زیرساخت گردشگری در روستای زمان صوفی مانه و سملقان احداث شد

به گزارش وبلاگ تاج، معاون گردشگری خراسان شمالی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری در محور گرگان ـ بجنورد، از احداث این زیرساخت در روستای زمان صوفی شهرستان مانه و سملقان با اعتبار سه میلیارد و 170 میلیون ریال اطلاع داد.

زیرساخت گردشگری در روستای زمان صوفی مانه و سملقان احداث شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی روز دوشنبه 29 شهریورماه 1400 با اعلام این خبر، گفت: در راستای ایجاد زیرساخت های گردشگری در محور گرگان- بجنورد، چندین چشمه سرویس بهداشتی در روستای زمان صوفی شهرستان مانه و سملقان احداث شد.

معاون گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه این زیرساخت در مجاورت مسجد سیدالشهدای روستا ایجاد شده است، اسم کرد: پروژه برای راه اندازی به دهیاری روستا تحویل می گردد.

اسماعیلی با بیان اینکه سامان دهی و بازسازی سرویس های بهداشتی موجود از برنامه های میراث فرهنگی است، اضافه کرد: با پیگیری های اجرا شده و با توجه به مسافرپذیر بودن منطقه های در شهرستان ها و روستاها، این برنامه را دنبال خواهیم کرد.

شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر آشخانه در شمال غربی استان خراسان شمالی واقع شده و از شمال و شرق به شهرستان بجنورد، از جنوب به شهرستان جاجرم، از جنوب غربی به شهرستان گرمه و از غرب به استان گلستان شهرستان های مراوه تپه و کلاله محدود می گردد.

اقلیم خوش آب وهوا و وجود روستاهایی در این شهرستان، با منابع سرشار طبیعی، جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی، آن را به یکی از منطقه ها بکر و مجذوب کننده برای مسافران و گردشگران تبدیل نموده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "زیرساخت گردشگری در روستای زمان صوفی مانه و سملقان احداث شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیرساخت گردشگری در روستای زمان صوفی مانه و سملقان احداث شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت گردشگری در روستای زمان صوفی مانه و سملقان احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید