بازی رایانه ای و کنسول بازی

جی .کی. رولینگ چگونه از زنی فقیر به پیروز ترین نویسنده دنیا تبدیل شد؟

داستان زندگی جی کی رولینگ، نمونه شاخص الگوی داستانی از فرش به عرش رسیدن است. والدین او هیچ گاه در دانشگاه درس نخواندند، او سال ها به عنوان مادر تک سرپرست با یاری هزینه دولتی چرخ زندگی اش را می چرخاند و بیش از ده ناشر دست رد به سینه او زدند تا این که ناگهان،...

24 اردیبهشت 1403

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

جابه جایی سریع در بازی ها مکانیک بدی است؛ آیا می توان آن را بهتر کرد؟

جابجایی سریع (Fast Travel) مکانیزمی است که این روزها انتظار می رود در بیشتر بازی های نقش آفرینی دنیاباز وجود داشته باشد. در این بازی ها نقشه یتان را بیرون می آورید، روی یک نقطه کلیک می کنید و به همین سادگی به آن نقطه منتقل می شوید.

13 مرداد 1401

نینتندو مثل ایکس باکس و پلی استیشن علاقه ای به خرید استودیوهای بازی سازی ندارد

هر کسی که در ماه گذشته نگاهی به اخبار صنعت بازی های ویدیویی و منظره آن داشته باشد، ممکن است احساس کند شرکت ها در حال جنگی مداوم برای خرید استودیوها یا شرکت های مستقلی هستند که محصولات عالی فراوری می نمایند. این موضوع باعث شده بسیاری خواستار موضع نینتندو...

9 تیر 1401

بازی Nier Replicant صدرنشین پرفروش ترین بازی های این هفته انگلستان شد

در سال 2010 کسی حتی کوچک ترین شانسی قائل نمی شد که روزی قسمت اول بازی Nier پاسخ شایستگی خود را دریافت کند و روزی صدرنشین آمار فروش هفتگی بازی ها در انگلستان گردد.

27 اردیبهشت 1400

بهترین دسته های بازی مناسب در بازار را بشناسید

دسته بازی برای بسکمک از گیمرها مهم ترین قطعه یک کنسول یا پلتفرم بازی محسوب می شود که انتخاب درست آن به لذت بردن بیشتر از بازی کمک می کند.

11 شهریور 1399