خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 6 میلیون نفر گذشت

به گزارش وبلاگ تاج، تهران - خبرنگاران - عملکرد دولت دونالد ترامپ در مقابله با همه گیری ویروس کرونا در کنار اعتراض های سراسری عدالت خواهی به یکی از عمده ترین چالش های پیش روی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بدل گشته است، اکنون شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا از 6 میلیون نفر عبور کرد.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 6 میلیون نفر گذشت

به گزارش روز شنبه وبلاگ تاج، دونالد ترامپ در ماه فوریه گذشته که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اندک شماری بیش نبودند، چندان توجهی به آن نکرد و مدعی محو شدن به یکباره این ویروس در آمریکا شد ، اما اکنون و با گذشت هفت ماه، شمار مبتلایان به کووید-19 بطور فزاینده ای افزایش یافته و تا لحظه مخابره این خبر شش میلیون و 96 هزار و 235 نفر در آمریکا به این بیماری مبتلا شدند.

همه گیری ویروس کرونا در آمریکا بر مهم ترین بخش یعنی اقتصاد این کشور تاثیر مخربی نهاده است، مالی که ترامپ تا پیش از شیوع این ویروس از آن به کارت برنده خود در انتخابات آبان ماه یاد می کرد و بدان تکیه داشت.

به گزارش تارنمای خبری وردزمستر اینفو (worldometers.info) که به طور آنلاین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا را مخابره می نماید، تعداد جان باختگان به بیماری کووید-19 در آمریکا نیز به 185 هزار و 901 نفر رسیده است.

هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا به 24میلیون و 908 هزار و 975 رسیده که از این تعداد بیش از 841هزار نفر جان باخته و نزدیک به 17میلیون و 300هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

**1302**

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 6 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 6 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید