صدای روس ها در استادیوم آزادی در آمد ، روایت تلخ از اتفاقات نگران کننده

به گزارش وبلاگ تاج، استادیوم آزادی که در بدترین شرایط خود قرار گرفته است و بارها از سوی رسانه های ایران در خصوص ناایمن بودنش هشدار داده شده، حالا به سوژه رسانه های روس هم تبدیل شده است.

صدای روس ها در استادیوم آزادی در آمد ، روایت تلخ از اتفاقات نگران کننده

به گزارش وبلاگ تاج برگزاری ملاقات تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه فرصتی شد تا تعدادی از وبلاگ تاج روسی گام در استادیوم آزادی بگذارند و از شرایط این استادیوم گزارش تهیه نمایند.

استادیوم آزادی که در بدترین شرایط خود واقع شده است و بارها از سوی رسانه های ایران در خصوص ناایمن بودنش هشدار داده شده، حالا به سوژه رسانه های روس هم تبدیل شده است.

سایت خبری championat در گزارشی به شرایط استادیوم آزادی برای ملاقات ایران و روسیه پرداخت و در خصوص شرایط بد این استادیوم نوشت:

وقتی وارد استادیوم آزادی تهران می شوید حس عجیبی دارید. یک جام زیبا در ورود استادیوم از شما استقبال می نماید، اگرچه این جا بسیار نامناسب به نظر می رسد؛ به خصوص با توجه به شرایط فرسوده استادیوم. در چند روز اخیر در ایران باران می بارد. وارد اتاقی زیر غرفه ها می شوید و آب از سقف می چکد. صادقانه بگویم، از همه جا آب جاری می گردد. انگار عرصه در شرف تخریب است.

تخریب استادیوم آزادی پیش بینی است که مدتهاست رسانه های داخلی به آن پرداخته اند و نسبت به اتفاق تلخ در آن هشدار داده اند اما هیچ گوش شنوایی برای ترمیم و بازسازی آن وجود نداشت.

حالا صدای روس ها همه در آمده و آنها هم تاکید نموده اند که از همه جای سقف استادیوم آب می چکد. این در حالی است که در روز بازی ایران و روسیه بارندگی وجود نداشت و این آب ها مربوط به بارس روزهای قبل است.

پرسش نگران نماینده در خصوص استادیوم آزادی این است که آیا باز هم مدرسه مسئولان دیر می گردد؟

منبع: همشهری آنلاین

به "صدای روس ها در استادیوم آزادی در آمد ، روایت تلخ از اتفاقات نگران کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای روس ها در استادیوم آزادی در آمد ، روایت تلخ از اتفاقات نگران کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید