اخبار سیاسی

حکم مهم رئیس جمهوری برای یک نماینده مجلس

نایب رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم ملایر در مجلس، طی حکمی ازسوی رئیس جمهور عضو هیات تطبیق قراردادهای نفتی کشور شد.

6 شهریور 1402

کندن پوست شیر در لوتوس مال

وحید مطلع، استاد حقوق عمومی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در هم میهن نوشت: لوتوس مال را دیده ام. معرف روزگار معاصر بالاشهر تهران است در نازی آباد. حالا این مکان با ثبت یک واقعه نادر؛ یعنی نمایش قسمت آخر یک سریال شبکه خانگی نمایش، بر سر زبان ها افتاده....

4 اردیبهشت 1402

وزیر بهداشت: قیمت دارو افزایش نمی یابد

بهرام عین اللهی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه افزایش قیمت دارو سبب نارضایتی و نگرانی مردم شده است، چه برنامه ای برای کنترل این حوزه دارید؟ گفت: طرح دارویار را به منظور واقعی شدن قیمت دارو اجرا کردیم.

20 بهمن 1401

امیرعبداللهیان: توسعه روابط با آمریکای لاتین دکترین سیاست خارجی ایران است

حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نشست مشترک با همتای نیکاراگوئه ای خود گفت: در چارچوب دکترین سیاست خارجی ایران نگاه به آمریکای لاتین مورد توجه جدی ما است. ما شاهد سرعت و توسعه مناسبات دو کشور ایران و نیکاراگوئه هستیم.

16 بهمن 1401

شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را اعلام کنید

در نامه ای که از سوی رییس هیات مدیره نصر تهران برای وزیر ارتباطات نوشته شده، حسین اسلامی به اخباری اشاره نموده که حاکی از درخواست بعضی نهادها، دستگاه ها و شرکت های نرم افزاری جهت دسترسی به اینترنت بدون فیلتر است.

14 بهمن 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

عرضه مرغ و گوشت کافی برای تنظیم بازار

ساداتی نژاد گفت: توزیع حداکثری گوشت مرغ در میادین، خرده فروشی ها و فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور در حال اجرا است.

10 مهر 1401

تغییر ساختار کابینه عربستان؛ بن سلمان رئیس شورای وزیران شد

ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی دستور تغییر ساختار کابینه این کشور را داده است. بر اساس ساختار تازه، ولیعهد سعودی، رئیس شورای وزیران عربستان سعودی خواهد بود.

6 مهر 1401

اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اختصاص 150 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز استان در سه مرحله 50 میلیارد تومانی خبر داد.

27 شهریور 1401

پوتراجایا شهر الکترونیکی مالزی

پوتراجایا شهری بسیار نو اما با تکنولوژی های فراوان است که به شهر هوشمند و الکترونیکی مالزی نیز مشهور است. پوتراجایا مرکز سیاسی مالزی است که 20 سال پیش تاسیس شد و با سیستم های هوشمند و منظم الکترونیکی و دیجیتالی طراحی شده است. از آن موقع به بعد این شهر به...

14 شهریور 1401

نتایج نهایی آزمون دکتری اعلام شد ، زمان صدور کارنامه اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

28 مرداد 1401

واشنگتن: بایدن نگران چین نیست

واشنگتن تلاش می کند تا آخرین گاف رئیس جمهور آمریکا را درباره تنش چین و آمریکا روشن کند.

19 مرداد 1401

خداحافظی با نیسان آبی؛ توقف تولید تا پایان سال

آلودگی هوا با توجه به پیامدهای زیانبارش به یکی از ملموس ترین معضلات زیست محیطی تهران، مرکز ایران و چندین شهر بزرگ ایران تبدیل شده است. آمارها نشان می دهد که در روزهای تشدید آلودگی هوای تهران، شمار بیماران تنفسی تا 60 درصد افزایش می یابند. بیشترین عامل...

7 مرداد 1401

رئیس سازمان برنامه و بودجه: بازگشت ارز 4200 تومانی درست نیست

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص 27 هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی اطلاع داد و شایعه بازگشت ارز 4200 تومانی را رد کرد.

4 مرداد 1401

باقری: اگر همه طرف ها در وین جدی تعامل کنند امکان پیشرفت وجود دارد

مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین با اشاره به دیدارهای دیپلماتیک امروز خود با هیأت مذاکره کننده ایرانی با هیأت های انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه، چین و اتحادیه اروپا تأکید کرد که اگر همه طرف ها جدی تعامل کنند، امکان پیشرفت وجود دارد.

20 تیر 1401

امضای یادداشت تفاهم همکاری میان بخشی خصوصی ایران و تاجیکستان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنعت تاجیکستان در حضور روسای جمهور دو کشور سند یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

18 تیر 1401

نینتندو مثل ایکس باکس و پلی استیشن علاقه ای به خرید استودیوهای بازی سازی ندارد

هر کسی که در ماه گذشته نگاهی به اخبار صنعت بازی های ویدیویی و منظره آن داشته باشد، ممکن است احساس کند شرکت ها در حال جنگی مداوم برای خرید استودیوها یا شرکت های مستقلی هستند که محصولات عالی فراوری می نمایند. این موضوع باعث شده بسیاری خواستار موضع نینتندو...

9 تیر 1401

افزایش 30 درصدی صادرات غیرنفتی در 6 ماهه دوم سال 1400

رئیس کمیسیون مالی مجلس گفت: صادرات غیرنفتی در 6 ماهه دوم سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

4 تیر 1401

ممنوعیت های وارداتی طولانی مدت، کل تجارت کشور را مختل کرد

این مطلب بخشی از ویژه نامه بهار 1401 اتاق ایران آنلاین با عنوان اقتصاد ایران در سال 1400 و چشم انداز سال 1401 است که به بررسی شرایط 40 شاخص اقتصادی و پیش بینی آنها در سال پیش رو می پردازد.از سال 1397 به بعد شاهد اتخاذ سیاست های سخت گیرانه ای در حوزه واردات و صادرات...

27 خرداد 1401

علی اف: امیدوارم شرکتهای ایرانی در سرزمین های آزاد شده جمهوری آذربایجان حضور یابند

رئیس جمهور آذربایجان ابراز امیدواری کرد که شرکتهای ایرانی برای ساخت و ساز در سرزمین های تازه آزاده شده این کشور از جنگ سال گذشته قره باغ حضور پیدا کنند.

25 خرداد 1401
تعداد: (170)