شیائومی از ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ تاج، حدود یک سال بعد از معرفی ردمی اسمارت بند، شیائومی ساعاتی قبل از نسل تازه آن با نام ردمی اسمارت بند پرو رونمایی کرد. در کنار این مچ بند هوشمند، ردمی واچ 2 لایت هم معرفی شده که مدل ضعیف تر ردمی واج 2 محسوب می گردد. هر دو مچ بند از نمایشگر مستطیل شکل، بندهای سیلیکونی و بیش از 110 حالت ورزشی بهره می برند. در ادامه به مشخصات و ویژگی های این دو گجت می پردازیم.

شیائومی از ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت رونمایی کرد

ردمی اسمارت بند پرو

ردمی اسمارت بند پرو از نمایشگر 1.47 اینچی امولد با رزولوشن 194 در 368 بهره می برند. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به پوشش صد درصدی فضای رنگ NTSC و حداکثر روشنایی 450 نیت اشاره کنیم. طبق اعلام شیائومی، نمایشگر این مچ بند از 50 واچ فیس مختلف پشتیبانی می نماید و این یعنی کاربران در این زمینه حق انتخاب بالایی خواهند داشت.

قلب تپنده آن چیپست Apollo 3.5 است و از بلوتوث 5.0 هم پشتیبانی می نماید. کاربران گوشی های مبتنی بر اندروید 6 یا جدیدتر و آیفون های مبتنی بر iOS 10 یا جدیدتر بدون هیچ مسئله ای می توانند از امکانات مختلف این مچ بند استفاده نمایند.

در بدنه این مچ بند شتاب سنج 3 محوره و ژیروسکوپ 3 محوره تعبیه شده است. از دیگر سنسورهای موجود در بدنه باید به سنسور مختص سنجش ضربان قلب و سنسور مخصوص نور محیط اشاره کنیم. همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، ردمی اسمارت بند پرو از بیش از 110 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید که 15 عدد از آن ها مربوط به ورزش های حرفه ای هستند. ضربان قلب کاربران این مچ بند در 24 ساعت شبانه روز آنالیز می گردد و نباید سنجش مقدار اکسیژن خون، پایش شرایط خواب و مقدار استرس را از قلم بیندازیم.

باتری 200 میلی آمپر ساعتی درون آن می تواند تا 14 روز دوام بیاورد و اگر حالت صرفه جویی در مصرف باتری را فعال کنید، مقدار دوام باتری به حداکثر 20 روز افزایش پیدا می نماید. مانند بسیاری از ساعت ها و مچ بندهای هوشمند، این گجت هم تا حدود عمق 50 متری می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. شیائومی قیمت و تاریخ عرضه این مچ بند هوشمند را هنوز اعلام نکرده است.

ردمی واچ 2 لایت

همان طور که از نام این گجت پیداست، مدل ضعیف تر و مقرون به صرفه تر ردمی واچ 2 به شمار میرود. به همین دلیل به جای نمایشگر امولد موجود در مدل اصلی، ردمی واچ 2 لایت با نمایشگر 1.55 اینچی LCD راهی بازار می گردد. این مچ بند هم مانند ردمی اسمارت بند پرو از بیش از 110 فعالیت ورزشی پشتیبانی می نماید اما به جای 15 حالت مربوط به ورزش های حرفه ای، 17 حالت را برای کاربران ارائه می دهد.

در صورت خرید این مچ بند، تا عمق 50 متری با هیچ مسئله ای برای نفوذ آب روبرو نخواهید شد. ظرفیت باتری آن 262 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی تا 10 روز دوام می آورد و اگر فشار زیادی به آن وارد کنید، عمر باتری به 5 روز می رسد. تاریخ معرفی و قیمت این مچ بند هم مانند ردمی اسمارت بند پرو هنوز اعلام نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید