کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده است، آقایان سلیقه ای عمل می نمایند

به گزارش وبلاگ تاج، بهرام جودری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: جمعیت زیادی از جوانان مستعد ایران در سازمان های متعدد کیک بوکسینگ فعالیت دارند که به دلایل مختلف طی این چند سال به رشته های دیگر رزمی از جمله موی تای روی آورده اند.

کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده است، آقایان سلیقه ای عمل می نمایند

وی ادامه داد: صندلی اصلی این رشته فدراسیون انجمن ها ورزشهای رزمی است. من نزدیک به هشت سال مربی و سرمربی تیم ملی این رشته بودم که عناوین معتبری در آسیا و دنیا نیز کسب کردیم، همه رزمی کاران این رشته سالهاست که در این فدراسیون فعالیت می نمایند و متأسفانه برخوردهایی که از سوی واکو شاهد بودند این وحدت را تحت شعاع قرار داد.

جودری با اشاره به تحرکات اخیر در کیک بوکسینگ گفت: محمد قاسم منوچهری رئیس انجمن کیک بوکسینگ کشور با سال ها تجربه در دو حوزه ملی و بین المللی این رشته را در شورای المپیک آسیا ثبت کرد، نخستین رئیس فدراسیون آسیایی این رشته که در سالهای 2002 تا 2006 صندلی ایران را به اوج رساند و تنها کسی است که در حال حاضر می تواند به خوبی کیک بوکسینگ ایران را راهنمایی و به روزهای اوج و پرافتخار برساند. از سال 1377 که این رشته به صورت مستقل در فدراسیون ورزشهای رزمی وقت کار خود را شروع کرد، تا به امروز شاهد پیروزیت های زیادی در این رشته بودیم. در واقع کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده که امیدواریم وزارت ورزش برای سرانجام دادن به این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ اضافه کرد: متأسفانه بحث واکو شخصی شده و اهالی این رشته خیلی امیدوارند که با انجمن جدیدی که فعالیت خود را شروع نموده، مسائل آنها حل شده بتوانند بدون دغدغه در رشته مورد علاقه خود کار نمایند.

وی در سرانجام گفت: کیک بوکسینگ پتانسیل بالایی در ایران دارد. همین تیم ملی موی تای را آنالیز کنید تا ببینید چند قهرمان از کیک بوکسینگ در آن عضویت دارند که اغلب پیروز به کسب عناوین معتبر در میادین بین المللی شده اند و این موضوع می طلبد که با همت همه ارگان های مربوطه، مشکل این رشته حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده است، آقایان سلیقه ای عمل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده است، آقایان سلیقه ای عمل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید