سلامتی و پزشکی

10 برنامه نوروزگاه در کاشان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، 10 برنامه نوروزگاه در کاشان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود.

23 اسفند 1402

برای خونه روشنی کادو چی بگیرم؟

خرید کادو برای خرید خانه یک رسم مجذوب کننده و دوست داشتنی است که در بین ایرانیان به شدت مرسوم است. این رسم با هدف سبک شدن بار خرید وسایل منزل انجام می گردد و البته گاهی اوقات هم می تواند باعث زحمت افراد گردد. به این علت که تصور کنید تمام افراد فامیل برای...

25 دی 1402

یک ماده خوراکی خطرناک برای کلیه

سیناپرس نوشت: سنگ کلیه یک جسم سخت است که از مواد شیمیایی موجود در ادرار ساخته می گردد.

16 مرداد 1402

هفت ماده غذایی که طول عمر شما را افزایش می دهند

پیری، روندی اجتناب ناپذیر است، اما اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید در جهت ارتقای زندگی و داشتن عمر طولانی تر و سالم تر انجام دهید. یکی از این اقدامات توجه به سبک زندگی و انتخاب های غذایی سالم است.

10 تیر 1402

ناراحتی ستاره ملی پوش ایران از آلمان ها؛ من را خراب کردند ، صبح و شب ندارم!

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: صبح و شب در حال تمرین هستم تا بتوانم نتیجه لازم را در رویدادهای پیش رو بگیرم.

5 اردیبهشت 1402

فسیل گرگ بزرگ الجثه سریال بازی تاج و تخت در کانادا پیدا شد ، عکس

گجت نیوز نوشت: کشف فسیل یک جانور درنده عصر یخبندان در کانادا خبرساز شد؛ گرگ بزرگ الجثه منقرض شده یا همان دایرولف که در سریال گیم آف ترونز دیده بودیم.

29 فروردین 1402

برای همیشه کمد لباس را مرتب کنید

شما هم وقتی کمد لباستان را باز می کنید احساس می کنید آشفتگی می کنید؟ فکر می کنید لباس های زیادی دارید که نمی دانید چطور آن ها را چیدمان کنید؟

1 اسفند 1401

وزیکول های خارج سلولی؛ منبعی نامریی از ظرفیت درمانی

وزیکول های خارج سلولی نقش مهمی در برهم کنش های بین سلولی و بازسازی ماتریکس خارج سلولی ایفا می نمایند. این وزیکول ها از طریق انواع مختلفی از سلول ها، از جمله سلول های مزانشیمی، سلول های ایمنی، سلول های اندوتلیال، سلول های اپی تلیال، سلول های عصبی،...

25 بهمن 1401

وزیر بهداشت: قیمت دارو افزایش نمی یابد

بهرام عین اللهی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه افزایش قیمت دارو سبب نارضایتی و نگرانی مردم شده است، چه برنامه ای برای کنترل این حوزه دارید؟ گفت: طرح دارویار را به منظور واقعی شدن قیمت دارو اجرا کردیم.

20 بهمن 1401

تقویت سیستم ایمنی بدن با شلغم

خواص شلغم به علت وجود ویتامین های K، A، C، E، B 1، B 3، B 5، B 6، B 2 و مواد معدنی مانند منگنز، فیبر، پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم و مس بر کسی پوشیده نیست. این ماده خوراکی از اواسط فصل پاییز وارد بازار می گردد. درست زمانی که سرما به اوج خود می رسد، شلغم با آن خاصیت...

23 دی 1401

زنان را عاشق و شیفته خود کنید

برخی مردان با خود می گویند که چرا زنان عاشق مردان نا اهل می شوند؟

13 دی 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

شگفتی در جام جهانی ، حذف تیم مدعی با تساوی برابر کرواسی ، صعود مقتدرانه مراکش

بلژیک که جام جهانی پرحاشیه ای را پر سر می گذاشت در بازی آخر هم به تساوی رسید تا وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشته باشد.

10 آذر 1401

اینفوگرافیک ، مهاجرت سالانه 2 هزار پرستار از ایران ، پرستاران ایرانی بیشتر به کدام کشورها مهاجرت می نمایند؟

سالانه 2 هزار پرستار برای یافتن فرصت های شغلی بهتر و زندگی نرمال تر، از ایران مهاجرت می نمایند.

9 آذر 1401

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی گردید

هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشو Pocket S از یک ساعت هوشمند و یک کامپیوتر All-In-One هم رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات ساعت هواوی واچ GT Cyber و کامپیوتر موردنظر می پردازیم.

12 آبان 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

52 درصد مسمومیت ها در ایران عمدی است ، 90 درصد مسمومیت ها با مواد شوینده رخ می دهد ، 80 درصد مرگ های ناشی از مسمومیت مردها هستند

مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو گفت: حدود 90 درصد مسمومیت با شوینده ها در منازل روی می دهد. بنابراین ایمن سازی منازل در مقابل عوامل بروز مسمومیت ها حائز اهمیت است.

4 آبان 1401

دستکش هوشمندی که حس لامسه را بازسازی می نماید

محققان از توسعه سیستم رندرینگ لمسی پوشیدنی تازه خبر داده اند که می تواند حس های لمسی را با وضوح فضایی بالا و نرخ پاسخ سریع تقلید کند.

2 آبان 1401

رباتی که هر 2 روز یک خانه می سازد

یک شرکت رباتیک پیروز به طراحی یک ربات هوشمند آجرچین شده که قادر است در یک ساعت کاری را که کارگران باید با کوشش فراوان در چهار تا 6 هفته انجام دهند، به انجام برساند.

23 مهر 1401

چه در سر ایلان ماسک می گذرد؟ ، تبدیل توییتر به وی چت

همزمان با انتشار اخباری درباره احتمال قصد دوباره ایلان ماسک به خرید توییتر، برآورد ها در مورد چگونگی برنامه ریزی این میلیاردر برای تغییر در این شبکه اجتماعی دوباره مطرح می شود.

17 مهر 1401
تعداد: (279)