استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا، سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست، عکس

به گزارش وبلاگ تاج، گجت نیوز نوشت: تویوتا لندکروزر به علت این که یکی از قابل اعتمادترین و تواناترین شاسی بلندهای تاریخ است، از معروفیت بسیار خوبی برخوردار شده است؛ اما به سختی می توان تویوتا لند اسپید کروزر را در بین شاسی بلندهای سریع قرار داد.

استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا، سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست، عکس

تویوتا در سال 2016 با استفاده از لندکروزر، استانداردهای ایالات متحده و تغییرات گسترده در طراحی این خودرو، مدل تغییر یافته ای از آن را طراحی و فراوری کرد. این مدل از موتور 5.7 لیتری V8 استفاده می کرد که حالا حداکثر قدرت آن به عدد باورنکردنی 2000 اسب بخار رسیده بود.

این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام گذاری شد و لقب سریع ترین SUV دنیا را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود. برای این که این شاسی بلند جعبه ای شکل به مقدار کافی ایرودینامیک گردد تا به چنین سرعت بالایی دست پیدا کند، باید فریم را طوری تغییر می دادند که سیستم تعلیق پایین تر و تایرهای عریض میشلین پایلوت سوپراسپورت را در خود جای دهد.

این خودرو اولین بار در سال 2017 در SEMA رونمایی شد و توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند. بنابراین هر چقدر هم که طراحی لند اسپید کروزر عجیب به نظر برسد، اما سریع ترین شاسی بلند دنیا محصولی از بنتلی، لامبورگینی یا فراری نیست؛ بلکه یک تویوتا لندکروزر کمتر شناخته شده و البته اصلاح شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ تاج مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا، سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استثنایی ترین تویوتا لندکروز دنیا، سلطانی که لامبورگینی هم حریفش نیست، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید