تزریق بیش از 138 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور

به گزارش وبلاگ تاج، تهران (پانا) - جلسه کارگروه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار گردید.

تزریق بیش از 138 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه که رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس جمعیت هلال احمر نیز حضور داشتند، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین شرایط کرونا در کشور و تعداد بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا ارائه کرد.

عین الهی بعلاوه گزارشی از آخرین شرایط رنگ بندی شهرهای کشور و نیز اندازه واکسن های تزریق شده ارائه کرد و گفت: تا به امروز بیش از 138 میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده و پوشش تزریق نوبت اول واکسن در کشور 91 درصد، نوبت دوم 81 درصد و نوبت سوم 32 درصد است.

در این جلسه بعلاوه شرایط آمادگی بیمارستان ها در پیک ششم کرونا و درصد اشغال تخت های آی سی یو و تخت های بیمارستانی به تفکیک استان ها و نیز فرایند بستری و فوتی در گروه های سنی مختلف مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در این نشست بعلاوه با توجه به فرایند رو به رشد ابتلا به امیکرون در کشور، بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا تأکید شد.

در ادامه این جلسه بعضی پیشنهادات جهت طرح در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بحث و گفتگو نهاده شد و مقرر شد این پیشنهادات برای تأیید نهایی در جلسه ستاد ملی مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تزریق بیش از 138 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از 138 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید