوراسیون داخلی به انگلیسی شامل اصطلاحات متعددی اند که دانستن هر یک از آن ها برای انجام دکور و ایده پردازی دکوراسیون خانه الزامی است. شما گاهی اوقات در سایت های خارجی ممکن است سرچ کنید و یک ایده و الگو را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید....

21 فروردین 1401

موتور سایپا آریا سه سیلندر است ، همراه مشخصات فنی موتور تیوان

شرکت تیوان زیر مجموعه گروه بهمن نسل نو موتورهای سه سیلندر ایرانی که با همکاری شرکت AVL اتریش ساخته شده است را معرفی کرد، موتور سایپا آریا از این نوع خواهد بود. اما موتور تیوان چه خصوصیت های فنی دارد؟

2 بهمن 1400

دانشگاه های کشور آذربایجان

معرفی بعضی دانشگاه های معروف آذربایجانآذربایجان به علت نزدیکی به ایران و در اختیار داشتن چند دانشگاه با کیفیت و ارائه فرصت های آموزشی به زبان انگلیسی، یکی از مقصدهای آموزشی نزدیک ایرانیان در خارج از کشور است. اگر چه دانشگاه های کشور آذربایجان در رشته...

23 دی 1400

هرآنچه باید از اصول اولیه سوارکاری با اسب بدانید

حتی یادگیری ساده ترین کارهایی که به اسب و سوارکاری مربوط می گردد، به مدت زمان زیادی احتیاج دارد. تمامی کارهای روزانه نگهداری از اسب، مثل گرفتن اسب، راهنمایی و بستن آن، وظایف مهمی هستند که باید به درستی انجام شوند.

7 شهریور 1400

بومی سازی ربات جوشکار، شاهکار ایرانی، اختراعی که تحریم ها را دور می زند

شاید از تحریم های ظالمانه علیه ایران خاطره خوشی در ذهن ها نباشد، اما این اتفاق به ظاهر تلخ شیرینی های دلچسبی با طعم خودکفایی را به همراه داشته است.

9 خرداد 1400

7 بازی برای نوزاد شش ماهه، آموزنده و سرگرم کننده

بازی برای نوزاد شش ماهه، به معنای آموزش مهارت های زندگی است. بایستی در این سن با کودک بازی هایی انجام گیرد که به رشد مهارت های جسمی، حرکتی و شناختی او بیانجامد. دالی موشه، آب بازی، این کیه، بلوک چینی و بازی با حباب از این نمونه اند.

20 اسفند 1399

خبرنگاران مدیرکل : 86 واحد صنفی متخلف در کرمان شناسایی شد

کرمان - خبرنگاران - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بازرسان این سازمان با تشدید کنترل های بهداشتی و مبارزه با قاچاق کالا از 895 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی بازرسی کردند که در این خصوص 86 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

4 آذر 1399

خبرنگاران روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان شروع شد

اهواز - خبرنگاران - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان با اعتباری بیش از 57 میلیارد ریال شروع شد.

20 تیر 1399