نرم افزار و اپلیکیشن

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

چرا خرید آیپد پرو M1 منطقی تر از مدل M2 است؟

چند روز قبل اپل از نسل نو آیپد پرو رونمایی کرد که اگرچه هر دو مدل پرو از چیپست M2 بهره می برند، ولی به غیر از این مشخصه تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارند. به همین دلیل در این مطلب می خواهیم این بحث را مطرح کنیم در این شرایط مدل های آیپد پرو M1 جذابیت بیشتری دارند.

29 مهر 1401

چه در سر ایلان ماسک می گذرد؟ ، تبدیل توییتر به وی چت

همزمان با انتشار اخباری درباره احتمال قصد دوباره ایلان ماسک به خرید توییتر، برآورد ها در مورد چگونگی برنامه ریزی این میلیاردر برای تغییر در این شبکه اجتماعی دوباره مطرح می شود.

17 مهر 1401

راهنمای جامع سفر به تفلیس

تفلیس مرکز گرجستان و بزرگترین شهر آن است. این شهر در کنار رودخانه کورا قرار گرفته است و جمعیت آن حدود 1.5 میلیون نفر است. تفلیس به علت معماری شاخص و متمایزی که دارد، از مقاصد محبوب گردشگری به شمار می رود. معماری تفلیس بازتابی از گذشته این شهر و گلچینی از...

6 شهریور 1401

اپلیکیشنی که سرطان را شناسایی می کند!

اگر جزو افرادی هستید که از آزمایش های خون یا قرار گرفتن در دستگاه MRI خوشتان نمی آید، خوش شانس هستید؛ زیرا احتمالاً از این پس راحت تر می توانید سلامتی خود را مورد بررسی قرار دهید و حتی لازم نیست از خانه بیرون بروید.

16 مرداد 1401

جابه جایی سریع در بازی ها مکانیک بدی است؛ آیا می توان آن را بهتر کرد؟

جابجایی سریع (Fast Travel) مکانیزمی است که این روزها انتظار می رود در بیشتر بازی های نقش آفرینی دنیاباز وجود داشته باشد. در این بازی ها نقشه یتان را بیرون می آورید، روی یک نقطه کلیک می کنید و به همین سادگی به آن نقطه منتقل می شوید.

13 مرداد 1401

حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت نظارت کامل بر متابولسیم بدن

استارتاپ تناسب اندام Ultrahuman در حال راه اندازی حلقه هوشمندی است که ادعا می نماید به کاربران قدرت فرا انسانی می دهد. قدرت فرا انسانی این شرکت به معنای یک ردیاب تناسب اندام است که با نظارت بر خواب و حرکت، بینشی در خصوص متابولیسم انسان می دهد.

3 مرداد 1401

قبل از خرید چمن مصنوعی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از پوشش های تقریبا جدیدی که می توان از آن در تراس ، حیاط، زمین بازی و روف گاردن استفاده کرد، چمن مصنوعی است. این پوشش از الیاف مصنوعی مثل پلی پروپیلن ساخته شده است و نیاز به رسیدگی هایی مثل آبیاری یا کوددهی ندارد. با توجه به این موضوع، استفاده از آن،...

29 تیر 1401

اندروید 13 از نمایشگر های بریل پشتیبانی خواهد نمود

گوگل به تازگی اعلام نموده که نسخه تازه سیستم عامل اندروید 13 از نمایشگر های بریل پشتیبانی خواهد نمود. این شرکت میخواهد استفاده از گوشی های اندرویدی را برای کاربران صفحه نمایش های بریل آسان تر کند، به ویژه گوشی هایی که از اندروید 13 پشتیبانی می نمایند.

14 تیر 1401

19 ابزار رایگان تحت وب برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما

مجموعه Picsart وب سایتی ایجاد نموده است که در آن از 19 ابزار ویرایش تصویر و ویدئو میزبانی می نماید. شما می توانید از این ابزارها به صورت رایگان و به شکل Drag-drop بهره ببرید. خیلی از کارها، از قبیل تغییر ابعاد عکس (Resize)، تغییر فرمت فایل ها، حذف پس زمینه، انتخاب...

9 تیر 1401

نینتندو مثل ایکس باکس و پلی استیشن علاقه ای به خرید استودیوهای بازی سازی ندارد

هر کسی که در ماه گذشته نگاهی به اخبار صنعت بازی های ویدیویی و منظره آن داشته باشد، ممکن است احساس کند شرکت ها در حال جنگی مداوم برای خرید استودیوها یا شرکت های مستقلی هستند که محصولات عالی فراوری می نمایند. این موضوع باعث شده بسیاری خواستار موضع نینتندو...

9 تیر 1401

رستوران های کرج؛ از کباب تا دارچین (قسمت اول)

گاهی غذا خوردن بیرون از خانه خیلی می چسبد. از آشپزخانه هر رستوران، خوراک هایی با عطر و بوی متفاوت بیرون می آید. در کافه و رستوران های خوب کرج، می توانید خوراک خوشمزه میل کنید و خاطره های دلچسب بسازید.

5 خرداد 1401

بسته رایگان اینترنت برای دید و بازدید های مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تخصیص بسته ویژه رایگان نوروزی برای دید و بازدیدهای مجازی اطلاع داد.

29 اردیبهشت 1401

آیا خریدن گلکسی S21 فن ادیشن منطقی است؟

سال گذشته که گلکسی S20 فن ادیشن عرضه شد، این گوشی توجه گسترده ای جلب کرد. اگرچه سامسونگ برای کاهش قیمت این گوشی به ناچار در هزینه های ساخت صرفه جویی نموده بود، اما محصول نهایی به لطف داشتن ویژگی های مجذوب کنندهی مانند دوربین عالی به محبوبیت زیادی دست پیدا...

25 بهمن 1400

کارسازی چک های نو، منوط به ثبت در سامانه صیاد است

قانون اصلاح قانون صدور چک که با هدف اعتبار بخشی به چک و به حداقل رساندن صدور چک بلامحل از ابتدای سال 1400 اجرایی می شود، صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک های تازه را به رعایت برخی فرایندها ملزم کرده است.

1 شهریور 1400

شیائومی می 12؛ تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات فنی و&amphellip

شیائومی قرار است اواخر سال جاری یا در دیرترین حالت ممکن اوایل سال آینده میلادی از پرچم دار خود یعنی می 12 رونمایی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به آنالیز آنچه تا به امروز پیرامون این محصول منتشر شده است بپردازیم و ببینیم شرکت چینی چه برنامه...

23 مرداد 1400

انتشار فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

خبرگزاری خبرنگاران-فراخوان بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران منتشر شد.

4 مرداد 1400

مفهوم شیءگرایی را به راحت ترین شکل برای مخاطب تفسیر کردیم

خبرنگاران- شی ءگرایی یک الگوی فکری در برنامه نویسی است و هیچ ارتباطی به یک زبان برنامه نویسی ندارد، بلکه مجموعه ای از مفاهیم مرتبطی است که از طریق زبان های بسیاری مثل جاوا، سی پلاس پلاس، پایتون، پی اچ پی و... پشتیبانی می گردد. برای موفقیت در هر زبانی شما...

12 تیر 1400

گرما، خشکسالی و استخراج بیت کوین عوامل خاموشی های اخیر، زمان بندی قطع و وصل شدن برق را از کجا بفهمیم؟

سخنگوی صنعت برق گفت: به دلیل محدودیت های ایجاد شده در زنجیره تامین برق کشور، برق مراکز قانونی استخراج رمز ارز ها قطع شد و برای کشف مراکز غیرقانونی استخراج بیت کوین تا سقف 20 میلیون تومان جایزه درنظر گرفته شده است.

10 تیر 1400
تعداد: (36)