مقرون به صرفه ترین عینک آفتابی خارجی و اصل زنانه

به گزارش وبلاگ تاج، در گذشته بسیاری از مردم عینک آفتابی را به عنوان کالایی لوکس و مختص افراد خاص می شناختند، اما امروزه می دانیم خرید یک عینک آفتابی مناسب با قابلیت حفاظت از چشمان در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه قدرت حفاظت عینک آفتابی بیشتر باشد، قطعا چشم ها آسیب کمتری می بینند. در هنگام خرید عینک آفتابی باید به وجود دو قابلیت مهم حفاظت 100 درصد در برابر اشعه های UV و پلاریزه بودن توجه زیادی کرد.

مقرون به صرفه ترین عینک آفتابی خارجی و اصل زنانه

به گزارش راهنماتو، از دیگر قابلیت هایی که در هنگام خرید یک عینک آفتابی مناسب باید مدنظر قرار دهید، توجه به ویژگی هایی از جمله جنس فریم و شیشه، مدل شیشه و فریم و شکل صورت است. امروز قصد داریم مقرون به صرفه ترین عینک های آفتابی های زنانه اصل موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: عینک آفتابی شیائومی مدل TYJ01TS (قیمت: 1,350,000 تومان)

طراحی این عینک آفتابی در نگاه اول بسیار شبیه یکی از سری عینک های محبوب برند ری بن است. عینکی با ظاهری ساده، اما مجذوب کننده و پرطرفدار و با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به محصولات ری بن که علاوه بر مجذوب کنندهیت های بصری، از نظر رعایت استاندارد ها نیز در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. اوج پیشرفت تکنولوژی در این عینک وجود قابلیت خود ترمیمی عدسی ها می باشد.

بر روی عدسی ها یک لایه خود ترمیم کننده قرار گرفته است که قادر است بسیاری از خط و خش ها را در مدت زمان کوتاه ترمیم کند. این فرآیند در صورت روبرو شدن با اشعه فرابنفش خورشید به شکلی طبیعی انجام می گردد. بدنه و فریم این عینک تماماً از متریال ترموپلاستیک بسیار بادوام و محکم به نام TR90 ساخته شده است. این ماده بسیار انعطاف پذیر بوده و هیچ گونه مسئله ای برای پوست ایجاد نمی نماید.

بعلاوه این عینک به علت نداشتن هیچ گونه پیچ و طراحی یکپارچه، بسیار مقاوم است طول عمر بالایی دارد. پد های بینی نیز کاملا به بدنه متصل بوده و پد سیلیکونی یا لاستیکی ندارد. این ویژگی باعث می گردد دیگر جای پد ها بر روی بینی باقی نماند. لنز هر دو عدسی با برخورداری از 6 لایه پلاریزه شفافیت و وضوح دید چشم ها را به همان شکل اولیه نگه می دارند.

این عینک به لطف دارا بودن دو لایه منعکس کننده اشعه مضر UV400 بیش از 95% این اشعه را مسدود نموده و از چشم ها در برابر انعکاس های شدید و نور زیاد خورشید محافظت می نماید. به طور کلی می توان گفت این عینک علاوه بر بدنه انعطاف پذیر، سبک، مقاوم و ظاهر زیبا، با تحقق بخشیدن به بسیاری از معیار های سلامتی و اجرای انواع تکنولوژی و استاندارد های روز جهان، عینکی بی نظیر و بی نقص برای استفاده خانم ها و آقایان است.

1- عینک آفتابی زنانه مانگو مدل A3055a3 (قیمت: 1,250,000 تومان)

جنس فریم: کائوچو، جنس لنز: پلی کربنات، رنگ فریم: طوسی، UV: 400، مناسب برای: ساحل، آب و هوای آفتابی، استفاده روزمره، رانندگی

2- عینک آفتابی زنانه تام فورد مدل Maxim TF787-037 (قیمت: 4,230,000 تومان)

جنس فریم: استات، جنس لنز: پلی کربنات، رنگ فریم: صورتی، UV: 400، مناسب برای: استفاده روزمره در روز و شب

3- عینک آفتابی زنانه ایس برلین مدل Blanca FBL (قیمت: 3,850,000 تومان)

جنس فریم: استیل ضد زنگ، جنس لنز: پلی کربنات، رنگ فریم: نوک مدادی، محافظ UV

4- عینک آفتابی زنانه لویی ویتون مدل 0642 (قیمت: 4,160,000 تومان)

جنس فریم: استیل، کائوچو، رنگ فریم: مشکی، طلایی، UV: 400، مناسب برای: آب و هوای آفتابی، رانندگی، ساحل، ورزش در فضای باز، استفاده روزمره

5- عینک آفتابی زنانه گوچی مدل Gg0726s (قیمت: 3,500,000 تومان)

جنس فریم: فلزی، کائوچو، استات، جنس لنز: CR-39، رنگ فریم: مشکی، رنگ عدسی: دودی، UV: 400، مناسب برای: ساحل، آب و هوای آفتابی، استفاده روزمره، رانندگی، گلف

منبع: فرارو

به "مقرون به صرفه ترین عینک آفتابی خارجی و اصل زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین عینک آفتابی خارجی و اصل زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید